Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emnepartnere efterlyses!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Emnepartnere efterlyses!
- Mit navn er Eloise. Jeg er tyve år gammel, af det kvindelige køn og fransk af nationalitet. Jeg er stille, genert, indelukket og mest af alt kreativ og per automatik meget medfølende! Lad jer ikke narre af at jeg er ny på siden, ej heller af at jeg kun har skrevet to indlæg. Jeg har snart tre års rollespilserfaring på bagen, og efter en lang pause, kunne jeg godt tænke mig at komme igang igen! Jeg søger emner, som I nok kan læse i overskriften, så ja, måske er det dig!
Jeg har ingen krav eller regler som sådan, bortset fra jeg ville foretrække hvis ikke jeg blev slagtet i mit første emne, haha. Og jeg vil heller ikke forvandles til et eller andet mystisk, ondt monster af natten! Jeg kræver kun én ting, og det er at I kan stave. Ja, jeg er ret overfladisk på det punkt, det må I altså undskylde. Du skal kunne sætte store bogstaver når det er nødvendigt, samt punktum. Komma, udråbstegn, et cetera, det tænker jeg ikke specielt meget over, men det skaber en fantastisk fed læseeffekt hvis man har styr på hvordan man skal sætte en tekst op!
Er du interesseret i at emne med mig, så er du velkommen til enten at sende en privat besked eller skrive her i forummet. Jeg er også frisk på at finde på plots og lignende, så længe de er realistiske og ikke er for langt fremad-liggende!
Rendez-vous, mine kære små!
- Eloise Colette Félix
Gæst- Gæst
Sv: Emnepartnere efterlyses!
Så jeg håber du kan overleve dette, og hvis du har noget du gerne vil have til plot, så kan vi sagtens snakke om det. Jeg er frisk på det meste :)
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
- Jo, selvfølgelig. Hvis du kunne lave en lille indsats med at skrive 'ikke' i stedet for 'ikk' ville du få utallige plusser i min bog xD
Har du selv nogle idéer til et plot? For jeg kan ikke rigtigt komme på hvor en varulv skulle have haft noget at gøre med mit uskyldige, lille menneske, der end ikke kender til de overnaturlige racers eksistens.. ^^"
- *Bump*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men øhm... Jeg har heller ingen plots, så lad os da bare tage det som det kommer. Og bare lige så du ved det, tager til Kbh. imorgen, hvor jeg først kommer hjem på torsdag :D Så du har masser af tid til at lave et emne?
Abaddon, det lyder umådeligt spændende! Nogle idéer til hvordan de kan mødes? xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khaa- Master (Rank 21)
Ellers er jeg frisk på et helt random emne, i en bar eller noget.
Gæst- Gæst
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khaa- Master (Rank 21)
Side 1 af 2 • 1, 2
» Søger emnepartnere! Tag et kig? :)
» søger emnepartnere xD