Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Search engine...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Search engine...
Hej venner!
Først og fremmest vil jeg lige præsentere mig selv:
Mit navn er Kenzie Mór. Jeg er 25 år gammel og arbejder som lærerinde i High school Di Morga. Sommetider vikarer jeg også på universitetet. Jeg er en meget tænkende og glad person. Jeg vil ikke beskrive mig som noget specielt og det er vel det der gøre mig specielt? Jeg synes i det hele taget det er svært at beskrive ens selv. For, hvad nu, hvis man ikke kender sig selv? For jeg tror ikke helt jeg kender mig selv endnu og derfor lader jeg folks mening træde ind.
Men jeg er meget stabil, selvstændig og, hvis jeg selv skal sige det, ikke helt uden humoristiske sanser.
Mit navn er Kenzie Mór. Jeg er 25 år gammel og arbejder som lærerinde i High school Di Morga. Sommetider vikarer jeg også på universitetet. Jeg er en meget tænkende og glad person. Jeg vil ikke beskrive mig som noget specielt og det er vel det der gøre mig specielt? Jeg synes i det hele taget det er svært at beskrive ens selv. For, hvad nu, hvis man ikke kender sig selv? For jeg tror ikke helt jeg kender mig selv endnu og derfor lader jeg folks mening træde ind.
Men jeg er meget stabil, selvstændig og, hvis jeg selv skal sige det, ikke helt uden humoristiske sanser.
Det jeg søger:
- Nogle elever. Ligegyldig alder og race.
- Evt. et sludrechatol. Kunne godt trænge til en god ven/veninde at snakke med.
- En ondsindet person, som måske kunne vise hende den rigtige verden? At alt ikke kun er kærlighed og røde roser.
- En fortabt person som hun kunne guide.
- Eller bare.. dig.
- Nogle elever. Ligegyldig alder og race.
- Evt. et sludrechatol. Kunne godt trænge til en god ven/veninde at snakke med.
- En ondsindet person, som måske kunne vise hende den rigtige verden? At alt ikke kun er kærlighed og røde roser.
- En fortabt person som hun kunne guide.
- Eller bare.. dig.
Gæst- Gæst
Sv: Search engine...
Jeg ville da klart være frisk på at lege med^^ Thazzuel/John er en gammel engel der godt kan li mennesker, han er ny i byen og trænger til noget at lave :D
Gæst- Gæst
A guide for this world would surely be nice.
Jeg kunne måske godt bruge sådan en guide, jeg ved ikke helt med elev, men det kunne vil godt ske. Vis du altså gider emne med en nybegynder som mig. xD Jeg må sige ærligt og redeligt gramma er meget vigtigt for dig kan jeg intet love.
Jeg kunne måske godt bruge sådan en guide, jeg ved ikke helt med elev, men det kunne vil godt ske. Vis du altså gider emne med en nybegynder som mig. xD Jeg må sige ærligt og redeligt gramma er meget vigtigt for dig kan jeg intet love.
Gæst- Gæst
Måske kan Kenzie hjælpe Milo lidt på rette spor igen? Han droppede ud af skolen som 15årig, døde som 17årig og blev en engel, og nu er han helt lost med hensyn til tilværelsen. Han har været ude i en del problemer og ønsker nu mest af alt at finde sig selv igen.
Måske kan Kenzie "opdage" ham og beslutte sig for at hjælpe ham med lektier osv., for at han kan komme ind på en skole og modtage undervisning?
Måske kan Kenzie "opdage" ham og beslutte sig for at hjælpe ham med lektier osv., for at han kan komme ind på en skole og modtage undervisning?
Milo- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 330
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]