Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Back in business - relation- og plotsøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Back in business - relation- og plotsøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Back in business - relation- og plotsøgning

Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 10:57

So I have returned. Og i den anledning kunne det være overdrevet kodylt at få startet Thilde op! Så jeg søger da nogle forskellige ideer til plots og relationer. Jeg er åben overfor det meste, dog har jeg lige nogle få krav som skal opfyldes:
- Jeg ser helst der skrives mere end 5 linjer i et svar. Jeg skriver gerne selv mellem en hel og to sider, hvis det er et formidabelt plot!
- Komma og punktum er mine venner <3 jeg er ikke selv super nørd til det og laver fejl, men så længe folk sætter det, køre stort begyndelsesbogstav og markere direkte tale så det er tydeligt, så er jeg ovenud lykkelig.
- Hvis du lige pludselig ikke har tid, så skriv en PM :) Jeg er selv lidt travl og så sættes emnet da bare på standby, til folk har tid igen!

Hvis i så opfylder disse krav og stadig er interesserede, sååå kommer der en kort beskrivelse af Thilde her:
Thilde er en meget mærkværdig person. Hun har som ung oplevet en masse grufulde ting, hvilket har resulteret i en række ar på hendes krop og sjæl. Dette er også grunden til hendes forvirrende personlighed; nogle dage er hun glad og munter, slet ikke til at stoppe igen! Men andre dage, så går alt galt og hun forsøger at skubbe alle væk fra sig, selvom hun ønsker det modsatte.
Man kan vidst godt betegne hende som lidt maniodepressiv. Men sød og blød på bunden, hvis der nås ind til hende, hvilket der ikke skal så meget til. Især ikke på en god dag!

Er i stadig fristet af den dejlige lille varulv? Så skriv dog :D Her eller over PM, jeg skal nok svare.

Peace out <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:04

Jeg er frisk, hvis jeg kan bruges?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:08

Ih, du er rent faktisk vendt tilbage <3

Velkommen tilbage!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:25

Thayer - din profil afslører jo ikke så meget og jeg er ret kræsen


Taaaak Luke <3 Det hele er din skyld :p Men måske din lille hybrid skulle lege med en varulv?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:34

Thilde skrev:
Taaaak Luke <3 Det hele er din skyld :p Men måske din lille hybrid skulle lege med en varulv?

Uff, varulve har han problemer nok med i forvejen, så måske er det godt for ham at møde en uden at det går helt galt! :D Jeg er frisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:43

Jeg er også frisk :D hvis det er. xD

Det kunne være fedt at møde en artsfælle.
____

Hey Luke! xD Der vil da ikke ske noget farligt som sådan (i vores emne) xD?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:44

Helt iorden, du kunne tage et kig forbi min emne søning, der står lidt mere om mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:53

Valentin skrev:
Hey Luke! xD Der vil da ikke ske noget farligt som sådan (i vores emne) xD?!

Man ved aldrig med dig jo!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 12:20

Det tager jeg som en kompliment tror jeg :o)

_______________________

Thilde: Skal jeg sende dig en PM? :c

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 17:50

Jaaaa, folk vil lege med migggg <3

Luke - Let's do it! Jeg tror Thilde vil være sød overfor sådan en lækker én som dig <3

Valentin - Det kunne være virkelig interessant! Jeg er ret så game.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 22:54

Anyone else? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Manda Søn 31 Mar 2013 - 23:17

Jeg vil gerne, selvom mine kommaer nok ikk er sat på den smukkeste vis...xD

Og jeg ved ikk om min profil afslører om jeg er en du gider, fordi der står heller ikk særlig meget :x
Men jeg håber du kan nøjes med en som mig, hvis det er ok? :D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 10:14

Er virkelig glad for det emne vi har iværksat ! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back in business - relation- og plotsøgning Empty Sv: Back in business - relation- og plotsøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum