Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Pile og mig ikke en god blanding!- Allen EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:39

O: Ingen
S: Søen
T: Aften
V: Solen er ved at gå ned.
D: ?
P: Et par lange jeans, og en lang sort gennemsigtig strop trøje. Men inden under den gennemsigtigetrøje har hun en hvid almindelig på.

Lilly holdte buen, knyttet i hendes hånd. Hendes lyse hår hang ned over hendes skulder.
Hendes smil, var der ikke idag. Men der imod havde hun triste øjne. Hendes hår hang bare, dett var for en gangs skyld ikke sat op. ET vindpust ramte det, og det rykkede hen på hendes ene skulder. Hendes tænder, bed fat om hendes underlæbe. Hun sigtede hen mod et skydeskive som var hunget på et træ. Det var endelig bare tapet fast. Hun lod let pilen pege mod midten.
Hun slap derefter pilen og den fløj gennem luften og ramte sydeskiven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:50

Al la oppe i et træ og sov. Han var så uheldig at grenen krækkede han faldt ned og var 1 cm fra at blive ramt af dem pil Lilly sende afsted "aww" beklagede han sig og tog sig til hovedet. Al havde kulsort hår, han var meget bleg og havde mørke blå øjne han så en pige med en buen og det tog lidt tid før han faldt ud af der var en skyde skive på træet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:57

Hendes øjne var vandblå, måske mere blå, men idag lignede de blåt glas, med vand i. Hun kiggede hen mod skikkelsen som faldt ned fra træet. Automatisk pegede hun pilen hen mod ham.. "Undskyld er du okay?" spurte hun stille, med et lille smil. Et suk strejfede hendes læber. Men hun smed do buen og gik hen og hjalp ham op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:04

"mh (ja) jeg er okay " sagde han og smilte venligt. Han fangede hendes duft *Animanus??* tænkte han undrende men spurte ikke han smilte bare. Han var en ilddæmon men opførte sig ikke som en han var flink og ikke hård og barsk som de andere var "er det ikke lidt sent at være her ude?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:09

"Det var godt" smilede hun og rakte ham en hånd, for at komme op og stå. Et suk paserde hendes læber igen. Hun hev ham op og smileede stille, "Hmm.. Det ved jeg nu ikke.. Måske.." Sagde hun stille og strøg sig gennem det lyse hår. Ikke en enste pil havde ramt skydeskiven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:17

"du ser frustreret ud er der noget galt?" spurte Al "mit navn er i øvrigt Al , jeg er en ild dæmon og du er en Animanus ikke?" spurte han og studerede hende med hans tågede blå øjne han studerede hende for at han kunne genkende hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:19

"Jeg er bare lidt nede lige for tiden" sukkede hun mumlede. "Men jeg er Lilly Montago" sagde hun stille, med et lille smil på læberne.Hun kiggede kort og betragtede på ham, før hun bukkede sig ned. Hun samlede buen op.. "Jov jeg er animagus" smilede hun stille, og strøg sig gennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:26

"Lilly" gentog Al for at kunne huske det "hvorfor er du nede? du burte se på de lyse sider af livet selvom det er svært men vis du ville kan du fortælle mig om problemerne vis du vil" sagde han og smilte venligt han var godt til at lytte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:32

"Det er meget underligt, men det er bare mit liv, der er næsten ingen lyse sider" sukkede hun næsten lydløst og kiggede op på ham.. Hun bed sig kort i læben, var dte Eithan som hun savnede, efter deres sidste møde? Hun mærkede den stikkede fornemmelse i maven.
Hun elskede ham vidst, men elskede Eithan hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 14:19

"kender følsen" sagde han og tænkte sig om han havde ikke nogle lyse sider tilbage eller i hver fald ikke efter hans forældre døde og hans storebror beskylde ham for ilden. De døde jo i en brand Al forusagede ved et uheld og var blevet indellukket for det var sjældent han fik nye venner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 21:39

Lilly kiggede op på ham, "Nå, men jeg kan være trist og su en anden dag" ssmilede hun let, og strøg sig gennem det lyse hår. Buen holdte hun stadig knyttet i hendes hånd, måske skulle hun samle alle de pile op igen.. Men gad hun til det nu? Nej.. Det troede hun i hvertfald ikke xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 14:11

"du burte tænke på fremtiden og ikke fortiden jeg ved at fortiden kan være smertefuld og sværdt at gi slip men du må prøve før ensomheden "æder" dig op " sagde han og smilte venligt han samlede en pil op og rakte den imod hende "har du skydt med bue længe?" spurte Al undrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 18:32

"Du har nok rat" smilede hun stille og strøg det lyse silke hår væk. Hun tog fat om pilen. "Nej har bare et eller andet, med at skyde efter noget lige for tiden" smilede hun og strøg sig igen kort over hendes bløde silkehår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pile og mig ikke en god blanding!- Allen Empty Sv: Pile og mig ikke en god blanding!- Allen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum