Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:22

Jeg behøver Dig!
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) R71yd4

Interesseret i at være med i noget, der kan blive en stor ting på denne side?
Et plot, der kun med jeres hjælp, kan blive noget storslået?

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Hsvmag

Great!
Så skal der fortælles! ^__^

Så længe som de fleste af os husker, har siden været præget af hierarki, hvor den stærkeste styrer tronen - hvilket efterhånden er gået i stå, da mange har erobret og er faldet af tronen.

Så er det godt vi kan forbedre os, med denne nye mulighed, hvor det VIL kræve mere end bare én karakters indvirken at holde spillet imellem magterne oppe. Noget moderne, der ikke kun vil gøre spillet lidt mere nutidigt på det plan, men også nemmere at relatere til.

I kender alle til mafiaerne, der også findes i virkelighedens verden, ikke sandt?
Der er der mange om at holde det kørende, og der kan man ikke være boss, uden at have et slæng af ''bodyguards'' og venner.

Lige nu findes der, af hvad jeg forstår, ingen officiel mafia i disse franske byer.
Og det er netop derfor i læser denne lange tekst!

Jeg ønsker at finde en masse, der via en hel del emner, langsomt opbygger en gruppe, der muligvis skal være den allerførste, officielt kendte, franske mafia på denne side!

Men der søges ikke kun medlemmer! Også fjender, og måske endda en helt anden gruppe, der enten er imod den fremtidige mafia, eller vil konkurrere om at være den stærkeste mafiagruppe!
Derudover søges der også tilfældige, der måske kun rammes lidt af mafians pludselige fremtræden, eller hvis familie/liv lider under den.
Mulighederne er ubegrænsede!

Nu vil jeg afslutte denne meget lange emnesøgning.. Men jeg håber i er mere end bare interesserede i dette plot, som forhåbentligt bliver til noget stort og smukt!

Mange tak for at lytte til disse ord, og lad os alle håbe, at vores kreativitet aldrig svigter os!
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Images?q=tbn:ANd9GcRhkFvteAXJiJm4j107xVE8Ff3joQcRQfEKZmJBMqS9gXs7415NkA

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:30

Altså jeg passer ikke ind i plottet, men måske du ville emne aflivelet??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:34

Vores emne vil da blive præget af dette plot, da Jeff sikkert vil prøve at overtale Sutton til at deltage i banden, selvom det måske ikke lykkedes. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:38

Gør da et forsøg, selvom Sutton nok ikke er bandte typen, det eneste nytige er at hun er super god til fægtning. Kunne du lokkes til at lave???

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:39

Hvor holder Sutton til? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:44

Yeah, I'm just gonna stand here and be mad at you, love. <.<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:45

Pf, you can't stay mad all the time, hon'. x3

Where do you want the topic? ~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:47

At my place, preferably xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:48

As you wish. =w=

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:49

altså for det meste i byen, biblioteket, boghandel, parken, universitetet og få gange skoven, så det kommer an på hvad der passer til dig;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:50

Okay så. Du vil modtage en besked med linket til emnet, så snart det er lavet. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:51

fantastisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 23:00

I'm On. And open for everything.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 23:06

Fedt! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Maya Tirs 2 Apr 2013 - 23:57

Maya kunne måske bruges her, selvom hun er mere hoved end knytnæve. Men det har en hver bande vel brug for et sted. Maya har i forvejen en rimelig høj magt i forskellige byer i Frankrig, på grund af hendes ejerskab af hotelkæder. Det vil sige hun i forveje er en velhavende forretnings kvinde.

Nu ved jeg ikke hvor meget der vil være bedst at få aftalt på forhånd, men en idé kunne være at elskede Jeff kender til hendes eksistens og derfor opsøger hende, for netop at overtale hende til at blive en del af det han prøver at skabe. Hun kunne gå hen og være en interessant brik i hans spil..
Maya
Maya
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.

Antal indlæg : 155


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 0:07

Det lyder faktisk meget logisk, og lige noget, der kunne blive brugt netop til at få establiseret en solid grund..

Og jeg elsker din idé. At de kender hinanden, men der sikkert stadig skal en rimelig lang samtale til, før det bliver til en deal - eller hvad, der nu sker. Ja. Det lyder som en rigtig god plan. ^^

Jeg vil glæde mig til at emne med dig! Så er det bare om hvem, der laver emnet - og om hvorhenne, det tager for sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Maya Ons 3 Apr 2013 - 0:12

Lyder fantastisk! Dejligt du kan lide min idé, sir.

hvad siger du til at jeg stabler et lille emne på benene? Jeg tænkte det ville være mest realistisk, hvis det hele skete på hendes fine kontor, eller noget i den stil(I hvert fald starten). Og så for at fortælle lidt mere om selve stedet, som så fint ligger i mit hoved, er det igen bedst, hvis jeg lavede det. Er du enig?
Maya
Maya
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.

Antal indlæg : 155


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 0:13

Fuldkommen enig, min kære fremtidige emnepartner. Jeg vil sidde og glæde mig til at læse starten på vores emne. ^^


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 13:15

Lyder skam fedt, kunne være et plot, lyder skam spændende, Umbra er naiv/godtroende og utrolig nem at nar, så at få ham med nogle små finde ord burde ikke kræve meget. Han har ikke rigtigt sans for hvad der er forkert, og hvad der er rigtigt, Han har mange naturlige talenter de ville kunne gøre ham brugbar til spionage, eller til snigmord.
samt er det heller aldrig dårligt jo at havde en udød ved sin siden, de kan jo være problematiske at slå ihjel.
Så vis du kan udholde min (som du kan se) dårlige grammatik, så vil jeg være fornøjet til, at deltage i dette plot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 14:00

Det lyder bare fantastisk! ^^

Det ville være en ren fornøjelse at have dig med i dette plot - det blev jo fremvist for at få højest muligt antal spillere med. :3

Så det lyder helt sikkert godt, især fordi det ville være rart med en udød som ven. xD Her tænker jeg som du, et ret så godt forsvar. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Adriana Ons 3 Apr 2013 - 14:12

Vis i søger en gruppe til at kampe mod, kunne jeg godt starte en.

Så der to slags grupper...
¤En der også ønsker magt og på den måde kæmpere de om områder?
¤Eller hvor det er en modstands gruppe, som ønske fred og Mafia er ikke lige fred i deres øjne?
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 14:18

Det ville være geeeeenialt!

Hvis du kan finde på noget helt tredje, er det fint. Det var mere bare for at vise hvilke slags grupper, der typisk ville være. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Adriana Ons 3 Apr 2013 - 14:31

Tænkt jeg du vil synes om?

Jeg frisk på begge, men hvad passer bedste med hvad du havde forstil. eller har jeg frie hænder??

Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 14:52

Troede ellers jeg var ret klar før.. owo

Du har frie hænder, kære! Overrask os alle. x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Adriana Ons 3 Apr 2013 - 14:59

Okay<3 vil prøve at overrasket jer.
Har en ide men skal havde gørnt lys fra admin (min yndling af dem)
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum