Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 15:00

Great. Can't wait. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 16:51

Vi kender sikkert godt alle historien om en person der bliver viklet ind i en bande, gerne vil ud, men ikke kan før filmen/historien er nået til sin ende. Så hvorfor ikke gentage den?
Hvis du er interesseret i at presse min karakter ud i det du har gang i, og måske få hende vendt på hoved (metaforisk!) så står jeg til din rådighed! Hvad hendes arbejde kunne være er helt op til dig.

Vil også gerne lige høre om du selv har tænkt dig at blive leder (ser jeg intet problem i)?
Bare af praktiske årsager ^_^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 18:28

Det lyder fantalistisk. Og du har da ret!

Jeg regner indtil videre med det, men hvis der er andre, mere lovende karaktere, der måske vil kæmpe for titlen som "Mafiaboss", så er jeg altid parat til at lade dem prøve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 19:53

Kan jeg bruges, så slår du lige på tråden, så kommer jeg fluks!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 19:56

Ønsker du måske et emne, hvor vi i første omgang får snoet Lalita ind i Jeffs planer? ^^
- Eller vil du helst undvære den del, og springe frem til hvor hun allerede er "fanget".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 3 Apr 2013 - 21:12

Can I just say: Mange mange mange gange gange gange tak for at sætte gang i sådan et plot her! Det er en stor hjælp, at brugerne selv tager initiativ, især når jeg selv render rundt herovre i England og har travlt med den virkelige verden - desværre.

Adriana sendte mig en mail omkring plottet og spurgte om FUN kunne blive inddraget. Uden at vide helt præcist, hvad hendes tanker omkring FUN's deltagelse er, så kan jeg som det første sige, at FUN med hundrede procent sikkerhed ville forsøge at blande sig i mafiernes arbejde. Højst sandsynligt ikke med deres offentlige ansigt, men med små hemmelig specialstyrker og hvad ved jeg. Adriana har tidligere ansøgt om job hos FUN, hvilket hun har fået ja til, så jeg kan kun opfordre andre til at søge ind dér, hvis man ønsker at arbejde ud fra en organisation, som allerede er oprettet på VLM.

Jeg ville gerne skrive noget mere, men jeg kan ikke lige komme i tanke om, hvad det var, det kommer måske om lidt hahah I love you guys <3
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 21:28

Jeg stiller gerne et styks varulv, et styks vampyr og et styks engel til rådighed. Ingen af dem er særligt kampdygtige, men vampyren er især klog og ville være en eminent strategiker. Varulven ved jeg ikke helt med, hun er lidt et skravl - men hun kunne måske være synlig på gaden? Englen er klog, dog handler han overilet. Såååå - jeg er freeeesh!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:12

Godt, godt dejligt at kunne blive brugt.
Men skal høre som du selv nævnte senere, vis Umbra skal blive involderet, skal vi så bare springe til hvor han er blevet taget ind, eller lave et emne med det? bare lige for at være sikker xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Adriana Ons 3 Apr 2013 - 22:37

Jamen lyder til at blive et levet plot <3
Tro jeg må forklar Liam bedre og såh. starter jeg mod modgang til Mafiaen, det kan være alt fra Spioner til oprør . vis folk er interesseret i fredens vej . Såh PM Mig lige...

Eller tilmeld sig til FUN :)
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 22:46

Liam: Jeg tænkte bare at siden havde brug for lidt liv igen, og mon ikke en mafia kunne gøre det. n_n Er faktisk enormt glad for at der er så mange, der tager imod plottet her!

Alex: Alle kan bruges! x3 Selvom de måske ikke er kamp-mestre, kan der altid findes opgaver af alle arter. ^^

Umbra: Du vælger selv om din karakter skal lokkes først, eller er blevet lokket. xD

Adriana: Godt at se, at du vil give os noget modstand! :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 22:52

Jeff Es. skrev:Ønsker du måske et emne, hvor vi i første omgang får snoet Lalita ind i Jeffs planer? ^^
- Eller vil du helst undvære den del, og springe frem til hvor hun allerede er "fanget".

Ville selv fortrække at hun starter med at blive 'snoet ind i Jeffs planer' da det giver mig lidt mere håndgribelige ting, end bare, da hun var på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt. Hvis du forstår hvad jeg mener.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Adriana Fre 5 Apr 2013 - 17:11

Hejsa...

Så fik jeg sat en søgning efter folk som vil være med til at kampe mod Mafiaen .. og grønt lys.. :D

Linket er her: https://vie-la-mort.danskforum.net/t11647-mafia-is-loose-we-need-help-to-fight-them-plots-emne-event-is-waiting#219726
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 2:03

Jeg tror skam jeg vil foretrække, at lave et emne i så fald, bare så jeg også kan se hvordan det skete, vil nok gøre det lettere for fremtidige emner. Laver du eller gør jeg?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 13:20

Undskyld det sene svar, men har haft travlt i personlivet.

Det ville være dejligt, hvis du lavede det. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 21:28

As you will, noget specielt sted/tid du foretrækker? samt skal jeg kort høre, skal vi kalde det tilfældighed at de mødes? eller ledte jeff bevidst? Umbra opholder sig jo ofte ved Maison de fous, hvilket jo ikke er kendt for folk af korrekt tilstand, så det kunne ligeså godt være et tilfælde der, eller i byen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 19:31

Det lyder som noget en fremtidig, måske endda desperat mand, der vil skabe noget så stort som en mafia, ville gøre. Lede efter sindssyge, der kan dræbe for ham eller andet. Så måske leder han med vilje i Maison, men det er et tilfælde at han vælger Umbra? Og måske en enkelt npc derudover. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 11 Apr 2013 - 22:09

Hvordan står det til indtil videre? Har planen rykket sig og i hvilken retning?
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 23:14

Yes, yes laver indlægget i morgen i så fald. Noget specielt jeg skal skrive til indledingen på indlægget?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 19:26

Im on for everything, try convice me! ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's Create History! (Emne/Plot-søgning) - Page 2 Empty Sv: Let's Create History! (Emne/Plot-søgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum