Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne & Event is waiting)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne & Event is waiting)
Gæst- Gæst
Sv: Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne & Event is waiting)
Send me some bravehearts ?!
Har i set artiklen her ?
http://www.vielamort.net/t13140-artikel-trouble-in-paradise
Millicent skrev:På vegne af Operation Libra , trækker jeg også lige den her op igen.
RESUME:
Mafiaen er ved af gafle AL for meget magt til sig.
Deres metoder er uhyggeligt brutale og voldsomme.
De er kriminelle og tøver ikke med at ødelægge alt der tænker på at stå i deres vej. Hele verden åbenbart , ifølge artiklen
Derfor behøves MODIGE folk og væsner ,der TØR tage kampen op mod DI Morgas nye selv udvalgte magthavere, så de ikke træder på alle andre, for egen vindings skyld.
Men ja....lidt løvehjerte ER nødvendig....og besidder du samtidig snuhed og List er det bare helt perfekt.
Help is wanted....
Gæst- Gæst
Send en pm til Abraham hvis i ønsker - og har mod nok til at tage kampen op imod mafiaen !
Adriana kan have pauser , så send gerne en pm til Abraham .... Altså hvis i ikke er bange for Mafiaen og dens slemme drenge og hysteriske damer ? * driller*
Seriøst ! A few good men wouldnt hurt !
Gæst- Gæst
Skriv en PM og så finder vi ud af noget - fremtiden med penge og damer (eller mænd) er lige foran jer, griber i den! :D
Gæst- Gæst
Du er havnet i den forkerte tråd Luzar , og de skal godt være dygtigt for at gribe den fremtid du vil lokke dem på. Er det ikke netop den du er ved at springe i stumper og stykker?
- men ja ..... Er du til korte rutcheture så snup en ride med mafiaen - men turen slutter snart , tilgengæld har du betalt dyrt for den !
God fornøjelse xD
Gæst- Gæst
Frost- Novice (Rank 2)
- Antal indlæg : 17
Frost skrev:Hmm... Frost kan være økonomisk bagmand og sørge for at der er økonomi til nye våben osv... Og evt. ligge hus til møderne. Om han så skal være mafia eller modstandsmand aner jeg ikke.. Tror bare jeg lægger ham ud og så kan han gå til højestebydene^^
Vi mangler nogle der kan stå for våben i mafiaen - og et nyt mødested ville også passe perfekt, nu da alt i byen kender til mafiaen. Da vi har en halv korrupt advokat blandt vores rækker, kunne vi også godt bruge en mand til at få advokaten vippet af pinden - med andre ord: Der er masser du kan komme og lave hos os, masser du kan bygge din karakter på :)
Gæst- Gæst
Du er en mand af den rette støbningen OG race kan jeg se xD
Desuden laver jeg LANGT bedre kager end Andrija gør !
Please ? Vælg os?
Gæst- Gæst
Jeg hopper lige ind og stiller mig til rådighed :3
Scarlett arbejder inde for politiet, så der ville nok være nogle muligheder, men indtil videre har jeg ikke lige selv nogle idéer ^^
Scarlett- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 141
Scarlett skrev:Hey there ^^
Jeg hopper lige ind og stiller mig til rådighed :3
Scarlett arbejder inde for politiet, så der ville nok være nogle muligheder, men indtil videre har jeg ikke lige selv nogle idéer ^^
En korrupt betjent er altid en god ting at have i en mafia. Det vil også give dig en langt bedre løn, end hvad du finder hos en normal betjent :)
Gæst- Gæst
Lev med det Andrija ( eller jeg afsløre dit kælenavn ) xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Og Scarlett behøver ikke din dating.dk profil - du er jo lige HER .
Men jeg må sige , når du vælger et navn som
MiniAndri , sååååå skal du nok ikke forvente meget respons.
Prøv med maxiAndri i stedet xD
Gæst- Gæst
Men det var sådan set min plan at joine FUN ^^
Evt send en pm til Abraham , så der bliver styr på flokken :)
Gæst- Gæst
Såååå mangler vi lige Frost skal beslutte om han har mod nok til modstand eller om han vælger at lege med mafiaen ? :)
Gæst- Gæst
Desværre har det været et valg jeg har delt med min spillebuddy og vi hopper på mafiaholdet... :) Jeg satser på at få en personlig snigmorder leveret med posten indenfor de næste par dage.
Frost- Novice (Rank 2)
- Antal indlæg : 17
Send mig endelig en pm hvis i har spørgsmål - og ellers skriv en pm med idéer til hvordan jeres karakterer er kommet ind i mafiaen og så vi kan få jer sat i spil så hurtigt som muligt :)
Gæst- Gæst
Dexter- Novice (Rank 3)
- Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.
Antal indlæg : 31
Dexter skrev:Kan I alle sammen så lave noget ballade så jeg har noget af fylde sladderspalterne i avisen med :D! MiniAndri.. Jeg fornemmer en artikel om svigtende barndom og mindreværdskomplekser der ledte til du blev denne slyngel :O!
Åh nej du gør ej! Andrija er opvokset før Jesus faldt i vandet!
Gæst- Gæst
Dexter- Novice (Rank 3)
- Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.
Jesus var sådan en opblæst nar, han troede han kunne gå på vandet. Det ville Andrija bare bevise ikke var sandt. Hm!
Gæst- Gæst
Dexter- Novice (Rank 3)
Millicent skrev:På vegne af Operation Libra , trækker jeg også lige den her op igen.
RESUME:
Mafiaen er ved af gafle AL for meget magt til sig.
Deres metoder er uhyggeligt brutale og voldsomme.
De er kriminelle og tøver ikke med at ødelægge alt der tænker på at stå i deres vej.
Derfor behøves MODIGE folk og væsner ,der TØR tage kampen op mod DI Morgas nye selv udvalgte magthavere, så de ikke træder på alle andre, for egen vindings skyld.
Men ja....lidt løvehjerte ER nødvendig....og besidder du samtidig snuhed og List er det bare helt perfekt.
Help is wanted....
* varper Andrija og Dexter ud *
I må forsætte jeres hyggesnak andetsteds xD
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Lyn-emne plots for alle!
» Tomgang [ Emne/plots]
» Emne/plots søges
» Come and play? (Emne, plots og relationer)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips