Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne & Event is waiting)

+3
Tess
Alphonse
Luna Linston
7 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 Empty Sv: Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne & Event is waiting)

Indlæg af Gæst Fre 9 Maj 2014 - 20:54

* Svinger med fanen * XD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne  & Event is waiting) - Page 2 Empty Sv: Mafia is loose... we need help to fight them!! (plots, Emne & Event is waiting)

Indlæg af Gæst Tors 15 Maj 2014 - 18:57

Mayday Mayday... Eller i det mindste,
Send me some bravehearts ?!

Har i set artiklen her ?

http://www.vielamort.net/t13140-artikel-trouble-in-paradise

Millicent skrev:På vegne af Operation Libra , trækker jeg også lige den her op igen.

RESUME:
Mafiaen er ved af gafle AL for meget magt til sig.
Deres metoder er uhyggeligt brutale og voldsomme.
De er kriminelle og tøver ikke med at ødelægge alt der tænker på at stå i deres vej. Hele verden åbenbart , ifølge artiklen

Derfor behøves MODIGE folk og væsner ,der TØR tage kampen op mod DI Morgas nye selv udvalgte magthavere, så de ikke træder på alle andre, for egen vindings skyld.
Men ja....lidt løvehjerte ER nødvendig....og besidder du samtidig snuhed og List er det bare helt perfekt.

Help is wanted....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 18:17

*peger op *

Send en pm til Abraham hvis i ønsker - og har mod nok til at tage kampen op imod mafiaen !
Adriana kan have pauser , så send gerne en pm til Abraham .... Altså hvis i ikke er bange for Mafiaen og dens slemme drenge og hysteriske damer ? * driller*

Seriøst ! A few good men wouldnt hurt !

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 18:30

Man er også velkommen til at joine mafiaen! :)
Skriv en PM og så finder vi ud af noget - fremtiden med penge og damer (eller mænd) er lige foran jer, griber i den! :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 18:36

* griber fat i Andrijas øre og trækker ham ud *

Du er havnet i den forkerte tråd Luzar , og de skal godt være dygtigt for at gribe den fremtid du vil lokke dem på. Er det ikke netop den du er ved at springe i stumper og stykker?

- men ja ..... Er du til korte rutcheture så snup en ride med mafiaen - men turen slutter snart , tilgengæld har du betalt dyrt for den !
God fornøjelse xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Frost Fre 16 Maj 2014 - 19:01

Hmm... Frost kan være økonomisk bagmand og sørge for at der er økonomi til nye våben osv... Og evt. ligge hus til møderne. Om han så skal være mafia eller modstandsmand aner jeg ikke.. Tror bare jeg lægger ham ud og så kan han gå til højestebydene^^
Frost
Frost
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 17

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 19:32

Frost skrev:Hmm... Frost kan være økonomisk bagmand og sørge for at der er økonomi til nye våben osv... Og evt. ligge hus til møderne. Om han så skal være mafia eller modstandsmand aner jeg ikke.. Tror bare jeg lægger ham ud og så kan han gå til højestebydene^^

Vi mangler nogle der kan stå for våben i mafiaen - og et nyt mødested ville også passe perfekt, nu da alt i byen kender til mafiaen. Da vi har en halv korrupt advokat blandt vores rækker, kunne vi også godt bruge en mand til at få advokaten vippet af pinden - med andre ord: Der er masser du kan komme og lave hos os, masser du kan bygge din karakter på :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 19:34

Frost ! Jeg kan se det i dine øjne ... Du er SÅ meget lige den mand modstanden mangler.
Du er en mand af den rette støbningen OG race kan jeg se xD

Desuden laver jeg LANGT bedre kager end Andrija gør !
Please ? Vælg os?

Gæst
Gæst

Indlæg af Scarlett Lør 17 Maj 2014 - 2:54

Hey there ^^

Jeg hopper lige ind og stiller mig til rådighed :3

Scarlett arbejder inde for politiet, så der ville nok være nogle muligheder, men indtil videre har jeg ikke lige selv nogle idéer ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 141

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 9:57

Scarlett skrev:Hey there ^^

Jeg hopper lige ind og stiller mig til rådighed :3

Scarlett arbejder inde for politiet, så der ville nok være nogle muligheder, men indtil videre har jeg ikke lige selv nogle idéer ^^

En korrupt betjent er altid en god ting at have i en mafia. Det vil også give dig en langt bedre løn, end hvad du finder hos en normal betjent :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 10:08

Kvinder KAN tænke selv - Scarlett VED der er en mafia OG hun valgte modstanden , fordi hun har mod og intelligens :)
Lev med det Andrija ( eller jeg afsløre dit kælenavn ) xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 10:09

Mit kælenavn? MiniAndri? Det er da mit brugernavn til dating.dk. Det gør da intet at hun får det :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 10:15

Hold dig til emnet Luzar.
Og Scarlett behøver ikke din dating.dk profil - du er jo lige HER .
Men jeg må sige , når du vælger et navn som
MiniAndri , sååååå skal du nok ikke forvente meget respons.
Prøv med maxiAndri i stedet xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Scarlett Lør 17 Maj 2014 - 15:24

Ud over det ville han sgu nok få et chok, hvis jeg fandt ham på Dating.dk xD

Men det var sådan set min plan at joine FUN ^^
Scarlett
Scarlett

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 15:46

Lyder dejligt Scarlett.
Evt send en pm til Abraham , så der bliver styr på flokken :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Scarlett Lør 17 Maj 2014 - 19:00

Will do :3
Scarlett
Scarlett

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 19:55

Fedt - vi bliver et über Nice modstandsteam :)
Såååå mangler vi lige Frost skal beslutte om han har mod nok til modstand eller om han vælger at lege med mafiaen ? :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Frost Lør 17 Maj 2014 - 23:17

Uha, det har været svært at vælge... I har begge to kommet med nogle gode argumenter... Som kage... Man kan aldrig få for meget kage og vi ved alle at dem der bager gode kager, er nogle man skal have som bedste venner.

Desværre har det været et valg jeg har delt med min spillebuddy og vi hopper på mafiaholdet... :) Jeg satser på at få en personlig snigmorder leveret med posten indenfor de næste par dage.
Frost
Frost
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 17

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 23:45

Åh yey! :D
Send mig endelig en pm hvis i har spørgsmål - og ellers skriv en pm med idéer til hvordan jeres karakterer er kommet ind i mafiaen og så vi kan få jer sat i spil så hurtigt som muligt :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Dexter Søn 18 Maj 2014 - 0:37

Kan I alle sammen så lave noget ballade så jeg har noget af fylde sladderspalterne i avisen med :D! MiniAndri.. Jeg fornemmer en artikel om svigtende barndom og mindreværdskomplekser der ledte til du blev denne slyngel :O!
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 11:45

Dexter skrev:Kan I alle sammen så lave noget ballade så jeg har noget af fylde sladderspalterne i avisen med :D! MiniAndri.. Jeg fornemmer en artikel om svigtende barndom og mindreværdskomplekser der ledte til du blev denne slyngel :O!

Åh nej du gør ej! Andrija er opvokset før Jesus faldt i vandet!

Gæst
Gæst

Indlæg af Dexter Søn 18 Maj 2014 - 19:49

Prøver du at fortælle mig at Andrija har skubbet Jesus, Guds eneste søn, i vandet?!
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 19:57

Shys! Ti dog stille fister!
Jesus var sådan en opblæst nar, han troede han kunne gå på vandet. Det ville Andrija bare bevise ikke var sandt. Hm!

Gæst
Gæst

Indlæg af Dexter Søn 18 Maj 2014 - 20:03

*hiver blokken frem og laver store øjne* Så Jesus var en opblæst nar? Du var måske bare sur over du ikke blev inviteret til hans vand til vin fester?
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 20:14

Millicent skrev:På vegne af Operation Libra , trækker jeg også lige den her op igen.

RESUME:
Mafiaen er ved af gafle AL for meget magt til sig.
Deres metoder er uhyggeligt brutale og voldsomme.
De er kriminelle og tøver ikke med at ødelægge alt der tænker på at stå i deres vej.

Derfor behøves MODIGE folk og væsner ,der TØR tage kampen op mod DI Morgas nye selv udvalgte magthavere, så de ikke træder på alle andre, for egen vindings skyld.
Men ja....lidt løvehjerte ER nødvendig....og besidder du samtidig snuhed og List er det bare helt perfekt.

Help is wanted....

* varper Andrija og Dexter ud *
I må forsætte jeres hyggesnak andetsteds xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum