Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Contract me here and contract me there... XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Contract me here and contract me there... XXX
”For at være ærlig, var jeg på min vej hjem, men jeg finder ingen grund til ikke at tage et smut ud forbi Granciér. Jeg har trods alt ikke set til dem længe.” Hun lød igen mere udmattet. Hun var ikke irriteret, og søvn havde hun fået nok af. Men aktion havde hun virkelig også bare fået nok af. Der var en grund til at hun helst levede sit stille liv. ”Og De kan slappe af. Jeg prøver så vidt muligt at holde dine tanker ude af min rækkevide. Deres selskab er en ting jeg beære, så jeg har ingen grund til at hører mere end nødvendigt.” Hun så sig kort over skulderen. Stoppede op, og ventede til Vanadon atter kom op til hende. ”Kommer De?? For resten.. Jeg forstår De ikke ligefrem er denne elektriker, de udgav Dem for. Hvilken profession er De inde for?”
Maya- Advanced Beginner (Rank 7)
- Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.
Antal indlæg : 155
"Faktisk, er jeg meget mere forsigtig. Og dog, stadig dødelig." Han bankede på sin sportstaske, og gik hen imod elevatoren. Han trykkede på knappen, og kom op til sit værelse. Åbnede døren, og gik indenfor.
Han smed først tasken i et hjørne, og kiggede i sit køleskab. Han fandt en flaske rødvin, åbnede den og hældte det op i et glas. Han tog en slurk, og gik hen imod tasken igen. Han åbnede den med en enkelt hånd, og trak den fine sniper riffel op.
"Dette er en Remington 700. 55 kaliber. Kraftfuld nok til at blæse armen af en dødelig mand, hvis man rammer skulderen." Vanadon kiggede på kvinden, og rakte hende riflen. "Du spurgte trods alt selv hvad jeg faktisk lavede. Og jeg slår folk ihjel. Proffesionelt. Men kun hvis jeg mener de fortjener det."
Gæst- Gæst
Hun stillede sig roligt ved hans side. Eller et par skridt afstand var der godt nok mellem men, men det var nok mest for at give ham lidt plads. Hun havde ingen forstand på skydevåben, men hun lyttede alligevel efter. Det var altid spændende at lære nye ting. Også selvom det ikke var en ting der direkte interesserede en. Hun blev en smule overrasket da han rakte hende riflen. Glasset blev stillet på den nærmeste tilpasselige plads, inden hun forsigtigt tog imod det. ”Vil det så sige at De bliver hyret? Jeg husker noget omkring det.” Hun studerede riflen. Vendte og drejede den. Den virkede let i hendes hænder. ”Det så ud til mændene nede i Sombre ikke havde været tilfredse med Deres arbejde. Eller rettere, det havde denne Tropp ikke. Mit gæt er at De ikke udgjorde arbejdet som aftalt. Hvis De overhoved fik det gjort.” Selv var hun ikke ligefrem stødt af hvad han lavede. Selv var drab en almen ting. Det var de færreste der havde et liv efter hendes sultne angreb. Og hun følte stadig intet, når hun bare efterlod de tomme hylstre. Mennesket dræbte jo også for at få mad. Kød. Så hvorfor måtte hun ikke gøre det samme? Roligt rakte hun riflen tilbage til ham, og greb igen om glasset, med en sådan nænsomhed, at det ikke stod skjult at hun bestemt var af de højere range. Eller blot af den finere del. Glasset blev sat mod hendes læber og en lille tør løb ned i hendes svagt åbne mund. Hun drejede derefter opmærksomheden på udsigten. ”Og De snakkede om ’fortjent’. Hvad gør at en person har fortjent ikke at dø??”
- Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.
"Og så jager jeg af og til vores slags. Nogle gange er det sværere end andre." Han tænkte tilbage på hans nok sværeste opgave. Han havde fået den af en djævel. En djævel, der ønskede døden over en engel. Og Vanadon havde sagt ja.
"Jeg tog engang imod en mands tilbud. En mand, der ikke var en mand. Men et monster. Han bad mig dræbe en engel." Vanadon holdt en pause, og kiggede igen ud af vinduet. "Det tog mig næsten en krig. En hel nat. Og jeg fik ram på hende. Men skylden kom over mig. En skabning, der var af det ultimativt gode. Og jeg havde taget dens liv."
Gæst- Gæst
Vanadon svingede Maya ind til sig igen, og tog hendes anden hånd. "El Tango de Roxanne. Hvilken tilfældighed." Han begyndte at føre en tango, og formodede at Maya fuldte efter. "Jeg formoder, at de vel har lært at danse." Sangen kørte som baggrundsstøj, der styrede Vanadon's bevægelser. Han havde lært det for nogle år tilbage, og nød altid godt af en tango. Det var lidt specielt.
"At skyde dem ville ikke gøre mig nogen gavn. Og de hjalp mig trods alt i aften, så det ville stride imod mine etikker. Men for at vende tilbage til dit spørgsmål om, hvorvidt jeg nyder dette job..." Han holdt en talepause, imens han elegant dansede sig vej igennem rummet med Maya i armene. "Jeg nyder det faktisk. Det er som en dom der bliver slået ned over en kriminel. Sådan føler man det hver gang."
Gæst- Gæst
”Interessant.” Hun begyndte at fortryde lidt at hendes hår ikke mere sad i den læse fletning. De bløde totter flagrede omkring, hver han de lavede et sving, eller blot en form for hop. Men så igen. Tango var en mere passionspræget dans. Undertegnede en form for vildskab. ”Hvad fik Dem så ind i dette? Hvad gav Dem lyst til at gå ind for denne profession? Var det pengene?” Der var ikke rigtig så meget at tænke for hende. Hun lod sig føre. Lige så godt som hun nu var blevet lært. En hver kvinde ville kunne lære at danse, så længe den mandlige partner vidste hvordan det gik.
Han havde godt bemærket hendes overraskelse i starten. Han var selv blevet lidt forbavset. Hun havde opholdt en fin og kold facade det meste af aftenen, uden de store mimiker og ansigtstræk, så det var en omend god overraskelse. Han holdt hende hele tiden fastlåst med blikket. Hun kunne ikke komme ud af det her.
"Jeg fik faktisk et lidt interessant job denne aften her. Et telefonopkald. Og som du nok allerede har regnet ud efter hvad jeg har sagt tidligere, var du mit job." Han fortsatte dansen, passioneret. "Men du er som sagt for værdifuld i live. Og lad mig være ærlig, det ville være synd at se et kønt ansigt blive spildt på en kugle." Han smilede, og da han endnu engang nåede anlægget, slukkede han. Sangen var færdig, rummet var atter stille i en lille tid.
Gæst- Gæst
Med et let suk lod hun sig bare falde bagover. Ned i den bløde seng. Den kunne minde om den hun havde der hjemme. Med det nærmest skrigende hvide sengetøj og det mørkeblå overlægnings tæppe. Øjnene lukkede. ”Blev De overrasket, da de fandt ud af det var mig?? Hvilket tilfælde det lige netop var.” Øjnene åbnede igen. Så bare mod loftet. Hun virkede ret slukket. Hun prøvede jo altid at holde facaden oppe, men når den begyndte at falde kunne hun nærmest virke direkte skrøbelig. ”Jeg for taknemmelig for De valgte at jeg ikke var et af Deres ofre. Trods jeg er ved og blive gammel, er der stadig ting der skal eksperimenteres med.” Hun satte sig endelig op igen, og de røde øjne så roligt mod ham. Det neutrale ansigts udtryk var tilbage, udover at flere følelsesskygger nu lå over hende. Den forbistrede mand. At havde brudt gennem det første lag.
Han så på kvinden igen. Han syntes at fange noget i de fine træk, da hun satte sig op. Var det frustration han syntes at kunne skimte? Han smilede let. Et rigtigt drengerøvssmil. "Du er ikke vant til, at åbne dig op, kan jeg forestille mig. At vise følelser, blive overrasket." Det morede ham på en måde. Og på den anden side følte han sig beæret, måske endda lidt smigret. At se en kvindes sande ansigt var noget få formåede at gøre til en præstation. En præstation, der kunne koste en krig og et ondt år at komme igennem. Og han havde måske gjort det på blot en aften?
Gæst- Gæst
Vanadon fandt situationen uvant. Det var lidt mærkeligt, måske endda surrealistisk. En situation, der havde været langt væk i mange år for ham. For det var sjældent han havde venner eller bekendte. "De er intet monster. De er ligesom jeg en person, fyldt med kuløre og farver, der er værd at udforske. Gem det ikke væk. Åbn op. Og vis verden dine farver!" Det lød enten helt vildt poetisk, eller også var det kvalmende hippie-agtigt. Men sandhed i Vanadon's hoved, ikke desto mindre. En sandhed, ligesom så mange andre. En sandhed, der var interessant. Interessant, ja. Men måske også absurd for Maya's tilfælde.
Gæst- Gæst
Forsigtigt drejede hun sit hoved et par grader, og åbnede så ellers øjnene op for at afsløre deres farve. De var knap så røde mere. Faktisk virkede de mere grønne i det. Som en mørk skov grøn. Som den hun var blevet født med. ”Du har da virkelig de poetiske sammentrækninger på plads.” Det var ikke helt noget hun lagde mærke til da hun pludselig begyndte at bruge dus. Og det lå også ganske almindeligt i hendes mund. Om det havde været dis eller dus hun havde forfalsket, var der ikke nogen tegn på. Og hvad var det? Et smil havde endelig fundet sin vej frem på hendes læber. Det var ikke stort, men det var heller ikke bare en krusning i mundvigen. Det var en del mere tydeligt end hvad det nu ellers havde været. Dog forsvandt det igen som hun sukkede, lukkede øjnene, og vendte hovedet væk fra ham igen. Men blot for atter at sætte sig op. Får hurtigt efter havde hun gjort det samme, og havde igen øjnene rettet mod ham. Denne gang var de dog røde, som de altid havde været. Og smilet var heller ikke fremme. Ikke på hendes læber i hvert fald. ”Men mine farver er ikke klar til at blive vist frem til hele verden. Jeg tager min tid. Bid for bid. Og lad os holde mine sande farver en lille hemmelighed.” Hun løftede sin ene hånd op og satte en pegefinger hen over læberne. Blot for at understrege det hun havde sagt. Efter det røg hendes hånd bare på plads, ned på sengen. ”Jeg har stadig forretning jeg skal have kørende.”
"Arbejder du altid så sent? Klokken er hvad, et? To måske?" Han kiggede over på uret. Han havde ikke ramt meget langt ved siden af, klokken var få minutter over et. Han smilede skævt, og kiggede så op i loftet igen. Det havde været en udmattende aften, med en masse unødig spænding. Han var ikke vant til at være målet, tværtimod.
Han vidste nu hvad han skulle. Efter han havde fikset varulve-jobbet, ville han finde den mand der havde ønsket ham død. Og så ville han komme på en hyggevisit. Hvis man ikke kan betale for brødet, så får man ikke brødet med hjem. Så bare fordi denne her mand mente han havde betalt? Betød det ikke at han havde gjort det tilfredsstillende. Og det eksempel ville Vanadon lave af ham. Han skulle se, føle, mærke, skuffelsen der kommer af, at se et mål der stadig vandrer rundt.
Gæst- Gæst
Hendes blik gled nu fra hans ansigt, og videre ned over hans overkrop. Stoppede ved hans lidt sjuskede bandage, der blot var improviseret med hans stakkels T-shirt. ”Lad mig inde noget, der kan holde blødningen lidt bedre på afstand.” Hun rejste sig elegant op og vandrede i et alment tempo ud på badeværelset. Og lige som glasset, vidste hun selv hvor alting stod. Eller i hvert fald nogenlunde. Det havde været et godt stykke tid siden hun sidst tilbragte tid på et af hotelværelserne.
Der gik ikke længe inden hun om tilbage, med en form for firkantet klump vat, og en ren rulle bandage. ”Kan De selv klare det, eller skal jeg hjælpe?” Hun stod klar til at hjælpe, hvis det var hans ønske, men hun var også klar på at bare række ham materialerne.
"Bare smid det på sengen, jeg skal lige rense det." Vanadon gik ud på badeværelset, rev noget papir af toiletrullen, og duppede på vandhanen, for ikke at få et komplet gennemblødt stykke papir. Han begyndte med fine strøg at køre det igennem såret. Det gøre lidt ondt, men en smerte man kunne bide i sig. Han havde prøvet værre. Han fik fjernet en smule krudtsod fra det inderste af såret. Han skar ansigt da han så på papiret, og smed det ud i den hygiejnespand der stod på toilettet. Han gik tilbage til sengen i lokalet, og gik stille og roligt igang med at forbinde såret.
"Han har tydeligvis ikke vidst hvad vi var. Ellers var han nok gået efter hovedet." Han prikkede sig selv i tindingen, og smilede lidt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham