Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emner, Plot og Relationer?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Emner, Plot og Relationer?
Jeg har valgt at tage et - næsten - rent canvas frem og nu vil jeg have hjælp til at fylde det ud! Derfor har jeg knapt nok skrevet noget om min dejlige lille vampyr, som bliver kaldt Jester(hofnar). Selvfølgelig har jeg gjort mig nogle tanker om hvordan han skal være osv., men det jeg gerne vil have hjælp til er at forme ham fra den her klat idéer, til noget stort og mirakuløst!~ Or something along the lines :b
Derfor er jeg lige p.t. åben for alt. Relationer, plot og når jeg når lidt længere, også emner~
Tanker jeg har gjort mig:
- Han skal helt klart have en skrue løs, det gør det lidt sjovere :b
- Han er babyvampyr, fordi så har jeg endnu mere grund til at gøre ham kugleskør!
- Desuden skal han have et eller andet med fingermaling, fordi... pfft... Jeg elsker fingermaling... Og man kan let gøre det grotesk, hvis det ikke er maling man maler med...
- Jeg har en ven som er bange for klovne... Og det er ret normalt... Så den frygt har jeg tænkt mig at køre på you know, han har noget med klovne, bruger ansigtsmaling, jonglerer, og hans bukser er polkaprikkede og han laver de klammeste tærter, fyldt med blod or something?
Ting jeg søger/Relationer:
- Jeg vil helt klart gerne have at lille Jester skal have en skaber, og helst en som ikke bare er en NPC. Om du er tålmodig med hans sære væremåde, eller du giver ham et gok i hovedet hver gang han siger noget med mirakler, det må du selv om, så længe Jester ikke dør.
- Det ville også være fedt hvis nogen gad at sætte ham på plads ind i mellem. Jeg har tænkt mig at han kører meget på instinkter, så han kan sagtens gå hen og afsløre hvad han er >__>
Det er de ting jeg selv har tænkt over. Andre relationer er jeg også klar på, for det er kun fantasien der sætter grænser~
Gæst- Gæst
Sv: Emner, Plot og Relationer?
Kunne være awesome hvis du er i interesseret i et emne, med en varulv. Fuldblods varulv. Valentin kunne sætte ham på plads mens at han er i sin lycan form. :3 (Så kunne der også ske en masse ting under fuldmåne, når folk sover)
Gæst- Gæst
Den idé kan jeg lide! Jeg tænkte ikke over at man kunne bruge en varulv, men nu hvor jeg tænker over det, lyder det fan-fucking-tastisk! Og urimeligt fabulous, men det har noget at gøre med min forskruede hjerne, teeheh >w>
Gæst- Gæst
(Valentin oplever nemlig ikke så meget fortiden, så det kunne være en glæde for ham at ende med at lære og sætte en vampyr på plads samt fordreje en vampyrs tanker..... maybe) :3
Gæst- Gæst
Såeh, hvem starter, og hvor henne? ewe
Gæst- Gæst
Hmm.. ved ikke om det skulle være et sted inde i byen, eller et sted som en legeplads? ..
Eller... et sted uden for byen? oO xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
så nu er spørgsmålet, hvad skal plottet være?
Gæst- Gæst
Tja, I dunno, havde ikke forestillet mig at en djævel ville snakke med mig ewe Jeg får så mange overraskelser i dag! :'D
Gæst- Gæst
mhh haha, verden er fuld af overraskelser, man skal bare lede de rigtige steder
Gæst- Gæst
Men hvor skal det være? ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvis det er fuldmåne møder du ham i hans varulve skikkelse.
Det er op til dig om du vil møde ham, som menneske eller varulv. (:
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men jah, noget bestemt du kunne tænke dig? o3o
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Tjah, jeg ved det ikke helt..
Gæst- Gæst
Hm... Altså jeg har en del til at skubbe ham 'i den rigtige retning' efterhånden, såeh, med mindre Olivia skulle være hans skaber, så kan vi jo bare prøve at lave et emne og se hvor det fører hen? ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg kom egentlig bare forbi, for at fortælle om min interesse i et emne med dig. Jeg vil dog informere dig om at jeg ikke ligefrem har nogle store ideer til et plot endnu.. .__.' Det eneste jeg kan komme i tanke om, kunne eventuelt være hvis Jester og Autumn havde kendt hinanden inden han blev til.. blodsuger..
Autumn- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.
Antal indlæg : 879
Hm... Well, it sounds interesting :I Jeg har intet imod at Jester faktisk havde venner før i tiden xD
Gæst- Gæst
Venner er altid godt. =w= Men deres tidligere venskab kunne have haft en effekt på hans blodtørst, hvilket kunne være en grund til at han opsøger hende, eller følger efter hende ved synet eller duften af hende, eller hvad fanden.. xD
Autumn- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.
Antal indlæg : 879
Side 1 af 2 • 1, 2
» Emner og relationer
» Relationer og emner søges
» Anything? - Emner, plots og relationer?
» Søger relationer og emner!!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage