Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Anything? - Emner, plots og relationer? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Anything? - Emner, plots og relationer?

2 deltagere

Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Antonia Søn 5 Okt 2014 - 17:02

Hellow!

Så er det vist på tide at komme igang :D

Efter en længere pause fra online rpg har jeg nu besluttet mig at vende tilbage! (Vild jubel blandt folket)

Lidt om Anton:

Anton er egentlig en pæn pige. Hun bor for sig selv, arbejder og går i skole. Hun er født i Holland hvor hun boede indtil hun som 5 årig blev rykket op med rod og flyttet til Di Morga. Kort efter begyndte hendes familie at gå i opløsning, og som 15 årig blev hun myndiggjort, da man vurderede at hendes mor ikke kunne tage sig af hende og faderen ikke var til at opspore.
Hun er evig optimist og forfærdeligt nysgerrig. Alligevel er hun forholdsvis reserveret overfor andre, men trykker man på de rette knapper har hun et eksplosivt temperant.

Hvis det lyder som noget du kan bruge til noget, så skriv! Så finder vi ud af det :D

Har ikke så mange krav, ud over rimelig retskrivning.
Vil dog lige give en fair warning; Jeg har en lille mini-me på 3 mdr som ligesom kræver sit, så jeg er nok ikke den hurtigeste til at svare på emner, og kan ikke overskue alt for mange af gangen. Vil dog gøre mit for at svare mindst en gang om dagen

Kom glad!
Antonia
Antonia
Novice (Rank 1)

Bosted : En lille lejlighed i Logemente

Antal indlæg : 5


Tilbage til toppen Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Sv: Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 10:29

Jeg vil da meget gerne emne med dig :)

Plotmæssigt er jeg dog blank

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Sv: Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Antonia Tirs 7 Okt 2014 - 10:16

Dét lyder godt! :D

Det er ikke så vigtigt med et plot, vi kan sagtens bare tage det som det kommer :)

Kunne du monstro overtales til at oprette emnet? ^_^
Føler mig lidt som en nybegynder pt, skal lige igang igen :)
Antonia
Antonia
Novice (Rank 1)

Bosted : En lille lejlighed i Logemente

Antal indlæg : 5


Tilbage til toppen Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Sv: Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Godric Tirs 7 Okt 2014 - 12:29

hvis du stadig mangler er jeg skam også frisk på et emne ^^
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Sv: Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Gæst Tirs 7 Okt 2014 - 15:22

jamen okay, hvor henne skal jeg så lave det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Sv: Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Antonia Tirs 7 Okt 2014 - 18:44

Godric: Dejligt, så er jeg vist også nået op på mit maks for nu :D
Kan du overtales til at oprette, eller skal jeg forsøge at kaste mig ud i det?

Nádia: Eeh... Eau Stor Center, Allées eller Fôret... Eller hvor du ellers synes :)
Antonia
Antonia
Novice (Rank 1)

Bosted : En lille lejlighed i Logemente

Antal indlæg : 5


Tilbage til toppen Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Sv: Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Gæst Tirs 7 Okt 2014 - 21:30

super, jeg finder på noget også sender jeg det til dig :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anything? - Emner, plots og relationer? Empty Sv: Anything? - Emner, plots og relationer?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum