Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Må jeg spørge om noget? :)
4 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Må jeg spørge om noget? :)
Hvordan kan det være at standard alderen herinde ligger mellem 18-22? De fleste profiler jeg har tjekket ud har en alder mellem 18-22 og det er få som er yngre eller ældre. Jeg forstår bare ikke hvad der er så specielt hved de aldre?
Gæst- Gæst
Sv: Må jeg spørge om noget? :)
Jeg tror der er flere grunde til det. C:
Det kan være fordi at de fleste af os rpg'er her inde ligger på en irl alder mellem de 15 og 24 og derfor kan vi bedst lide at have en karakter vis alder ligger omkring de tal, fordi vi kan bedst relatere til det. Du ved hvordan det er at være i den bestemte alder, og hvordan det føltes.
Det kan også være fordi vi søger den evige trang til at være ung, og den lille drøm kan vi udleve her. Igennem vores karakterer.
Det kan selvfølgelig også være at den karakter man har i hovedet bare passer bedst til at være enten 18 eller ældre... Eller yngre.
Og der er sikkert flere grunde der ude et sted.. xD
Det kan være fordi at de fleste af os rpg'er her inde ligger på en irl alder mellem de 15 og 24 og derfor kan vi bedst lide at have en karakter vis alder ligger omkring de tal, fordi vi kan bedst relatere til det. Du ved hvordan det er at være i den bestemte alder, og hvordan det føltes.
Det kan også være fordi vi søger den evige trang til at være ung, og den lille drøm kan vi udleve her. Igennem vores karakterer.
Det kan selvfølgelig også være at den karakter man har i hovedet bare passer bedst til at være enten 18 eller ældre... Eller yngre.
Og der er sikkert flere grunde der ude et sted.. xD
Autumn- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.
Antal indlæg : 879
Umiddelbart enig med Autumn, og vil dog sige at der ikke er noget definerbart specielt ved det, det er vel hvad der ligger til karakteren og hvilken mave fornemmelse man har med den.
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Okidoki :P Synes bare det var lidt sjovt at så mange havde de aldre. Ikke at jeg har noget imod det selvfølgelig :D
Gæst- Gæst
Det er osse fair at spørge om
Tror bare det er tilfælde, faktisk, eller som Autumn siger.. men det er nok underbevist. Vi har osse nogle karakterer der er ældre.. blandt andet en awesome journalist, vis nej jeg fejler i at huske, men samme skaber som hende bag Liam <3.
Tror bare det er tilfælde, faktisk, eller som Autumn siger.. men det er nok underbevist. Vi har osse nogle karakterer der er ældre.. blandt andet en awesome journalist, vis nej jeg fejler i at huske, men samme skaber som hende bag Liam <3.
Jeg er glad for at jeg har fået svar ^^
- Og jeg kender Liam. Den lille sveskemus!
- Og jeg kender Liam. Den lille sveskemus!
Gæst- Gæst
Høhø, tjo man skulle næsten tro, man døde som 30+ årig i Di Morga haha
Liam er min yngste karakter, hvilket jeg bittert fortryder. Jeg undskylder det dog med, at levealderen i hans tid var meget kort, så selvom han har en kropsalder på 18, ville han i nutidens folkemængde ligne en sidst i tyverne, starten af trediverne.
Joseph
Sofus
Andrea le Blanc
Maria
Lenz
Liam er min yngste karakter, hvilket jeg bittert fortryder. Jeg undskylder det dog med, at levealderen i hans tid var meget kort, så selvom han har en kropsalder på 18, ville han i nutidens folkemængde ligne en sidst i tyverne, starten af trediverne.
Joseph
Sofus
Andrea le Blanc
Maria
Lenz
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Jeg har for resten også et andet spørgsmål!
Er det muligt for et menneske at få magiske kræfter, udover at blive forvandlet til en anden race?
Er det muligt for et menneske at få magiske kræfter, udover at blive forvandlet til en anden race?
Gæst- Gæst
Et menneske skal forvandles til en anden race for at modtage magier. Det kan eksempelvis være ved at bides af en varulv eller vampyr eller hvis din karakter sælger sin sjæl til en af de fire kronprinser (djævle) og dermed skriver en pagt, der binder ham som djævel eller hvis din karakter dør og bliver sendt tilbage til Jorden som engel af Gud (dette kræver dog, at din karakter siger Ja til Jesus - og dermed bliver kristen - i det han tager sit sidste åndedrag).
Andrea le Blanc- Redaktør
- Bosted : En hyggelig 5-v lejlighed inde i byen med udsigt over parken.
Antal indlæg : 49
Men hvad så med hekse? Troldmænd? Mennesker med overnaturlige kræfter? De er få men de findes.
Gæst- Gæst
Det kan debatteres hvorvidt der findes troldmænd og hekse i den virkelige verden, som udgangspunkt kører vi ikke med dette på VLM. Hvis man har evner, der minder om heksekunst og lignende, ville det skyldes at man er et overnaturligt væsen (og dermed ikke menneske).
Andrea le Blanc- Redaktør
- Bosted : En hyggelig 5-v lejlighed inde i byen med udsigt over parken.
Antal indlæg : 49
Det er jo ikke Harry Potter, men du må da gerne få en pind og lave fagter af folk imens du siger dårligt formulerede sætninger på latin? :P <3
Lignende emner
» Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)
» Noget tid med sig selv
» Hmm... noget nyt at lave?
» Tænkte lige på noget XD
» Noget tid med sig selv
» Tænkte lige på noget XD
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum