Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hmm... noget nyt at lave? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hmm... noget nyt at lave? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hmm... noget nyt at lave? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hmm... noget nyt at lave? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hmm... noget nyt at lave? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hmm... noget nyt at lave? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hmm... noget nyt at lave? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hmm... noget nyt at lave? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hmm... noget nyt at lave? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hmm... noget nyt at lave? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hmm... noget nyt at lave?

Go down

Hmm... noget nyt at lave? Empty Hmm... noget nyt at lave?

Indlæg af Yuuki Fre 20 Jan 2012 - 23:57

Tid; 00.00
Sted; Terre's gågade
Vejr; Det fint nok
Omgivelser; En masse andre væsner, dog mest unge
Påklædning; En hvid skjorte, sorte jeans, slidte sorte converse, og en sort jakke

Dette emne er forbeholdt; Chatz

Natten var så småt faldet på over byen Terre, en masse unge væsner var på vej i byen sikkert for at drikke sig fulde, men hvornår gjorde de ikke det? strømmen af væsner i gågaden gik stort set kun mod diskoteket, dog var der enkelt andre væsner der gik mod strømmen, der iblandt en dæmonpige ved navn Yuuki, hun lignede en 19 årig pige, men var meget ældre end det, man kunne bare ikke se det, hun var en af de få der gik mod strømmen af væsner, mest fordi hun ikke rigtig brød sig om at være et sted hvor der var for mange væsner, men hun fik hugget pungene fra de fleste hun kom om ved, hev kontanterne ud, og smed pungen fra sig, til sidst havde hun fået samlet en pæn slat kontanter, hun smilte tilfreds, og gik ind i en del af gågaden hvor der ikke var så mange væsner, hun var lettet over at være sluppet væk fra dem, hun mente at der altid var for meget larm når der var alt for mange væsner, hun bed sig stille i læben inden hun gik over og satte sig på en bænk, lænede sig lidt tilbage og lukkede øjnene mens hun tænkte over hvad hun skulle give sig til, men kunne ikke rigtig finde på noget...


// Undskyld det er så kort :3 //
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmm... noget nyt at lave? Empty Sv: Hmm... noget nyt at lave?

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 0:25

*Shit! det fortæller han mig bare ikke nu den gamle katoffel til en far!* tænkte en person der gik lidt irriteret rundt mellem en stor flok af folk, som han ikke engang kendte, hvem var de? og hvad skulle de? hvor var de på vej hen, jaer der var rimmelig mange spørgsmål omkring de ting. Han vandrede rundt i timevis uden helt at finde det han søgte, han havde en sedl i hånden og lod hans dystre, tomme, kolde øjne glide rundt omkring"Yeah far det er nemlig lige fordi jeg kan finde det øje til dig i den her store mængde, mylrende flok af mennesker, væsner og jeg ved ikke hvad,arrg!"sagde han og endte med et højt skrig iden han ikke havde tålmodighed mere, så han fik skruet op for farten og løb nærmest igennem de mange mængder af folk uden helt at tænke på hvor de ville lande henne.

Han smillede ondt, og tilfreds da han stod ved en hjørnebutik og kiggede over den ene skulder til de forskellige folk der nu lå hist og pist omkring"det er jer egen skyld...Just saying´"sagde han og vandrede så lidt videre, men stoppede op, og fik øje på en pige han faktisk lige havde gået forbi"Leder du også efter noget"spurgte han helt normalt, og studerede hende lidt."Lad mig gætte du var næsten også lige ved at blive fanget af den strøm af folk"spurgte han og kastede et koldt blik hen på den lidt store flok han lige havde stormet sig igennem for lidt tid siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... noget nyt at lave? Empty Sv: Hmm... noget nyt at lave?

Indlæg af Yuuki Lør 21 Jan 2012 - 0:52

Yuuki åbnede øjnene da hun syntes at høre tumult, og så da en dreng kom ud af mængden, hun grinte lidt og så på ham da han snakkede til hende "Nej jeg leder ikke efter nogen" sagde hun smilende, hun grinte lidt af ham "Ja, den mængde er frygtelig" sagde hun smilende "Leder du egentlig efter nogen siden du spørg" spurgt hun smilende, hun vidste med det samme at han ikke var dæmon, men hun kunne ikke rigtig bedømme hvad han så var... måske var han en blandingsrace? det plejede at være derfor hun ikke kunne gennemskue det...
Hun så over på de folk der var blevet slået omkuld af drengen og kom til at grine "Godt gjort egentlig" sagde hun med et lille grin og så tilbage på ham, han var ikke så slem... eller... det var hans udséende i hvert fald ikke, men det kunne jo være at han havde en nedern personlighed, ikke fordi hun troede det, for så ville hun nok allerede have lagt mærke til det, hun sukkede lydløst og så lidt diskret op og ned af ham, men smilte så igen og så på hans ansigt igen...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmm... noget nyt at lave? Empty Sv: Hmm... noget nyt at lave?

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 1:11

Han sukkede lidt hvorefter han kløede sig i nakken og valgte af helt egen fri vilje at sætte sig opgivende ned ved siden af hende på bænken, placerede så hænderne under hans hage mens han kom til at krølle sedlen lidt sammen"Min katoffel af en far kræver så meget at det er sygt!"sagde han og kiggede så ud på mængden af folk der så helt forvirret ud, de lå sådan spredt rundt omkring der var mange blikke rettet mod dem, men Chatz gav dem bare fingeren, som sagt fuck fingeren"Ja ja godt med jer, i var jo i vejen"sagde han helt ærligt og kiggede så hen på pigen.

"Godt gjort siger du, hmm måske lidt men jeg hader sådan noget, har alt for lidt tid til at stå mast mellem flokke af folk jeg ikke kender"sagde han og sendte hende et lille smil.Han valgte af kigge på sedlen igen*Jamen far forhelvedet! jeg magter da ikke gå tusind butikker igennem bare for at finde det øje* tænkte han og blev igen en lille smule irriteret. Han valgte at tage en dyb indåndning"okay okay easy Chatz nu skal jeg lige finde mig selv igen"sagde han og yeah han talte til sig selv."Jeg hedder Chatz"fik han præsenteret sig venligt mens han kiggede på hende, nu vidste han virkelig ikke om det var her man skulle række en hånd frem eller hvad man gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... noget nyt at lave? Empty Sv: Hmm... noget nyt at lave?

Indlæg af Yuuki Lør 21 Jan 2012 - 1:20

Hun grinte lidt da hun hørte han sagde 'jamen i stod jo i vejen' hun så smilende på ham, hun så stille på sedlen, og læste med over 'skulderen' på ham selvom det nok ikke var så venligt, hun grinte lidt da hun så at han var helt ude af sig selv "Ehm... jeg ved hvor du kan finde det der..." sagde hun og pegede på papiret "Jeg hedder Yuuki" sagde hun smilende, hun så lidt rundt, men uden at sige noget lige pt.
Hun sukkede stille efter lidt tid "nå... skal jeg vise dig hvor du finder det...?" spurgte hun med et smil og så lidt på ham, hun havde alligevel ikke rigtig andet at give sig til, så hvorfor ikke gøre en god gerning en enkelt gang? hun bed sig smiende i læben mens hun ventede på hans svar om hun skulle ham hvor han kunne få fat i det dersens øje, hun så lidt rundt, de fleste væsner var ved at være nået ind på diskotekerne, så der var ikke så mange ude mere, hvilket ikke gjorde Yuuki det mindste.

// Undskyld det blev lidt meget kort n.n //
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmm... noget nyt at lave? Empty Sv: Hmm... noget nyt at lave?

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 16:42

*suk mennesker, mennesker og atter mange mennesker, gad vide hvorfor der også skulle være så mange folk her lige idag den her dag* tænkte han for sig selv mens der kørte en masse tanker igennem hans hoved. Han kiggede så på pigen"Yuuki hyggeligt at møde dig"sagde han venligt og betragtede hende lidt.Gad vide hvad hun var for et væsen."Du er ikke vampyr for de lugter anderledes, så jeg gætter på dæmon eller djævel"sagde han med et lille bredt smil på læben.Han kiggede ned på sedlen der så småt var blevet krøllet"Seriøst! hvor"spurgte han næsten lykkeligt, han gad virkelig heller ikke til at tage hen i tusind butikker for at finde det.

"Det er underligt jeg ved det godt..Men som sagt min katoffel af en far vil have mig til at skaffe et"sagde han sukkende, og valgte at rette sig op så han stod op. Chatz blik mindede lidt om et der næsten kunne se ignenem alt, og var lige søgende.Han lyttede efter og nikkede så"Yeah du er virkelig sød hvis du vil vise mig hvor for jeg et lost"sagde han ærligt mens han så på hende.

//Gør da ikke noget ^____^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm... noget nyt at lave? Empty Sv: Hmm... noget nyt at lave?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum