Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
My business!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
My business!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
My business!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
My business!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
My business!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
My business!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
My business!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
My business!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
My business!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
My business!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

My business!

Go down

My business!  Empty My business!

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:24

Sted: Hotellet.
Omgivelser: Der er mange i aften.
Vejret: Det regner udenfor.
Tid: Omkring aften tiderne.


_____________________________________________________________________________________

Hendes øjne føltes med et tunge og umulige at bevæge. Hun sad nær mini baren, som bestod af en lille køleskab med et par drink som folk hønsede på. Hendes hånd var klistret imod hendes venstre kind, som efterhånden var blevet mørke rød efter stillingen. Hun gabte og rystede på hovedet for at få sig selv lidt mere op. Det hjalp så halvt om halvt. Hun løftede hovedet op og mærkede, hvordan håndfladen næsten ikke gav slip på kinden. Hun gned sig på kinden som var død varm. Dernæst rettede hun på sit hår og den mørke skjorte hun havde på. Hun fandt et par små penge frem og tog en drink fra køleskabet. Hun gik over til disken og betalte den. Hurtigt åbnede hun og lod det kolde drink glide igennem hendes hals. Hun fik gåsehud og smilede. Idet hun sænkede flasken så hun en kendt skikkelse. Hun fik noget af drinken galt i halsen og begyndte at hoste hysterisk. Hun vendte ryggen til personen der nu gik ned af trappen. Tårerne trillede ned ad hendes kinder, mens folk foran hende så underligt på hende. En mand begyndte endda at klappe hende hårdt på ryggen. ”Jeg er okay!” hostede hun og prøvede at skjule det med et grin. Hendes kinder var røde samt hendes øjne. Hun tørrede tårerne borte og lagede flasken fra sig. ”Show time ” sukkede hun og begyndte så småt at bevæge sig imod trappen. Hun kunne mærke, hvordan den kolde luft omfavnede hendes nøgne ben. Måske var det ikke så godt, at tage en rød nederdel på? Men hun synes bare det var så let at bevæge sig i nederdel end bukser. De tynde fingre lagde sig på gelænderet og kørte op ad den, mens benene bevægede sig elegant og langsomt. Hun skulle nødig skabe mere opmærksomhed end tilladt.

Hey!” en rengøringsdame skulle til at åbne døren til Dereks værelse. Damen så forskrækket på hende og det var let at se, at hun havde hekseskud. Hendes sølvfarvet pandehår gled ned over hendes øjne og hun havde et meget nydeligt ansigt, af en gammel kvinde at være. Maricela nærmede sig kvinden og smilede til hende. Kvinden rettede sig op og der var ikke så meget hekseskud tilbage på hendes ryg. Hun stak næsen næsten hen til Maricelas ansigt. ”Sig mig, har jeg ikke set Dem et eller andet sted før, lille frøken?” sagde hun med den mest britiske accent hun nogensinde havde hørt. Maricela rykkede hovedet tilbage og rynkede sin næse da hendes dårlige ånde mødte hendes næse. ”Nej det tror jeg ikke sgu ikke?” sagde hun og smilede nervøst. Kvinden bøjede ryggen og blev lille igen. Hun så på hende med hendes isblå øjne og nikkede. ”Men kan De være en skat og åbne døren her for mig? Min kæreste bor der og jeg har simpelthen smidt hans nøgle væk” sagde hun og lød oprigtig ked af det. ”Ja selvfølgelig, men jeg skal rydde op derinde?” svarede kvinden undrende. ”Jamen det skal jeg nok ordne!” skyndte hun sig at indskyde med. Kvinden begyndte at grine og Maricela læste det som noget godt.

Efter en lille heftigt diskussion så var hun sgu inde. Hans værelse overraskede hende egentlig ikke helt. Hun rystede på hovedet og sukkede. ”Derek.. jeg troede ikke vi skjulte noget for hinanden” smilede hun skævt og begyndte at lede efter det hun var kommet for. Åbnede døre, skabe og skuffer.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum