Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Searching for something
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Searching for something
Hej alle i skønne folk...mennesker...hvad skal jeg kalde jer?...not the point ^^
men som i nok alle har gættet så søger jeg emner...stor overraskelse
men som i nok alle har gættet så søger jeg emner...stor overraskelse
Søger.
*Familie
*Venner
*Flirt, der senere kan udvikle sig
*Kunder
*Ellers hvad man nu kan finde på
Lidt om Reid.
Han er charmerende, god omkring folk...social, han har en virkelig god lugtesans og er perfekt til at blande parfumer, derfor kan han skabe den perfekte duft til alle. Derudover er han meget gammeldags i sin måde at tale på, han er respektfuld for dem der fortjerner det ellers er han følelseskold overfor dem som ikke har. han er talentfuld, maler og spiller mange instrumenter...som person er han nok meget varierende...da det kommer an på hvilket humør han er i.
Han er charmerende, god omkring folk...social, han har en virkelig god lugtesans og er perfekt til at blande parfumer, derfor kan han skabe den perfekte duft til alle. Derudover er han meget gammeldags i sin måde at tale på, han er respektfuld for dem der fortjerner det ellers er han følelseskold overfor dem som ikke har. han er talentfuld, maler og spiller mange instrumenter...som person er han nok meget varierende...da det kommer an på hvilket humør han er i.
Krav.
1. Jeg vil helst ikke dø.
2. Kommaerne, samt punktum skal helst være til stede, der er ikke et behov for at det skal være perfekt, blot det er der, så man kan forstå hvad der skrives.
3. Stavningen skal helst være god, man kan ikke forvente perfekt af folk, men helst ikke for mange stavefejl og ens grammatik, må gerne være god, således man ikke skriver i den forkerte tid.
4. Jeg vil gerne have man i hvert fald skriver godt vel 200 år, en roman behøves ikke, men der må gerne være en god tekst, så man har noget at skrive. Dog er kreasvigt selvfølgelig okay, det sker og vil altid ske, men så skriv det.
Så har jeg vidst ikke mere at skrive, så håber at høre fra jer
Gæst- Gæst
Sv: Searching for something
Jeg vil gerne melde mig selv da jeg gerne vil holde mig aktiv her inde:)
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Khá skal for eksempel bruge en helt særlig parfume og tager derfor kontakt til en af de bedste (Reid) men hvis du gider starte emnet kunne det være fedt:)
Khaa- Master (Rank 21)
kan jeg godt
men jeg vil bare gerne forstå dette plot mere korrekt, ideen er god, men hvorfor skulle han bruge denne parfume?
men jeg vil bare gerne forstå dette plot mere korrekt, ideen er god, men hvorfor skulle han bruge denne parfume?
Gæst- Gæst
Det er til en ganske særlig person men det kommer som en del af plottet:)
Khaa- Master (Rank 21)
Super:)
Khaa- Master (Rank 21)
uhh lyder dejligt
Gider du at lave og har du nogle ideer til et plot?
Gider du at lave og har du nogle ideer til et plot?
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Searching, Searching..
» Looking and searching~~
» I searching.
» I searching.
» Searching for you maybe? - Emnesøgning.
» Looking and searching~~
» I searching.
» I searching.
» Searching for you maybe? - Emnesøgning.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]