Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

2 deltagere

Side 1 af 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 11:06

Tid?: 02.34
Sted?: Théâtre
Omgivelser?: Ingen...
Vejr?: Fuldmåne, vind og en smule regn (Udenfor)

En utrolig smuk klang af klaverspil kunne høre inde fra Théâtre. Oppe på scenen var der en lille smule lys rettet lige mod et flugel af mørk eg som stod midt på gulvet. På stolen ved klaveret sad en brun håret pige på omkring de 15 år og spillede. Hun havde sine næsten enorme og utrolige smukke hvide og dunede englevinger fremme og de baftede svagt mens hun spillede. Hun havde lukekde sine øjne og lod sin fingre blidt stryge over tangenterne og hun lignede en der forstillede sig at hun var den eneste i verden sammen med klaveret.

https://www.youtube.com/watch?v=WtkouBShYXk&feature=related
//Sangen hun sidder og spiller//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 11:14

Jaster kom ind i Théâtre *hmmm her har jeg ikke været før*tænkte han og kiggede rundt *der en der spiller*tænkte han og gik lidt rundt i Théâtre mens han så sig omkring for at se hvad det var men kiggede så på en pige "hey"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 11:19

Thea reageder ikk med det samme men spillede bare videre som var hun i en slags trance hvilket hun ikk var. Hun stoppede dog lidt efter med at spille og tog en dyb indånding og derefter et lavmælt suk. Så rettede hun blikket mod drengen eller rettere manden der havde sagt noget til hende. Hun tillod sig at blafte svagt med hendes vinger for at vise at de var ægte. Han var jo trods alt ikk menneske kunne hun fornemme på hans aura. "Øhm..Er det noget du gør ofte?" spurgte hun ham så med sin beroligende og blide stemme som kun kunne tilhøre en engel. "Altså forstyrre andre imens de er igang med noget?" Dog virkede hendes opførel ikk helt som en engel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 11:30

"ved tror jeg"sagde han med et lille grin og kiggede på hende med et lille smil "mit navn er Jaster og hvad er dit"sagde han med en venlig stemme *har jeg set hende før*tænkte han og kiggede på hende *hmmm tror jeg ikke*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 11:34

Hun ventede lidt med at svare på hans spørgmål og så først lidt studerende på ham. "Navnet er Thea.. Thea Kumashi" sagde hun så som svar på hans spørgsmål. Hun forblev siddende på klaver stolen og blaftede endnu en gang med vingerne. Han lignede en der var en del ændre end hende både i kropsalder og rigtige alder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 11:41

"høggeligt at møde dig"sagde han med et smil og kiggede på hende og kløede sig i nakken med sin ene hånd og kiggede på hende an med et lille smil *hun ser sød ud men for ung*tænkte han mens han satte sig ned
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 11:46

"Hvad laver du så her inde..så sent?" spurgte hun ham så stadig med sin beroligende og blide stemme men der var ikk rigtigt noget smil på hendes let rosa'e læber. Hun så nu mere betragtende på ham med sine mørke havblå øjne og hun strøg så lidt af sit brune hår væk fra sit ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:01

"ved ikke gik mig bare en tur"sagde han med et lille smil og kiggede hende stadig lidt af "hva laver du da her"spurgte han med et smil *ja det var et godt spørgsmål hva laver jeg her*tænkte han med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 12:05

"Jeg..Jeg spillede bare lidt" Hun lod sin ene hånd stryge det blanke og glatte mørkebrune egetræ som klaveret var lavet af. "Det her er sådan et et af de eneste tidspunkter at jeg kan komme til at være her.. " Hun sukkede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:08

"okay hvorfor kan du ikke være her noget før end dette tidspunkt"spurgte han og kiggede på hende med et lille smil og gik op til hende og kiggede på hende *har jeg set hende før eller ej*tænkte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 12:13

"Her er jo forstillinger også har jeg min skole og arbejde jeg skal holde" forklarede hun ham videre og sukkede lavmælt. Så begyndte hendes vinger at 'forsvinde' ind i hendes ryg men der var dog stadig nogle små søde englevinger tilbage som hun ikk kunne få væk. "Og så kan jeg jo kun være her meget sent"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:17

"når ja"sagde han og kløede sig i nakken og kiggede rundt "her er tomt"sagde han og kiggede på hende med et lille smil og fik fat i en stol og satte sig på den *hmmm*tænkte han mens han kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 12:20

"Ja og det er også bedst.. Jeg er ikk den som giver konceret til alle og enhver som jeg gjorde da jeg var indre.." Hun sukkede så endnu en gang og så sig lidt omkring i den store konceret sal og et lille sødt og uskyldigt smil kom frempå hendes læbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:24

"okay"sagde han med et lille smil og satte sig til rette på den stol han havde fundt sig mens han kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 12:28

"Nåeh men jeg tror jeg har spillet for i nat" Hun tog fat i tangentlåget og lukkede det forsigtigt i. Så rejste shun sig og strakte sig lidt. Så så bare på ham staidg med det søde og uskyldige smil og lagde så blidt sin ene pegefinger på sin læbe som når man sagde 'Shh'. "Men husk. Vi sige ikk noget om hvad jeg laver her så sent,vel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:32

Han rejste sig op "nej det gør vi ikke"sagde han med et lille smil og kiggede på hende og kiggede så rundt "hva skal vi så nu"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 12:37

"Jeg ved ikk med dig men jeg vil have lidt natmad" sagde hun roligt og blidt hvor efter hun elegant sprang ned fra scenen og landede blødt på trægulvet foran foreste række. "Vil du med?" Hun begyndte at gå hen mod udgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:38

"ja da"sagde han og gik med hende og kiggede på hende med et sødt smil og gik ud af døren og kiggede rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 12:43

Hun tog hurtigt en boleo på så den skjulte hendes små vinger før at hun gik helt uden for. Det var jo en lørdig aften og en slags druk og fest aften for mange. Så begyndte hun at gå hen af gaden med smidige og bløde bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:45

Han gik med hende mens han kiggede rundt i gaderne *druk druk og mere druk*tænkte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 12:52

"Hvad kunne du tænkte dig? Jeg gi'r" sagde hun med sin rolige og blide stemme og så spørgende på ham. Hun havde samlet sine hænder på ryggen og skød sit bryst lidt frem. Hun kunne lugte alt den alkohol fra måde fredag og tidligere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 12:55

"bare et eller andet kan spise alt"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 13:00

Hun nikkede og så lidt rundt mellem de fulde mænd og kvinder, piger og drenge. Selv havde hun ikk selv prøvet at være fuld sådan men hun havde da drukken en lille smule til de gala'er hun ahvde været med til. Så begyndte hun at gå hen mod en ret fin rastuant. "Kommer du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 27 Maj 2010 - 13:01

"ja"sagde han og gik med hende og smilte sødt til hende og kiggede rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 13:06

Nogle fulde menneske drenge havde fundet hende list intresant men hun undgik nemt deres ivrige hænder og blikke. Så gik hun ind i rastuanten. "Et brod til to" sagde hun roligt. "Ja så gerne..Navn" spurgte tjernen. "Kumashi" Tjernen spærrede øjnene lidt op da hendes familie var ret kendt ved den er reastuant så de fik hurtigt et bord ved vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum