Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

2 deltagere

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 10:12

Han nærmede sig stille hendes ansigt *gud hvorfor er jeg så nervøs*tænkte han og ramte stille hendes læber med han og gav hende et lille kys på munden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 10:13

Hun så lidt undrende på ham da han nærmede sig hende. Så spærrede hun sine øjne op da hun kunne mærke hans læber mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 10:31

Han holdte kysset lidt og slap det så og kiggede væk "undskyld det var ikke meningen men kunne ikke holde mig tilbage"sagde han og kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 10:34

Hun sad bare og var helt paf et øjeblik. Hun så så igen overrasket op på ham uden en lyd. Hendes kinder havde stadig den svgae lyserøde farve som var en smule stærkere end hendes læbers farve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 10:36

"rødøer du søde"sagde han og kiggede på hende med et lille sødt smil og nussede hendes ene kind med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 10:38

Hun nikkede svagt. "J-Ja det tror jeg" Hun lagde sin ene hånd på sin egen kind og kunne mærke varmen. Hun så så lidt væk for at skjule hendes rødmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 10:41

han nussede hende på kinden og lidt ned på hendes side "du har en smuk krops form"sagde han med et smil og en smugle charme
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 10:44

Hun så igen lidt overrasket op på ham. Hun nikkede svagt for at give ham ret. "Ja okay ja,, Tak.." Mere vidste hun ikk hvad hun skulle sige. Hun var stadig lidt paf da han kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 10:46

"jeg vil hmm nej glem det"sagde han og kiggede væk fra hende og sad bare
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 10:48

Hun blev lidt nysgerig da han startede en sætning men så fortrød. Hun satte sig så ordenligt op og så på ham med et spørgende blik. "ØHm..jo hvad?" spurgte hun dog lidt usikkert og lagde sit hoved let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 10:54

"nej bare glem det det er nok noget du ikke ville"sagde han med et lille smil for at virke glad
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 10:56

"Hvad mener du? Hvorfor er du så bange for at du måske vil få et nej?" Hun så stadig nysgerigt på ham men havde så accebteret at han ikk ville sige det selv om at hun gerne ville sige det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 11:00

"hmm jeg vil gerne i"sagde han og kiggede på hende med et lille smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 11:02

Hun forstod det nu og spærrede sine øjne op mens at hendes kinder igen blussede ganske svagt op. "Hva-Hva-Hvad vil du!" udbrød hun dog ikk så højt men det var en smule stammende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 11:12

"jeg vil gerne i seng med dig men du har nok ikke lyst"sagde han stille og kiggede væk
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 11:14

"ØHm..Det er ikk rigtigt fordi at jeg ikk har lyst men det ...der kommer bare så pludselig og jeg havde ikk troet at du gerne ville i seng med mig.." Hun så også selv lidt væk mens at hun bed sig blidt sin underlæbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 11:21

"okay"sagde han og tog sig stille til hovedet og gned sig i øjet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 11:22

"Hey er du okay?" spurgte hun ham roligt og så over på ham igen. Hun lagde sin ene hånd blidt på hans hoved og aede ham blidt hvor efter den blødtgled ned på hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 11:24

"jeg har det fint"sagde han og kiggede på hende med et lille smil og tog hendes hånd og kyssede den blidt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 11:25

Hun smilte et lille sødt smil da han kyssede hende hånd. Hun strøg lidt af sit hår væk fra hendes ansigt og lagde så sin anden hånd på den hånd som han holdt hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 11:29

han smilte stille og kyssede hende blidt på munden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 11:31

Hun blev igen lidt overrasket mn holdt dog kysset i noget tid. Hun holdt stadig blidt fat i hans hånd hvor efter hun roligt slap den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 11:40

han smilte stille til hende og slap kysset "du har bløde læber"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 11:42

Hun så ham lidt i øjnene og smilte lidt mere. "Tak.. i lige måde" sagde hun svagt så kun han kunne høre det. Hun fugtede sine læber som en slags reflex eller hvad man skal kalde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 11:46

Han fik hende blidt ned at ligge i sofaen og lagde sig ved hende og nussede hende på maven med et lille sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 9 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum