Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Je ne regrette rien ~Thayer EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Je ne regrette rien ~Thayer EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Je ne regrette rien ~Thayer

Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 17:54

Sted:: Maison de fous
Tid:: Omkring midnat
Vejr:: Det regner og er overskyet
Omgivelser:: Det der nu er tilbage af galeanstalten, Sharabi og Thayer og nogle andre individer fra banden

____________________________________________________________________

Vejret var grunden til at gaderne var tomme, men så var der også meget mere plads at lave revage på. Bander af diverse racer, psykopater, mordere, voldtægtsmænd... Ja de skulle nok få det sjovt, hvis de fandt et offer der var dum nok til at gå de 'rigtige' steder hen. Lyden af regn fandt mange beroligende, det var den også, når man var indenfor i varmen og ikke skulle gå ude i den, med mindre man havde en virkelig god grund til det. Selvsikker gik en skabning gennem gaderne, ligeglad med alt og alle, personen var opsat på at komme et sted hen, det kunne man se på den fart skikkelsen havde. Lyden fra stiletter kom der fra, det var en kvinde. Meget yndig, men efter manges mening en bitch, hvilket ikke var helt forkert, men det var hun blevet efter hun blev bande medlem, og hun elskede det! Det var der ingen der skulle lave om på. 

Hun kom til Maison de fous og sukkede kort, hvilket sted at mødes... Hun kunne have fundet tusinde bedre stedder, men sådan var det nu... Hun var ikke lederen af gruppen, men alligevel oppe i rang, hvilket passede hende fint. Langsomt lærmede hun sig stedet, som gav hende myrekryb og regnen der faldt gjorde det ikke ligefrem bedre... Måske kunne det også have noget med hendes lette påklædning at gøre, men ak ja... Hun lærte det sikkert aldrig og hun var efterhånden også ligeglad med kulden, takke været hendes vampyr side. Hun gik inden for og så sig omkring, men kunne ingen se "Thayer?" sagde hun stille og afventede svar, hvilket hun håbede på.. Men et eller andet sted her inde måtte han være, så hun begyndte stille at gå rundt, mon ikke han ville kunne høre lyden fra hendes stiletter der ramte mod betongulvet? Hun håbede....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 18:16

Det var ved at være midnat og galanstalten lå stille hen, regnen gjorde den i forvejen skræmmende bygning endnu mere uhyggelig og holdt derfor nysgerrig sjæle væk netop derfor var dette sted det perfekte sted at  holde en bande skjult så den kunne få lov at vokse samt skjule alt det ulovlige ting som de havde samlet.

Indenfor i det gamle støvede hus, nede i kældrene kunne stemmer høres dog var det især en stemme som tydeligt kunne høres da personen koldt og hårdt råbte op at et andet medlem virkelig burde tage sig sammen. Stemmerne forsvandt efter kort tid og lyden af en dør der blev smækket gjorde huset stille igen.

Thayer hvæssede køligt idet han gik op af trapperne op mod stueetagen hvor han stoppede op og stirrede vredt på loftet" sikke en IDIOT"mumlede han vredt hvorefter han slog hånden ind i vægen tæt på ham før vreden igen begyndte at forsvinde fra hans krop.

Thayer var en høj muskuløs mand med blondt kort hår og klare men kolde blå øjne, han var iført en sort top som tydeligt viste de mange muskler, udover det bar han et par slidte jeans og et par sorte støvler med nitter. Han drejede hovedet idet hoveddøren gik op og en let velkendt skikkelse kom ind, nemlig hans nyste medlem som han dog ikke havde snakket så meget med endnu.

Thayer rette sig fuldt op hvorefter han trådte frem midt i det hele så han blev mere synlig, et køligt smil gled over hans læbe dog kunne man stadig se på ham et han havde været oppe i det røde felt, han rømmede sig let"velkommen til, det er mig der er Thayer"sagde han så køligt idet han gik over mod hende imens han betragtede hende*ikke værst* tænkte han idet hun så ret godt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 18:54

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og smilte kort derefter " Jeg er Sharabi... Du ved vel hvorfor jeg er her?" sagde hun og så sig omkring. Der var omkring 5-10 andre væsner her som hun ikke kendte, og heller ikke ville kende lige nu. Hun skulle koncentrere sig omkring mødet med Thayer. Hun rettede på den korte kjole og lod sin blå jakke glide ned over hendes skuldre og ned på jorden.

"Sig mig... Er du altid så... Destruktiv min kære?" sagde hun med et kækt smil på læberne inden hun gik forbi ham og lod en hånd glide over hans brystkasse. Han var slet ikke værst. Muskuløs... og lækker på samme tid, mere kunne hun ikke forlange af sin leder. Hun stoppede op og så sig over skulderen " Thayer... Vi har brug for flere varer... Der var en der opsøgte mig igår, men jeg kunne ikke give ham hvad han ville have... Hvilket endte i... Ja.." sagde hun og lod kjolens stropper glide ned over hendes skuldre for at vise ham et ar hun havde fået. Hun trak igen stropperne på plads og smilte kort for sig selv " Men mon ikke jeg klarer mig..: jeg er trods alt halv vampyr.. Så jeg healer" sagde hun og vendte sig igen helt over mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 19:31

Thayer betragtede hende let, men så kort rundt på de andre"smut ned med jer, helt ned"sagde han koldt, hvorefter de mange andre medlemmer smuttede hurtigt ned af trappen uden den mindste klage. Han vendte sig så om mod hende igen og sendte et let smil"jeg ved hvorfor du er her smukke"svarede han let, før han så let lod blikket vandre op og ned af hende, da hun kom hen imod ham stod han blot stille, da hun rørte hans brystkasse mødte han hendes blik" det ligger i genet" svarede han køligt dog ikke på en grov måde men bare hans normale tone.

Thayer løftede øjenbrynet let "hvad søgte kunden og hvad hed kunden? igen skal gøre mine folk fortræd"sagde han hurtigt imens han vendte sig helt imod hende, han lagede let en hånd på hendes skulder"jeg skal nok få ramt på ham"tilføj han let.

// som medlem må du finde på en NPC som kun er din, vi alle må have en;) bare send mig en PM med info og navn til din NPC//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:12

Hun så på ham og bed sig kort i læben " Jeg tror han hed Sean eller noget i den stil og han ville have noget at ryge" sagde hun og smilte. Hun var ikke sikker på om denne person som overfaldt hende hed Sean, men hun var ret sikker på det var ham. Hun rettede sig op og nikkede " Jeg er glad for du ikke har glemt hvorfor jeg er her Thayer" sagde hun og stillede sig helt op af ham og så ham ind i øjnene. 

Hun kunne høre hvordan alle de andre begyndte at smutte væk fra dem og lod dem være alene, det var egentlig det hun havde ventet på " Hvor er det godt at se du er i så god form" sagde hun og slikkede kort sine læber inden hun trak sig lidt væk fra ham og begyndte at gå rundt på etagen " Det er en skam det regner sådan... Natten er ellers så smuk" sagde hun og smilte kort for sig selv inden hun så over sin skulder på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:05

Thayer nikkede let til hendes ord"jeg sender James efter ham"svarede han let, han løftede svagt øjenbrynet da hun trådte helet tæt på det fik tændt en lille flamme inde i ham og satte sexlysten i gang.

Han lo let" man kan jo ikke rende rundt med ølvom, når man er leder"svarede han let og sendte hende et frækt blik, han betragtede hende da hun trådte væk fra ham og gik rundt"ja det er en skam, men så må vi gå en nattetur når vejret er bedre"svarede han let idet han gik om bag hende og lagde en bred stærk hånd på hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:10

Hun så på ham med et kækt smil på læberne " Det glæder mig at vide at min leder har en god krop" sagde hun og bed sig kort i underlæben inden hun vendte sig om imod ham " Passer det virkelig det de siger i byen... At du er en mand med høje lyster?" spurgte hun og så på ham med et frækt smil på læberne. Langsomt lod hun sin ene hånd glide ned over brystet på ham og stoppede ved buksekanten " Men jeg ved ikke hvad jeg skal tro" sagde hun og smilte kort inden hun trak sig væk. 

Snakken omkring en gå tur i natten fik hende til at smile. Bare tanken var fristende " Mhm... Bare tanken om en tur i natten... Bare os to.. Tænk på det revage vi kunne lave Thayer" sagde hun med en fræk undertone i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:26

Thayer lyttede til hendes ord, hun var en fræk kvinde men virkede også stærk noget der fangede hans interesse og det var grunden til han havde skaffede hende en plads her, hun kunne blive til stor nytte.
Han smilede frækt til hende så hun lage op til ham? det var skønt og han nød den slags leg"måske de taler sandt, måske ikke det vel din pligt at finde ud af om det passer"svarede han halv flabet med sin kolde men rolige stemme.
Hendes hænder der rørte ham satte små lyn af sted mod hans lyst dog styrede han sig.

Thayer kiggede let på hende"vi kunne smadre byen"sagde han roligt idet han lage hænderne på hendes hofte"men vi kunne også så meget andet" tilføj han næsten drømmende "tænk at vi en dag ejer denne by" tilføj han med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 21:38

Hun så på ham og grinte kort " Hvordan kan det være min pligt? Jeg er kun din vejleder... Ikke din elskerinde... Men er det det du vil l have Thayer?" spurgte hun og bed sig forførende i underlæben. Hun kendte de rigtige steder at trykke for at tricke ham, trods hun ikke havde været inde i gruppen særlig længe. 

"Vi kunne mere end smadre den... Vi kunne ligge den i ruiner... Især hvis vi tog alle de andre med... så skulle mafiaen nok se hvem det er som bestemmer" sagde hun og sendte ham et kækt smil. Hendes smil blev større da han sagde det med at eje byen " Min kære Thayer... Vi ejer den allerede... Folk har bare ikke indset det endnu" sagde hun og så ud af et af de smadrede vinduer, hvor regnen svagt kunne komme ind og danne en våd plet på betongulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Je ne regrette rien ~Thayer Empty Sv: Je ne regrette rien ~Thayer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum