Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

2 deltagere

Side 12 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Næste

Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 8:02

"ÅÅÅÅHR!!" stønnede hun så ret højt da hun så endelig kom. Hun havde endnu en gang lænet sit hoved tilbage og klemt sine øjne i da hun gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 2:46

Han kiggede op på hende med et smil og trak sig stille ud *gud hun er stadig liderlig*tænkte han og kiggede på hendes underliv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 9:25

Hun lå nu lidt mere afslappet da han trak sin p** ud af hendes underliv. Hun lå nu og så op på ham mens at hun roligt trak vejret i små gisp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 13:46

Han lagde en hånd mellem hendes ben og kørte en finger mellem hendes stramlæber og samlede noget af hendes væske og kørte fingeren ned til hende numseh*l og pressede stille sin finger op i hendes røv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 13:48

Hun blev lidt overrasket da han stak hans finger ind i hendes røvh*l. Hun spædnte kort i kroppen og hendes øjne var lukket i igen. Hun førte så sin ene hånd ned og tog blidt fat i den hans hånd og trak hans finger ud igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 13:51

Han tog hendes hånd og førte den ned mellem hendes ben og lagde den ved hendes underliv "leg med dig selv så ligger du ikke så meget mærke til at min finger er oppe i dit røvh'l"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 13:54

Hun rystede let på hovedet og åbnede hendes øjne. Hendes brystkasse gik op og ned som om at hun var en lille smule forpustet og sådan. "Nej..Jeg syntes ikk det er behageligt når nogen gør det.. Undskyld.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:04

Han tog hende op og satte hende på sit skød og hans p** var mellem hendes ben. Han nussede hende på røven med et smil "du skal bare slappe af det er kun ubehagelig i starten"sagde han og nussede bare hendes røv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:05

Hun nikkede bare og sank en mindre klump men rystede så igen let på hovedet. "Jeg..Jeg vil ikk have det, okay" Hun rejste sig roligt op og tog et stort plystæppe om sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:09

Han rejste sig og lagde sine arme om hende og fjernede stille tæppet igen "du skal ikke gemme din liderlighed for mig thea"sagde han og kiggede på hende og lod sin ene hånd berøre hendes underliv "du er stadig liderlig og vil have mere jeg kan mærke det på dig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:12

Hun prøvede så vidt muligt at beholde tæppet på men da hun hold fast i tæppet kunne hun jo ikk fjerne hans hånd fra hendes underliv. Lidt efter lidt blussede hendes rødmen så lidt op igen og en meget svagt støn kom igen fra hende. Hun lænede så sit hoved tilbage så det ente med at ligge på hans ene skulder. Hendes øjne var lukkede blidt i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:16

Han kørte to fingre op i hendes underliv og kørte dem hurtigt frem og tilbage "du kan ligeså godt smide tæppet du er liderlig og vil have mere p** op du kan ligeså godt indrømme det"sagde han og hans fingre kørte vildt frem og tilbage i hende underliv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:19

Hun stønnede endnu en gang og lod sit hoved hvile på hans ene skulder. Men hun ville ikk lige smide tæppen med det samme. Hun var stort set lige kommet og var ikk sikker på om du ville igen lige med det samme. Dog havde hun lidt svært ved at modstå det. Hendes greb i tæppet blev så mindre stramt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:25

han blev ved med at køre sin to fingre vildt hurtigt frem og tilbage og lod stille den tredje finger komme op i hendes underliv så det ville give mere nydelse for hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:28

Hun åbnede sin mund lidt i en kort smerte da han stak den tredje finger ind i hende. Hendes kidner havde igen fået den meeget rosa'e farve. Hun klemte så sine øjne i og bed tænderne sammen hvor efter hun trak sig ud igen og lagde tpææet ordenligt rundt om sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:31

"thea du kan ikke stoppe dine lyster"sagde han og holdte om hende "du har jo lyst dine lyster er ikke tilfredse selv om du er kommet en gang"sagde han ind i hendes øre for hun var sikkert vild liderlig
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:33

Hun havde stadig sine øjne klemt lidt i og hendes mund var helt lukket. Hendes kidner havde ikk mindstet derees farve og hun strammede lidt sit greb som holdt tæppet sammen om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:38

Han gik om foran hende og løftede hende op så hende tæppe automatattisks ville glid op så hendes underliv var blotte og klar til p**. Han satte sin p** mod hendes underliv og pressede sig op i hende så den ville komme helt op i hende ned til roden på han's p**
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:40

Hun åbnede så sine øjne op da hun kunne mærke han løfte hende op. Hun blev ret overrasket da ha så bare pressede hans p** op i hende. REt langt op. "Argh!" udbrød hun og klemte hendes øjne i. Hun vidste at hun ikk bare sådan kunne komme fri lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:44

Han gik hen til en væg og begyndte at køre sin p** frem og tilbage inde i hendes underliv og holdte hende under hendes røv så hun ikke kunne falde ned af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:47

Hun klemte stadig sine øjne ret hårdt sammen. Hun ville ikk. Men nu kunne hun åbenbart ikk komme fri igen. Hun stønnede igen lidt men svagt mens at hendes kidner stadig blussede op af og til. Hun valgte så bare at ligge hendes arm om hans nakke og lade sig 'rive med'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:51

Han lavede nogle bevægelser der ville gøre hende vildt liderlig og ville bare ha p**
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:53

Hun kunne svagt mærke det men det hjælp ikk. Hun forstod ikk dem der gjorde stort set alt bare for at få en til at have sex med dem. Men hun lod sig som sagt 'rive med'. Hun pressede blidt sin brystkasse ind mod hans mens at hun hvilede sit hoved på hans skulder og stønnede stadig lidt svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:56

Han bankede sin p** hårdt op i hende et par gange og kørte så sin p** hurtigt frem og tilbage
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:58

Da han begyndte at trakke hans p** op i hende i hårde ryk hvilede hende hoved så ikk på hans skuldre mere men det faldt så igen der ned at ligge da han stoppede. Hendes stønnen kunne nu høres at den var blevet en smule højere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 12 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum