Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
My lonely friend. \\Elisabeth\\ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

My lonely friend. \\Elisabeth\\

Go down

My lonely friend. \\Elisabeth\\ Empty My lonely friend. \Elisabeth\

Indlæg af Gæst Lør 6 Jul 2013 - 21:40

T: Omkring eftermiddag. 12:30 ca.

S: Midt i skovens tætte træer.

O: Træer og skovbundens kravlende kryb.

P: Hendes lange hvide kjole, der er lidt beskidt i bunden.
_______________________________________________________________________

Natalie red rundt i skoven på hendes smukke lysbrune hest Nature. Da hun begyndt at mærke sulten ramte hende. "Rolig Nature.. Vi stopper her og finder noget mad." Sagde hun og hev blidt i Nature's tøjler. Hun steg af hesten og fandt nogle blade som hun kunne masse saften ud af og smide nogle bær i, som en lille kold suppe. "Vil du have noget af det eller foretrækker du stadig græsset?" Spurgte Natalie Nature i mens hun maste bladene ned i en lille skål som hun havde fundet. Nature rustede med hovedet og tog hovedet ned mod græsset, som om hun svarede på Natalie's spørgsmål. "Jamen okay så." Sagde hun og spiste hendes kolde suppe.

Da Natalie havde spist hendes suppe gled en lille dråbe ned af hendes mundvig. "Hørte du det?" Spurgte hun og så på Nature. Nature gik lidt foran Natalie for at lytte og nærmest be hende om at vendte. "Nature hvad er det?" Spurgte hun igen og gik om på siden af Nature for at se hvem eller hvad der lavede de lyde. Det var en kvinde.. Natalie syntes at kvinden lignede en omkring hendes alder. "Kan vi gå hen til hende?" Spurgte Natalie og så begejstret hen på kvinden som stod få meter fra dem, hun lignede et lille barn som lige havde set sin første julegave. Hun begyndte at gå hen mod kvinden for at sige hej.. Men lige inden hun nåede at gå helt hen bed Nature i hendes kjole for at få hende til at blive. "Nature jeg ved hvad jeg laver." Sagde hun og hev sin kjole til sig, for derefter at gå hen til kvinden med Nature gående helt tæt bag ved hende. "Hej." Sagde Natalie og så på kvinden foran hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My lonely friend. \\Elisabeth\\ Empty Sv: My lonely friend. \\Elisabeth\\

Indlæg af Elisabeth Lør 6 Jul 2013 - 23:43

Elisabeth gik rundt i skoven som hun normalt gjorde på denne tid af dagen.. Altså når hun ikke prøvede at indhente noget søvn, da hun havde det med at være vågen om natten. Alle træerne stod så tæt når man ikke gik på skovstien.. Men hun var også mest glad for at gå væk fra stien en gang imellem.. Bare for at hun kunne få lov til at strejfe omkring. 

Hun havde gået i noget tid, da hun pludselig kunne lugte nogen nærme sig.. Hun stod lidt og lod hendes næse lugte. Det lugtede som.. En hest? Hun tænkte at det var ret så sært og dumt at lade en hest strejfe frit omkring.. Men når ja.. Den kunne jo ende som mad hvis hun blev sulten. Hun vendte sig mod lugten, og pludselig kom en pige til syne.. Hun lignede en ung pige grundet hendes lille størrelse. Et lille "Hej" kom fra den lille pige. "Hej.. Undskyld jeg spørg.. Men hvor gammel er du?" Elisabeth bukkede sig lidt ned indtil hun fik øje på hesten bag pigen. "Er det din hest?" Spurgte hun og så undrende hen på den store brune hest.
Elisabeth
Elisabeth
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I et lille hus langt ude i skoven.

Antal indlæg : 93


Tilbage til toppen Go down

My lonely friend. \\Elisabeth\\ Empty Sv: My lonely friend. \\Elisabeth\\

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 0:29

"Jeg forstår godt din forvirring.. Men jeg er 17" sagde Natalie og smilte til kvinden. "Åh.. Og jeg hedder forresten Natalie." Sagde hun og så på kvinden. Hun havde en lille trøje på.. Men ingen shorts eller bukser.. Hvor sært. Godt nok gik Natalie kun rundt i en lang kjole.. Men hun kunne hverken føle varme eller kulde.

Hendes sidste spørgsmål fik Natalie til at små grine. "Altså både ja og nej.. Nature er ikke min som sådan.. Hun kom bare til mig da jeg var lille, og har været sammen med mig lige siden." Svarede Natalie og så på Nature.. Nature var nok den blideste hest man kunne finde. Men hun passede også på, og beskyttede sig selv og Natalie når det var nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My lonely friend. \\Elisabeth\\ Empty Sv: My lonely friend. \\Elisabeth\\

Indlæg af Elisabeth Søn 7 Jul 2013 - 21:51

"Mit navn er Elisabeth.. Og ved du hvor gammel Nature er? Jeg mener.. Så vidt som jeg ved, bliver heste normalt kun 20 år.. Og du er 17?" Hun så på Nature.. Det var nu en ret smuk hest. Men Elisabeth havde nu heller ikke rigtig set nogle heste siden hun var 9 år hvor hun havde sin egen lille pony.

Hun stod længe og så på hesten, indtil hun til sidst fik sagt noget. "Skal vi se hvor hurtigt hun kan løbe?" Elisabeth smilede udfordrende til Natalie. "Mig mod dig og Nature?" Hun fjernede blikket fra Natalie og rettede det hen mod Nature, og ventede på en reaktion.
Elisabeth
Elisabeth
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I et lille hus langt ude i skoven.

Antal indlæg : 93


Tilbage til toppen Go down

My lonely friend. \\Elisabeth\\ Empty Sv: My lonely friend. \\Elisabeth\\

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 16:32

"Et væddeløb mellem os og dig? Nature er altså ret så hurtig." Sagde hun og smilede tilbage. "Men.. Hvis du er frisk på at tabe, så bare kom an." Hun så på Elisabeth med et flabet blik indtil Nature puffede til hende. "Nature slap nu af.. Det er jo bare et lille væddeløb? Please bare denne ene gang?!" Tiggede Natalie og så på Nature.. Nature stod stædigt i nogle minutter, og havde langt fra lyst til at give lov til sådan noget. Men efter noget tid gav hun op og vendte siden til så Natalie kunne komme op på hende. "Ja!" Sagde hun begejstret og hoppede op på ryggen af Nature.

Natalie fik Nature til at gå lidt rundt så hun kunne varme op. "Du må hellere lave nogle opvarmnings øvelser.. For når Nature er klar vinder du aldrig." Sagde Natalie grinene og satte Nature i trav og lavede lidt slalom imellem nogle af træerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My lonely friend. \\Elisabeth\\ Empty Sv: My lonely friend. \\Elisabeth\\

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum