Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Take me home tonight EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Take me home tonight EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Take me home tonight EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Take me home tonight EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Take me home tonight EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Take me home tonight EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Take me home tonight EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Take me home tonight EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Take me home tonight EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Take me home tonight EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Take me home tonight

Go down

Take me home tonight Empty Take me home tonight

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 16:03

Sted~ Terre by
Tid~ Klokken er efterhånden begyndt at blive mange så omkring 03:20
Vejr~ Der er overskyet, men tørt
Omgivelser~ Gaderne, Lukkede butikker

Emnet er til Nathaniel

____________________________________________

Det var begyndt at blive sent, hvilket også kunne ses på de menneske tomme gader, men alligevel var der gang i den på diverse værtshuse og diskoteker. På sådan en dag som denne var det uden tvivl proppet op med folk. selv på De Strip Tease var der fyldt af mennesker, gamle mænd der ville føle sig unge igen, når de så en ung dame danse og vrikke med hofterne. Mange syntes det var en forfærdeligt arbejde... Inderst inde var det jo heller ikke for sarte sjæle at være sådan et sted... Man skulle være forberedt på lidt af hvert. Denne aften havde heldigvis været stille og rolig og der var som sådan ikke sket noget overilet. I baglokalerne var nogle af pigerne ved at gøre sig klar til at komme på scenen, mens andre var ved at gøre klar til at komme hjem. En af dem var en høj, tynd og elegant kvinde på 22 år... Hun havde ikke arbejdet på De Strip Tease længe, men det var længe nok til hun havde fået tilbud fra mange af de gamle mænd hun ofte dansede for. Heldigt for hende havde der altid været en anden der fangede deres opmærksomhed, så hun ikke skulle med dem "i seng" som det så fint blev kaldt. Det var jo ikke fordi man lagde skjul på, hvad det var mændene her egentlig var ude efter. Hun smilte til sig selv i spejlet og betragtede sig selv... Hæsligt... Hun lignede noget der var løgn lige nu, men hun havde også arbejdet i 5 timer uden stop... Et suk undslap hendes røde læber inden hun greb ud efter en hår børste og samlede sit lange tofarvede hår i en hestehale. Hun så på de andre piger og rystede kort på hovedet. Hun forstod dem ikke.... Unge kvinder på 18-20 år... Der arbejdede som hende selv... Ak ja.... Hun tog en mørkeblå pels vest på og rejste sig så ra stolen hun sad på foran spejlet. Hun gik ud af bagdøren så hun var fri for at skule gå gennem alle de mænd der sad på baren. Da hun kom udenfor stak hun hånden i lommen på vesten og fiskede en pakke smøger frem. Prince, ja det var det bedste mærke hun kunne tænke på, hun hev en smøg frem fra pakken og satte den op i mundvigen og tændte den. Hun sugede og  pustede røgen ud gennem næsen som en drage. Han måtte da snart være her... Hvis ikke han allerede var ovre foran? Hun gik over foran De Strip Tease og spejdede efter en bil hvor  Nathaniel måtte sidde i og vente på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 17:26

Påklædning :: Hvid skjorte, med opsmøgede ærmer, sort vest og bukser, samt sko

Lyden af lemosinens motor, kunne tydelig høres langt fra og alligevel synes ingen rigtig at kigge efter den, selvom det ikke var normalt direkte at se en på dette tidspunkt, var der ingen der gjorde noget udfald som bevis på at havde set den, eller bare bemærket den. Dette var præcis hvad han ønskede, han hade denne slags opmærksomhed, og ville englelig, hvis han kunne bare slippe for den. Hvis han selv kunne vælge var han godt i gang med at mæske sig i blodet af en eller anden idiot, der var på det forkerte sted, det forkerte tidspunkt, dog havde han en slags forpligtelse overfor denne tøs, han skulle kører hende rundt omkring.
Som tiden gik og han ventede på hende, havde han parkeret lige udenforan de strip tease, stod lændet op af sin lemosine, mens han ventede på hendes ankomst, så han kunne kører hende hjem og derefter selv finde på noget at lave end at vente på hende. Med armene over kors, lod han sit kolde blik glide ud over mængden, til de endelig landede på den rette person, med et suk, flyttede han sig fra bilen og gik stille mod hende "madam, godt at se dem, denne vej" han rakte sin hånd frem mod hende og hævede øjenbrynet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 20:35

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og fniste kort " Nathaniel... Du behøver ikke snakke sådan til mig.. Det ved du godt" sagde hun med et blidt smil på læberne inden hun lænede sig ind mod ham " Men det er fint nok... Jeg er vild med det... Du har sådan en sød stemme når du gør det" sagde hun og fulgte efter ham over til limousinen. Hun havde ikke set ham længe, men det var nu rart endelig at se ham. Hun satte sig ind i bilen og sukkede kort. Egentlig ville hun bare have en hyggelig aften nu, bare sådan for en gang skyld, så hvorfor ikke spørge Nathaniel med op på hendes hotel værelse? Hun kunne jo altid prøve. Hun lænede sig tilbage i sædet uden at tage sele på. Nu ventede hun bare på han kom ind i bilen og gjorde sig klar til at køre så hun... Eller de kunne komme hjem og hun kunne få ham med op på værelset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 20:51

Han hævede øjenbrynet "ma'am" spurte han, næsten som om han ikke forstod hvorfor han ikke skulle tiltale hende dette, i deres bande var hun højere stående end ham og derved også mere vigtig end han var, han torturerede blot folk og var en lejemorder, ikke nærså vigtig som hun var. Uheldigvis var han sat tvunget til atgøre hvad hun ønskede, han gispede svagt da hun med et lænede sig mod ham "åhh" hviskede han og hvis han havde kunne rødme, havde hans kinder helt klart været røde nu. Han fik hurtigt åbnet døren til den bagerste del for hende, lukket den og derefter satte han sig op på forsædet. Vinduet til hendes del, var åben, så hun ville kunne til enhver tid snakke med ham og han ville kunne høre hende...det ville han også hvis det havde været lukket, så det var mere at hun kunne se ham.
Han fik hurtigt startet billen og kørte af sted "hvor ønsker de at jeg skal kører dem hen" spurte han og betragtede hende oppe i bagspejlet med en lettere nysgerrig mine, han forstod ikke hvorfor hun skulle være flirtende om ham..eller hvad det nu end var hun havde været, da hun havde udtalt sig han havde en sød stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 20:58

Hun så op i bakspejlet på ham og bed sig kort i læben " Du kunne køre mig til hotellet... Og så kunne du komme med op på mit værelse... Hvad siger du til det Nathaniel?" sagde hun og smilte kort til ham inden hun smed den vest hun havde på og rev elastikken ud af hendes hår og lod det falde ned over hendes skuldre " Jeg vil ikke tvinge dig til det... Hvis du har andre planer sååå..." sagde hun med en lettere forførende mens hun stadig så i bakspejlet for at se hans reaktion. Hun havde aldrig troet at hun skulle være sådan overfor ham, men det var nu ikke fordi hun havde forventet andet, nu hvor de var i den samme gruppe... men hun skulle bare passe på, nu hvor hun også fjantede rundt med Thayer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:03

Han rynkede brynet "hotellet...gøre dem med selvskab...øhm, det kan jeg vel godt, jeg har ikke det store at lave lige nu" indrømmede han og kørte op mod hotellet, hvor han stoppede og steg ud, han var hurtigt henne ved hendes dør, hvor han åbnede den og lod hende stige ud "jeg har skam ingen planer" gentog han og lagde armene over kors. Han vidste ikke just hvad pokker han skulle gøre...hvordan han skulle reagere, men nu måtte han vel tage det som det kom. Han lukkede døren efter hende og førte hende op mod døren, holdte øje med at der var ingen som ville røre ved hende eller gøre noget hun ville finde upassende. Han var ikke direkte hendes bodyguard, men når han kørte hende hjem, kunne han godt have den tendens til at gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:12

Hun så på ham med et smil " Mhm det jeg glad for at høre... Sådan en dame som mig skulle vel ikke sidde alene på værelset uden noget lækker fyr til at være sød mod hende" sagde hun og fniste svagt. Hun lænede sig ind i bilen efter sin vest og  gik så imod hotellet sammen med ham. Hun gik gennem hotellet og op mod de mange 100 værelser, der lå fordelt på de fem gange, hvor hendes værelse lå på anden sal og at det så var et af de største værelser man kunne få. 

"KOm endelig med indenfor" sagde hun og tog nøglekortet frem til døren og åbnede op og gik indenfor. HUn så sig kort omkring og bed sig så kort i underlæben  " Jeg ved det ikke ser ud af meget... men jeg kan godt lide det" sagde hun. Værelset hun havde var nærmest på størrelse med en mellem stor lejlighed.. Stort badeværelse, stort soveværelse, køkken og stue... Alt hvad hun havde brug for og det hun behøvede. Hun gik ind i stuen og lå sine ting på stuebordet med at smil inden hun satte sig i en stol og ventede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:17

Han rynkede brynet "lækker fyr?" det var ikke just et ord der faldt ind under dem, han kendte til, dog rystede han på hoved og fulgte stille med hende, han kunne vel ikke tage sig af at hun brugte en anden taleform end ham selv, sådan var vi jo alle så forskellige og det var hun så også. En sand ener, kunne man vel sige hun var.
Han nikkede og trådte ind i værelset, så rundt "her...ser fint ud" der var der pænere end hans værelse, som var fuldt op med våben...eller nej det var hans "værksted" hans soveværelse, var englelig bare klassisk, med lyse vægge og en stor seng, mørke reoler og skabe. Han lagde armene om bag ryggen og fulgte stille efter hende "så hvad kan jeg gøre for dig" spurte han nysgerrigt og hævede øjenbrynet af hende, alt i mens han fulgte efter hende ind i stuen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:27

Hun så på ham og fniste kort " Et... Du skal ikke snakke sådan til mig... jeg er slet ikke en fin dame.. Hvilket du sikkert finder ud af før eller siden... Har Thayer ikke sagt noget om mig?" spurgte hun og rejste sig fra stolen og gik over mod hendes soveværelse for at finde noget andet tøj hun kunne tage på efter hun havde været i et bad. Hun hev et par sorte g-strengs trusser frem og en matchende bh der til og vente sig ud mod stuen til ham " Men Nathaniel.. Du behøver ikke så god imod mig... Jeg er vandt til at folk tør snakke hårdt til mig... Du burde være mere rolig omkring mig, vi er jo trods at kollegaer, hvis man kan kalde det det... " sagde hun og smilte  blidt til ham inden hun vendte tilbage til at finde noget tøj hun skulle have på, hvilket blev til det undertøj hun fandt og en lidt for stor skjorte. HUn gik igen ud i stuen og over mod badeværelset " Hvis du er tørstig eller sulten... Så er der noget i køleskabet, du tager bare,... Men mindre du vil med i bad... Det er jo op til dig om du tør... Jeg bider ikke" sagde hun og gik helt op til ham igen og lænede sig ind mod hans hals og kort lod sine halvskarpe hjørnetænder strejfe ham " Med mindre du selv vil have det" sagde hun og trak sig tilbage inden hun blinkede kækt til ham og gik ud på badeværelset " Hvis det er... Så er døren åben" sagde hun og begyndte at gøre klar til at komme i et bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:52

Han hævede øjenbrynet over hendes tøssede fnis "hvorfor ikke det, din rang er større end min, jeg er en simpel lejemorder, der er ud øvet i at skulle torturere fangere...ikke noget speciel" svarede han og stod rank "jeg taler ikke direkte med ham, så nej det har han ikke" han havde vidst ikke talt så meget med ham, medmindre der var noget han skulle gøre også var det englelig det...der va ikke den helt store smaletalk mellem dem, dette var englelig det tætteste han kunne komme på at snakke om ting der i bund og grund intet betød "jeg taler til dem som jeg taler til alle andre ma'am" han var stædig og blev ved med at tale som var han i det 18. århundrede, dog var det sket før han mistede besidelsen og snakkede værre end noget man kunne havde hørt...det var dog indtil videre kun sket en eneste gang. han brummede kort, blev stående, selv da hun gik mod ham og lod sine hugtænder glide hen over hans hals "jeg tror ikke det vil være særlig godt hvis jeg gjorde det" han gik hen til den stol hun havde siddet i for et kort sekund siden og da hun gjorde sig klar til at gå i bad, satte han sig i stolen, rank som en soldat, mens han stirrede ud i luften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 21:59

Et smil kom frem på hendes læber imens hun gik i bad, Hun fik en idé, men det ville uden tvivl skabe problemer, men hun var ligeglad, mon ikke hun kunne få ham overtalt? Hun ville prøve. Hun tørrede sig og tog undertøjet på og skjorten, som hun havde fundet. Stille gik hun ind til ham og sukkede "Nathaniel... Du lærer det aldrig... Jeg er ligeglad med du har lavere rang... Det giver mig ikke nogen grund til at komme tæt på dig alligevel" sagde hun og gik op foran ham. Et smil kom frem på hendes læber da hun lænede sig ind mod ham og var få centimeter fra hans ansigt med hendes eget " Nathaniel... Jeg er ligeglad med hvad du er i rang i vores klan... Alt jeg ved er du altid har været der til at hente mig... Hvilket jeg er uendeligt glad for..." sagde hun og smilte kort inden hun trak sig væk igen " Meeen.... Der er nogle der siger du ikke er til kvinder... Passer det?" sagde hun med et lettere trist smil på læberne, men hun håbede inderligt at det bare var et rygte, der var nogle der havde lavet for at få hende til at holde sig fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 22:11

Han hævede øjenbrynet, lagde armene over kors og betragtede hende gå mod ham, han lagde hoved tilbage, da hun lænede sig mod ham, da hendes ansigt var få cm fra hans "det kan godt være de intet har imod det, men hvad ville Thayer ikke sige? Jeg er af lavere rang, derved skal jeg også tale med respekt" pointerede han stille. Hendes spørgsmål om hvad han var til fik ham til at rynke brynet "jeg har aldrig sagt om jeg var til kvinder eller ej, skal det være sandt er jeg ikke kun til kvinder, jeg ser skam visse skønheder i mænd, men i forhold til alle andre, vælger jeg ikke at smide mig i kvinder eller hvem end jeg kan finde" svarede han og fulgte hende stille med øjnene, hvorfor ville hun dog vide det? Englelig forstod han ikke hvor dette rygte kom fra, for han havde aldrig udtalt sig om han var til kvinder eller mænd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 22:22

Hun så på ham da han nævnte Thayer " Han har ikke noget som helst med dette at gøre.... Dette er mit eget valg! Ikke hans" sagde hun og så på ham med et skarpt blik inden hun stillede sig ind foran foran ham med krydsede arme. Skjorten hun havde på krøb lidt over hendes hofter så hun blottede sine trusser " Jeg er ligeglad med hvad Thayer siger..." sagde hun og stillede sig med sine ben på hver side af hans så han stod over skrævs på ham. Hun bøjede sig ned mod ham og greb fat om hans kæbe og fik ham til at se på hende " Men hvis du tager ordre fra folk der i højere rang... Så tager du også ordre fra mig" sagde hun og smilte til ham inden hun slap hans kæbe "Har jeg ret?" spurgte hun og så på ham med et spørgende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 22:31

Han hævede øjenbrynet "ikke det" spurte han og fulgte hende fortsat med øjnene, han skulle netop til at rette på hendes skjorte, da hun med et stilte sig så han sad mellem hendes ben "ja teoretisk set....dog vil jeg ikke tiltale dem anderledes" det kunne godt være han gjorde hvad hun sagde, blev han ikke direkte dus med hende, han ville fortsat være dis med hende. Han nikkede "men ja som sagt, teoretisk set, så ja jeg skal gøre alt hvad de siger" han lagde hoved tilbage, armene over kors, betragtede hende stille. Han vidste ikke hvad hun havde i tankerne, dog havde han en svag mistankke om det, dog ville han vidst ikke kunne stoppe hende, hvis hun befaldede ham det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 22:39

Hun så på ham med et kækt smil på læberne " Mhm så det du siger er... At jeg kan bede dig om at blive her i nat... At ligge i min seng sammen med mig?" spurgte hun og bed sig kort i underlæben. Tanken om hun kunne bestemme over ham gjorde det nærmest bedre, hun elskede at være dominant, men på samme tid elskede hun også at mændene var det, bare for at give hende noget modspil. Hun satte sig ned ovenpå ham med et smil " Men... Hvis du ikke vil have mig for dig selv i en hel nat..: Så er det også fint" sagde hun og så på ham med et forførende blik. Hun havde ikke tænkt sig at bede ham om noget med mindre han ikke selv ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 22:53

Han hævede øjenbrynet, men nikkede stille "hvis du sagde det...så ja" svarede han og betragtede hende sætte sig ned, han lagde sin hånd mod hendes kind, bøjede sig mod hende så deres næser rørte hinanden "hvorledes vil de da have mig...liggende i deres seng" spurte han og bed hende i underlæben, han havde godt en ide om hvad hun havde gang i, plus hun var ikke den eneste der kunne lege denne leg. Han lod sine frie hånd glide om på hendes ryg, kørte fingrene ind under hendes skjorte og trykkede hendes spinkle krop mod hans egen hård "fortæl mig...hvorledes vil du have mig" hviskede han i hendes øre, mens han ventede hendes svar, hvad han selv ville og hvad han skulle var to forskellige ting og som han opførte sig nu, var det svært at se, hvilken en af de to han var i, om han skulle være sammen med hende eller om han havde lyst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 23:02

Hun så på ham og mærkede hvordan han trykkede sig ind mod hende, bed hende i underlæben og lod sin ene hånd kærtegne hendes ryg " MHm Der er så mange måder..: men du skulle holde mig i selskab " sagde hun og slikkede kort sine læber " Jeg vil have dig lige nu og lige her Nathaniel..." sagde hun og så ind i hans øjne. Et smil kom frem på hendes læber inden hun trak sig lidt tilbage og begyndte at gå mod soveværeslet " Men hvis lejesoldaten ikke vil lege med mig... Så må jeg jo bare..." sagde hun og så ud på ham som han sad i stolen. Hun gad godt vide om han overhovedet turde... Om han var barsk som den lejesoldat han udgav sig for at være, eller om han bare var en der udgav sig for at være hård, bare for at ligge en facade for hende, så hun ikke kunne komme igennem. Hun begyndte at knappe sin skjorte op mens hun så ind i stuen efter ham " Nu er valget dig Nathaniel... Jeg ligger klar her inde på dig, hvis det er det du vælger, men hvis ikke... Så smutter du bare.. Det er dit valg" sagde hun og smilte for sig selv inden hun gik over i den store trekvartseng og ventede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 23:15

Han nikkede, ville have ham? Aha lød da interessant, han hævede øjenbrynet som hun rejste sig "hvem sagde noget om jeg ikke ville lege ma'am" spurte han, som hun forsvandt rejste han sig stille op, han åbnede sin vest og fulgte med hende ind i sit værelse, han så rundt og smed kort efter sin sort vest, samt hans sko "de ville have mig, bevis det" sagde han hæst og et næsten legende tonefald, nu var han nok mere i sin vampyr del, den legesyge personlighed, hans dæmon var den kolde og onde, hvor vampyren, som sagt var legesyg og klar til ballade. Han greb om hendes hånd, lagde den mod knapperne af hans hvide skjorte, som tegn på hvis hun ville have sin ordre...skulle hun åbne hans skjiorte...hvis hun ikke gjorde det, ville han være væk og aldrig så meget som røre eller snakke med hende...så valget var hendes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:58

Hun så på ham med et blidt smil på læberne og bed sig kort i læben da han placerede hendes hånd mod knapperne på hans skjorte " Mhm Nathaniel... Jeg troede aldrig jeg ville få dig med på det" sagde hun med et smil og begyndte at knappe hans skjorte op. Hun rejste sig op i sin fulde højde og var omkring et hoved lavere end ham. Langsomt trak hun hans skjorte ned over hans skuldre og lod den falde til jorden.. Hele hendes krop sitrede af spænding, tanken om hvad han kunne gøre ved hende... Hun så op på ham med et blidt smil på læberne " Er du sikker på det er dette du vil?" spurgte hun og slikkede sig kort på læberne inden hun søgte øjenkontakt med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Take me home tonight Empty Sv: Take me home tonight

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum