Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning!

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Emnesøgning! Empty Emnesøgning!

Indlæg af Autumn Lør 13 Jul 2013 - 18:14

I'm looking for something. Can you help me?

Olloh, guys!! :3 Jeg leder efter et par emner for at gøre min hverdag lidt mindre...kedelig.. Jeg sidder og koger og magter ikke at gå udenfor. Eller lave noget andet produktivt.

Mine krav er simple og som de plejer at være!
#1 Skriv helst over 300 ord. 
#2 Skriv kreativt, så der er noget at svare på.
#3 Grammatikken skal være i orden. Stort bogstav og punktummer er vigtigst. Samtidig går små stavefejl intet. Bare så det er læseligt og forståeligt.
#4 Ingen drab med mindre det er aftalt på forhånd.
Well then.. Der er faktisk ikke noget specifikt jeg søger, men det ville nu være fantastisk, hvis du i forvejen har en idé om at din karakter vil kunne sammen med Autumn. På den ene eller den anden måde. Det gør det nemmere at skabe plots and shit. Så hvis du/I kunne være interesseret.. Bare kom!
For more information. Go to Au's profil!
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! Empty Sv: Emnesøgning!

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 11:08

Jeg vil rigtig gerne emne med dig, jeg har ikke just en ide til et plot, men jeg er da sikker på vi kan udarbejde et fint plot

Gæst
Gæst

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 11:26

kan jeg også bruges
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 76

Indlæg af Autumn Søn 14 Jul 2013 - 11:33

Sébastian; Amazing! :D Hmm... Lad mig se... Skal vi ikke starte ud med at du fortæller mig lidt om din karakter?? Jeg ved ikke helt om jeg fik nok ud af at læse din profil and such..

Inuyasha; Det kan du vel godt. Har du måske nogle idéer til et emne?? :3
Autumn
Autumn

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 11:39

ikke sådan rigtig Inuyasha er en stille men nogen gang aggressiv type
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Autumn Søn 14 Jul 2013 - 11:55

Hmmm.. Jeg læste mig lige frem til at han bor ude i skoven. Det ville ikke undre mig til Autumn i søvne havde bevæget sig der ud omkring. Der kunne så være en mulighed for at tilfældigt støder ind i hinanden. o.o
Autumn
Autumn

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 11:59

det komme godt være men jeg ænder nok navn og race
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Autumn Søn 14 Jul 2013 - 12:02

...what? o.o
Autumn
Autumn

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 12:04

det var før hen en bruger som hed det sammen og jeg fik at vide at det måtte jeg ikke hedde da det også er en Tegneserie figur som hedder der
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Autumn Søn 14 Jul 2013 - 12:08

Oh yeah.. Tror du havde forstået det forkert. Du må gerne hedde Inuyasha. Men siden du både hedder der, har et billede af den karakter, har samme information som den karakter, så må fik du at vide du ikke måtte. o.o Tror det kaldes 'copi-right'.

Men hvis du skal have skiftet race og navn og sådan.. Skal vi så ikke vente med at få et emne igang, til det hele er ordnet, og din karakter er mere eller mindre færdig lavet??
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 12:09

Mhh okay, han er vel lidt svær, for på den ene side er han en virkelig loyal ven, som hellere end gerne ville tage livet for dem han holder nært, men på den anden side kan han også være manipulerende og til tider ond

Gæst
Gæst

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 12:11

jo det var sikket en god ide
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 12:11

jo det var sikket en god ide
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Autumn Søn 14 Jul 2013 - 12:15

Sébastian; Hmmm.. Interessant! Jeg tænkte.. Nu hvor din karakter også er en djævel ad Lucifer, kunne det være at han havde hørt om den lille fejl der var blevet lavet for omkring hundred år siden. Autumn blev nemlig fejlskabt. Det vil sige, at der blev brugt forkerte sjæle og et eller andet gik galt, og det er derfor hun er som hun er. Både unge, kvindelig og....knap så ondsindet.
Det kunne være en lille idé, som kunne skabe en form for kontakt mellem dem. Ikke at han opsøger hende, men mest hvis de befandt sig i samme lokale eller område.

Btw.. Er der en bestemt side af Sébastian du vil have frem?? o.o

Inuyasha; Præcis. :3
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 12:21

Mhh så du mener der er denne forbindelse mellem dem? Eller hvad mener du? Mhh ved ikke just, det har jeg vil ikke rigtig tænkt over

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Søn 14 Jul 2013 - 12:28

Jeg vil ikke ligefrem sige at der er en forbindelse mellem dem. Det kunne blot være at han kendte til det, siden de er af samme kronprins. o.o

Hmm.. En anden idé kunne også være at Autumn måske er kolapset i en eller anden gyde, som Sébastian tilfældigvis kommer forbi en aften. Herefter kunne han have bragt hende med sig, på grund af et slag af medlidenhed eller noget. Vi kunne måske prøve og skabe et venskabeligt bånd mellem dem??
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 12:32

Mhh den ide kan jeg godt lide, for der ville alligevel være en mulighed for han ville hjælpe hende, for selvom han er en djævel, har han stadig en smule godt i sig. Men gider du lave emnet, da jeg ikke just er i nærheden af en computer

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Søn 14 Jul 2013 - 12:33

Det ville have virket mest logisk hvis du havde lavet det, men det kan jeg vel godt. Så kan jeg også lige skrive lidt om hvorfor og hvor hun korlapser. xD
Jeg vil sende dig en PM med linket til det, når jeg har taget mig sammen til at lave det.
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 12:44

Hvorfor det, det er jo hende der kolapser, men dejligt du gider

Gæst
Gæst

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 13:12

Autumn jeg har valg at ænder mit billede men værke mit navn eller race
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 17:36

hvis du stadig søger, vil jeg rigtig gerne emne med dig ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 17:45

jeg er skam frisk.

måske som god ven eller fjende?

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Lør 27 Jul 2013 - 19:27

Amun; Amazing! Har du haft nogle tanker omkring hvilket forhold de kunne have? Plot ideer? Kunne være spændende nok hvis de havde kendt hinanden før. Fra helvedet, siden de trods begge er djævle. Sådan før hun mere eller mindre blev forvist, på grund af hendes engleagtige tilværelse. C:

Santino; Well.. Jeg kan personligt se hende med både venner og fjender. Det kommer meget an på hvilken side du selv vil have din karakter skal vise overfor hende. xD
Autumn
Autumn

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 19:29

maybe...maybe not ^^ men jo de kunne sagtens kende hinanden fra helvede...fik en ide, kunne være Amun er sendt efter Autumm, (de kunne havde været rimelig tætte veninder i helvede) også ville de have hende til enten at gøre hende ond igen eller bare gøre hendes liv til et helvede?

- btw elsker seriøst den kat du bruger som underskrift ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Autumn Lør 27 Jul 2013 - 19:34

Det kunne sagtens være en mulighed. Dog i følge hende er hendes liv i forvejen et helvede, på grund af en anden djævel. Men hvem siger at det er nok, for sådan en fejlskabning som hende. Så derfor det være en idé. Amun kunne komme og i starten prøve og overtale hende til at smide sin facade som 'sød'. Altså hun kunne tro at Au bare gemmer sit danne djævelske jeg. Og i denne process med at få hende over grænsen, kunne Amun tage lidt andre midler i brug på grund af frustration.

Oh tak! Den er ret genial. xD Man bliver bare mere og mere glad jo mere kan glor på den.
And btw... Elsker The Mortal Intruments. Jeg er snart færdig med den første bog..
Autumn
Autumn

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum