Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning.

3 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Emnesøgning. Empty Emnesøgning.

Indlæg af Zachary Søn 5 Jan 2014 - 18:48

Good Evening

Jeg har en ny karakter, som jeg meget gerne vil have skudt i gang. Jeg har ikke som sådan nogle krav, udover at du helst skal skrive over 200 ord, da det gør det nemmere for mig at svare, og fordi jeg selv skriver forholdsvist lange indlæg (-:

Zachary er en godtroende, ærlig og modig engel, som i sit menneskeliv var soldat i hæren. Han døde som udstationeret i Afghanistan, og selvom han dengang ikke havde noget imod at skade sine fjender, så kan han på nuværende tidspunkt ikke se nogen mening i vold, men han er også bevidst om at godhed ikke ville eksisterer, hvis der ikke fandtes ondskab.
Han forsørger for vidt som muligt, at se det bedste i folk og han har en beskyttende adfærd når det kommer til personer der står ham nært. Ikke desto mindre, er han ikke perfekt, og det hænder at han oftest handler med hjertet, fremfor fornuften, specielt hvis bestemte personer er indblandet. Det kan sagtens have været en ”forkert” handling, men det er altid fordi der er en godsindet årsag bag.

Nedenstående er blot nogle af mine idéer, så i har et udgangspunkt, men det er egentlig meget frit, så hvis i har andre idéer til plots, vil jeg meget gerne høre dem. Du skal bare skrive her eller sende en PM (-:

Nutid:
Nye relationer, som kan udvikle sig til venskaber, eller flirts - alt afhængig af om kemien er der. Jeg søger blandt andet en Zach kan flytte ind hos, da han kun har råd til en delt husleje, eller slumkvarteret.

Fortid:
Venner eller familie fra hans fortid som menneske. Jeg har endnu ikke bestemt præcis hvor han kommer fra, udover at det skal være et engelsktalende land. De fleste kender ikke til hans eksistens som engel, da han kun har været det i et par måneder og ikke har opsøgt nogen af dem.

Fjender:
Jeg søger også nogle der kommer fjendtligt ind på ham, f.eks. gennem slavehandel eller ved at jage ham. Jeg er åben for det meste, så længe han ikke bliver dræbt.

Tidligere kæreste:
Jeg mangler et ansigt på hans eks, som var ham utro med hans bedste ven. Det behøver ikke at have været ondt ment overhovedet, og vedkommende kan sagtens have været beruset eller påvirket af anden. Vi kan altid snakke om omstændighederne. For min skyld må det godt være indviklet, - hun kan eventuelt have haft mistanke om at Zachary selv fjantede rundt med nogen eller bare ikke havde været forelsket i ham.

Guardian Angel:
På et eller andet tidspunkt, skal jeg beslutter mig for en som Zachary kan være skytsengel for, men personen skal helst være rodet ud i noget, eller have en anden årsag som grundlag til hans beskyttelse.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 209

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 19:20

Jeg vil meget gerne emne med dig, en flirt kunne da altid være sjov, hvis du har lyst?

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 5 Jan 2014 - 19:40

Selvfølgelig. Jeg tror bestemt Aphrodite kan give Zach modspil, og tiltrække hans opmærksomhed. Men ud fra hendes personlighed, virker det ikke som en date vi skal ud i, så vi skal vel have fundet ud af hvordan de skal møde hinanden? - eller har mødtes, hvis de allerede har en flirt kørende.

Har du nogle idéer til et plot?
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 19:44

Altså for min skyld må de gerne havde mødt hinandem før hen. Muligvis til et fest eller bare et tilfældogt sted også mødes de vel bare igen...hvad de skal lave ved jeg ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 5 Jan 2014 - 20:02

Det kan vi godt sige.

Jeg tænker at de kunne mødes ved et tilfælde igen, enten om aftenen i byen eller under mere rolige forhold. Hvis du har lyst, kunne vi også få hendes magier i spil, hvis du har nogle idéer til dem.

Hvis Aphrodite kunne komme i en situation hvor hun skal beskyttes, beroliges eller bliver såret vil det også være oplagt for ham som engel at hjælpe hende, men det virker ikke som noget hun ofte ville, så det er selvfølgelig op til dig.
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 5 Jan 2014 - 20:20

En aften i byen lyder skam fint med mig, kunne du evt lave har virkelig travlt og skal også selv lave et

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 5 Jan 2014 - 20:24

Det skal jeg nok. Sender en PM med et link, når det er færdigt (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Alessa Fre 7 Feb 2014 - 21:23

Vi kunne da godt finde ud af noget med en ny relation? Alessa finder altid nye/unge engle spændende.

Hvis han til tider besøger domkirken, kan de jo møde/have mødt hinanden der. Det kunne jo i bedste/værste fald ende ud i, at han kunne få lov til at bo hos hende, men det kan vi jo finde ud af i spil ift. om hun ville se nok i ham til at give ham lov til det.

Hvad tænker du? :)
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 142

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 0:20

Jeg er frisk på et emne ogs xD
De kunne eventuelt ha mødt hinanden før, men hvis vi siger det, og det er mere en et år siden de sidst har set hinanden, vil hun ikke kunne huske ham, da hun fik et hukommelsestab der gjorde at hun glæmte al, og så kan hun kun huske det der er sket efter den dag, og derfor vil hun kun kende ham, hvis de har mødtes inde for det sidste år?

Vi kunne ogs tage et tilfældigt et, hvor ingen af dem kender hinanden på forhånd? :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Lør 8 Feb 2014 - 16:41

Alessa – Zachary er stadig meget forvirret over sin tilværelse, og meningen med sit nye liv. En erfaren engel som Alessa, ville klart kunne hjælpe ham på rette vej, men blot det at han møder en anden engel, vil, et eller andet sted, være nok for ham. Om de skal mødes på et tidspunkt hvor han mister besindelsen, eller under rolige forhold, kan vi altid aftale. Han færdes sommetider nær domkirken, for at komme tættere på det hellige, så hvis det er der Alessa opholder sig mest, kunne de godt mødes der.
Hvis hun finder ham værdig nok, vil han uden tvivl være taknemlig for et sted at bo, da han ikke har alverdens penge og før var nødsaget til at bo i Logement, men det afhænger jo også lidt af hvordan deres relation skal udspille sig. (-:

Kyla – Han vil uden tvivl være glad for første gang, at se nogen fra sit tidligere liv. Hvortil han blot finder ud af, at hun alligevel ikke kan huske ham. Det vil med stor sandsynlighed vække mange blandede følelser hos ham, alt afhængigt af hvor tætte de var. Omvendt, kan de også have kendt hinanden flere år tilbage, men så har hun gået glip af hans død.. hvilket for mig er en lidt mere kompliceret idé, medmindre de selvfølgelig har en god relation til grund for deres kendskab til hinanden.
Hvilken form for relation, havde du tænkt de kunne have? (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Alessa Lør 8 Feb 2014 - 17:04

Alessa underviser i domkirken og bor lige i nærheden af den selv, så det ville jo være meget sandsynligt, at de mødte hinanden dér. Det er jo meget op til dig, om han mister besindelsen eller ej, er jo helt op til dig, jeg er med på begge dele. :D Hvis han har været nær domkirken og vandret hvileløst rundt, ville det sagtens være nok til, at Alessa ville tage kontakt til ham. Særligt, hvis hun hører hans stemme først, da hun ud fra sin evne, kan placere hvilken race, han så er.
Og det med et sted at bo viser sig jo i spil, ja.

Så skulle vi så starte den veddomkirken? I så fald ville det for mig i dette tilfælde give mest mening, at du startede det. :)
Alessa
Alessa

Indlæg af Zachary Lør 8 Feb 2014 - 17:26

Yes. (-: Så vil jeg gå i gang med at stykke et emne op ved domkirken.
Zachary
Zachary

Indlæg af Alessa Lør 8 Feb 2014 - 17:31

Awesome! Det er op til dig, om han genkender hende som korsangsunderviser i kirken eller ej, hvis du vil have det med.

Jeg venter i spænding! :)
Alessa
Alessa

Indlæg af Gæst Lør 8 Feb 2014 - 19:44

Hm…. Ja det er jo lige det xD
Den første af ideerne er hvis meget god tror jeg xD hvor længesiden er det så siden de sidst så hinanden? :)
Ved ikke helt :/ venner eller noget? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 9 Feb 2014 - 16:54

Jeg tænker at det umiddelbart skal være kort tid før hendes hukommelsestab, da de skal have været rimelig gode venner, før at det ville skabe noget drama at se hende igen. (-:

Har du nogle idéer til hvordan de kunne mødes igen?
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 9 Feb 2014 - 19:39

Så hvor gode venner nåde de at blive?

Hm de kunne mødes på en kro eller et eller andet? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 9 Feb 2014 - 20:28

Zachary har ikke været meget hjemme, men de kunne havde mødtes til en fest eller lignende, hvor de kom godt ud af det med hinanden, hvorefter de så har kunne fortælle hinanden mange ting. Altså tænker jeg at de er så tætte, at de kender hinanden bedre end de fleste af deres venner. Hvis det altså virker realistisk?

Vil du være sød at oprette emnet?
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 9 Feb 2014 - 21:02

Jo det kan vi godt aftale, men du skal give mig et bestemt sted, og så skal jeg nok lave det :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Man 10 Feb 2014 - 17:36

Så bliver det gågaden, eller diskoteket. (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Man 10 Feb 2014 - 18:31

okay sender et link når jeg har lavet det så ^_^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Feb 2014 - 21:43

Hvis du kan klarer flere emmer,vil jeg da gerne melde mig :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Ons 12 Feb 2014 - 21:17

Selvfølgelig. (-:

Havde du noget bestemt i tankerne?
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 0:05

Jeg vil meget gerne emne med dig :D og jeg skriver også 200 ord minimum men jeg ved dog ikke helt hvad vi skulle emne om ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 18:38

Jeg vil også meget gerne melde mig :)

Af dine mange forslag, fandt jeg nok to mest interessant, jeg vil meget gerne melde mig som enten en fjern slægt eller såfremt du har lyst at han bliver hendes skytsengel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 16 Feb 2014 - 18:53

Liliuth – Siden hun er en elver, ville det måske være mest oplagt at emnet skal foregår i naturomgivelser? Han kunne eventuelt fare vild i skoven, eller på anden måde komme ind i en situation hvor hun tager kontakt til ham. Siden hun kan heale, kunne han for eksempel komme til skade. Hvis det overhovedet er noget i stil med hvad du havde tænkt? (-:

Syrena – Det er ligegyldigt for mig hvilken relation vi vælger. (-: Zachary har endnu ikke mødt nogen fra sin fortidige familie, og ville blive umådeligt glad for at se dem igen, eller blot få informationer om at de har det godt, og det er også oplagt når din karakter komme fra Storbritannien.. men jeg er selvfølgelig også meget opsat på at begynde på relationen som skytsengel, hvilket også vil resultere i en masse drama og spænding. Så det er egentlig mest hvad du har lyst til.
Zachary
Zachary

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner