Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En midag måske//Zafira// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En midag måske//Zafira// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En midag måske//Zafira// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En midag måske//Zafira// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En midag måske//Zafira// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En midag måske//Zafira// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En midag måske//Zafira// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En midag måske//Zafira// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En midag måske//Zafira// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En midag måske//Zafira// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En midag måske//Zafira//

Go down

En midag måske//Zafira// Empty En midag måske//Zafira//

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 16:26

S parken
O ingen nærmest menneske tomt.
V meget køligt
Tid 19,00
P et par jeans og ellers bar overkrop og et par kondi sko

Arason havde opgivet og finde Lena hvilket havde gjorde ham vred på sig selv, nu ville han bare prøve og komme videre med hans liv. Hvorfor var det sket inden han skulle fortælle hende at han elskede hende, det gik ham på mest af alt havde han bare lyst til og dø alt var lige meget den eneste han havde haft et Crush på var hende. Men han måtte bare indse, at han var dømt til og være alene lige meget hvad. Arason sukkede han havde mest lyst til og forbløde her. Men det var det gode ved den kamp han havde næste dag, han kunne dø eller han kunne vinde han var så ligeglad med alle ting nu. Han begynde og  lave alle øvelser for at træne hans krop han var færdig med og leve som tyv aldrig nogen sinde igen. Det var fortid nu ville han bare være med i den kamp, der var om ikke så længe om han så ville dø var noget andet.

Han satte sig under træet ham og Lena havde sidde ved inden hun bliv væk, han havde opgivet alt håb og var nu nød til og se det i øjne inde var hun død eller også ønsket hun ikke at se ham længere. Det var det sidste Arason selv tror på, men nu måtte han bare vente. Han ville gi alt hvad han eje, bare for at få chancen igen til og se hende og fortælle hvad han  følte for hende og så ville han være hel igen. Men det ville nok aldrig ske han sukkede og kigget på det sår han lige havde lavet i hans arm, det var ikke bestemt stort men det var der og blødte lidt. Nu ville han ønske at væsner som dæmoner og så videre fandtes, det ville gøre det meget bedre for ham om så det ville koste ham hans liv. Han ville bare glemme hende, nu om han så var nød til og dø  eller finde en anden.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En midag måske//Zafira// Empty Sv: En midag måske//Zafira//

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 16:54

Lidt henne i nærheden af en sti der førte til parken kom en elegant kvinde gående, langt mørkt hår, en knælang sort kjole på, sorte stiletter på fødderne, og en skuldertaske. Hvad hun lavede her i parken vidste hun ikke helt, måske havde hun bare brug for at være alene eller brug for luft måske. Hun havde mange tanker omkring det ene og det andet, mest af alt omkring menneskerne hun havde mødt, væsnerne hun havde haft noget af. Zafira hed hun og var nået ind i parken hun kiggede rundt på omgivelserne parken var bare så hyggelig om aftenen eller ja aftenen , der var mørkt en aftenen var ikke trådt på endnu. Hendes øjne betragtede træerne , og så fik hun øje på en person helt alene hun valgte at gå hen til ham."Hvorfor er du helt alene"spurgte hun undren mens hun prøvede at finde ud ad hvorfor der ingen mennesker var herinde i parken var de blevet skræmt væk? eller var parken det sted hvor ingen gad komme, det vidste hun ikke.

Hun smilte bredt"jeg er Zafira"sagde hun og rakte en hånd frem mod ham, hun var kendt for at være meget venlig dog kunne det hurtigt skifte, og hun gad ikke fortælle ham hvad hun var for hun havde allerede luftet sig frem til at han var et menneske. Dog ville hun ikke begynde at bide ham og at muligt, hvad ville han ikke tro om hende, eller ja han ville måske få et stort chok. Så hun undlod at gøre de ting."Der plejer da at være folk herinde"sagde hun undren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 22:19

Arason lytte efter skridt hvor en kvinde så sod foran ham, han smile venlig til hende og lyttede lidt til hvad hun sagde han kiggede op på hende med et lille smil og rejste sig. "Ja men de er alle sammen gået hjem," han lagde et ekstra tryk på hjem da han sagde det. Han havde jo ikke selv et, han levede jo på gaden som jo ikke var det letteste. Han kiggede på hende med et smil og rejste sig op, hvor han smile Charmende til hende og gav hende hånden. " Jake" svaret han og smile charmende til hende, Hvor han så kiggede sig omkring, han fattede ikke hvad hun lavede her  men hun lave nok heller ikke så meget her. Han smile til hende og satte sig ned igen, mens han kiggede op på hende. "Du må godt sidde ned, Zafira hvi du vil," sagde Arason og smilede venligt til hende der var et eller andet over hende som om hun holde noget skjult for alle og en vær det gjorde han da selv. Han kiggede på hende og smile lidt igen, skulle han ikke bare spørge hvad hun lave normalt som job bare får at få en snak igang. "Når Zafira, hvad laver du i parken nu og hvad arbejde du med." Sagde Arason og smile stadig bare venligt til hende, han kiggede dog lidt på hede hun så meget godt ud enlig.
//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 15:12

Zafira smilte til ham over at høre navnet det lød meget smukt og før hun glemte det tog hun imod hans hånd,mens hun trykkede hans hånd kiggede hun på ham. Han så enlig meget godt ud, lignede hvertifald ikke en der kunne dræbe hende, eller havde lyst til det, så det var kun godt-Og dog hun kunne aldrig vide."Hyggeligt at møde dig Jake hvad laver du herude"spurgte hun undren for de var ingen andre så det undrede hende lidt. "Hvad jeg laver her jeg ville enlig bare gå mig en tur for luftens skyld , og havde hørt der ville ske noget i parken men da jeg trådte herind var der ikke særlig meget gang i den"sagde hun og valgte at sætte sig ned ved siden af ham som han havde tilbudt hende.

"arbejder som tja har nogle model jobs, bartender, arbejde for min far,danselærer, og spiller klaver så har lidt af hvert at se det, men kan godt lig at have noget at lave og at være kreativ"smilte hun til ham. Hun samlede knæene op til sig for at kunne holde rundt om dem, så kiggede hun på Jake"hvad med dig hvad arbejder du som"spurgte hun. Zafira kiggede så rundt var der mon sket noget herinde nej folk gad nok ikke parken idag det var sikkert det."Jake jeg ved hvad du er"sagde hun bare stille og med blikket på græsset, mens hun studerede nogle af blomsterne der var i græsset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 15:38

Han smilede til hende og lytte så lidt til hvad hun lavet. herude han kiggede lidt rundt inde han svaret hende. "Jeg træner bare herude ikke rigtig andet," svaret Arason og kiggede på hende han lytte lidt til hendes arbejde om hvad hun lavet. Han kiggede på hende og smil charmende til hende, mens han lyttede på hende da han høre hun viste hvad han var. Lignet han et spørgsmåls tegn hvad mente hun med hvad han var og at hun viste det, "jeg ved ikke hvad du taler om Zafira jeg er bare et Menneske som alle andre." Svaret Arason og kiggede stadig forvir på hende, hvad mente hun med hun viste hvad han var han var bare et Menneske og der var jo kun Menneske der fandtes efter Arason mening. "Arbejde hm jeg arbejde med det der kan gi mad på bordet, ikke så meget andet Zafira."

Svaret han og lagde sig tilbage op af træet, han kiggede over på hende igen undrene hvad mente hun med hun viste hvad han var han var jo et Menneske som alle andre han smile let til hende. "Nej det var før i dag der sket noget spænde, så forsent Zafira." Sagde Arason og smilede drillende til hende, men der var nu noget over hende han kigget lige ud, og høre så hans mave rumle mens han kiggede på hende med et smil. Han forstod ikke hvad hun mente, det gjorde han bare ikke måske var det en eller anden hun tænke på. Han sukkede lavt hun ville ikke få hans fulde navn ikke med mindre han kunne stol på hende, hvilket han ikke kunne gøre  før han viste lidt mere om hende og så havde han det beste med og være hemlighedesfuld  ovoer for folk så de ikke kom ind på livet af ham og kunne bruge ting mod ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 16:17

Zafira kiggede på ham hun havde taget fejl hendes fornemmelse sagde at han var noget andet end et menneske. Det havde sket før at hun havde troet et menneske var noget andet, det var virkelig pinligt for en vampyr som hende burde kende hvilke typer folk var baggrund ad deres duft."jeg undskylder det var ikke min mening havde troet du var... ja noget andet"mumlede hun stille og satte en hårtot ombagved det ene øre. "Men det er rart med noget selskab frem for at være helt alene har jeg ret"smilte hun til ham.

Hun lyttede efter og pillede lidt ved en blomst der var i græsset men hun hørte så hans rumlen og kunne ikke lade vær med at grine"er du sulten vi burde få noget at spise jeg er også suten"sagde hun og kiggede rundt efter mulige ting man kunne spise eller bare en bod, kiosk et eller andet. Men om der var sådan nogle i en park var ikke sikkert.

"Jake skal vi ikke finde noget at spise inden vores maver skræmmer fuglene og de små dyr væk"drillede hun ham med et lille forsigtigt puf til han skulder. Zafira s mave var nemlig langsomt begyndt at rumle som Jake s mave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 16:37

Han kiggede på hende og smile lidt, jo noget mad ville nu være rart men der var jo kun Restauranter inde i gågaden der havde åbent nu og han havde ikke selv rigtig penge til det. Han smilede lidt flirtende til hende bare for sjovt, "jo det lyder godt men vi skal nok ned i gågaden fordi der jo er Restauranter der og der er ikke rigtig noget sted og spise her." Grinte Arason, og smilede drillende til hende,

Han rejste sig lidt op og kiggede sig omkring, han smilede og kiggede ned til hende. "God ide vi skulle nødig ha at dyrene bliv bange, for os" grinte Arason. Mens han smilede Charmende ned til hende, han træk sin hånd ned så hun kunne tag imod den og de kunne komme lidt væk så men denne gang var det dog hans hånd der blødte selv havde han ikke lagt mærke til det. "Hvad vil du så ha og spise Zafira, om jeg må spørge om." sagde Arason og smile drillende ned til hende mens hans brune øjne stadig studere hende, hun var enlig meget smuk. Men han ville ikke tale om det på den måde, han grinte let til hende og puffede hende igen inde han var komme op og stå. "Men jeg har ingen penge, så jeg kan ikke betale Zafira" Sagde Arason og kiggede undskyldene på hende han hade at han ikke kunne gi mad. Han smil og vent på hun tog imod hans hånd mens han kiggede lidt ind mod gågaden, da det nok ikke ville skade. Han vente hans brune øjne mod hendes igen og smilede selvsikkert, mens han vente på hvad hun ville gøre. Om hun ville tag imod hans hånd, eller lade vær.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 16:50

Zafira kiggede på ham og tog imod hans hjælpende hånd så hun kom op og stå"skal du ikke tænke på jeg har rigelig penge med så jeg kan godt betale"sagde hun smillende med blikket på ham. Så kom hun op at stå og kiggede mod retningen af gågaden som hun skulle hen til med Jake"så finder vi en lækker restuarunt vi kan få noget mad"sagde hun og grinte lidt. Hendes mave rumlede lidt engang imellem.

Det var sødt af Jake at han ville gøre det, hjælpe hende op godt nok kunne hun selv men at mænd gjorde sådan nogle ting viste bare at de var gentlemen agtigt og det kunne Zafira godt lig."Hvad jeg vil have hmm godt spørgsmål måske noget salat eller kød måske"sagde hun og tænkte over det. Hun kiggede hen på Jake så"men hvad med dig hvad vil du have at spise"spurgte hun nysgerrigt mens de gik hen mod gågaden for at finde en god restuarunt .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 17:13

Han smilede til hende da hun spurgte om hvad han ville ha, det viste han ikke for at være helt ærlig så han måtte bare lade hende vælge hvis det var. "Overask mig Zafira jeg spiser næsten alt." Svaret Arason og grinte til hende inden han begynde med og gå, med hende mod gågaden. Han smilede let til hende og trak hende med igennem parken han kunne snart ikke klar noget han manglet, meget mad han havde ikke spist siden om morgen men nu måtte de jo bevæge sig ind mod gaden.

"Hvordan kan det være jeg aldrig, har set dig om dagen Zafira." Sagde Arason og grinte, mens han smilte drillende til hende. Han kiggede sig omkring og så over på hende, mens han tænke på om hun havde en ide om hvilket sted de skulle spise. "Men ved du hvor vi skal spise, henne Zafira" spurget Arason om og smile charmende til hende mens han prøvet og fange hendes øjne da der var et eller andet over dem.

Han kiggede drillende på hende mens han vente, på hun selv var helt klar til og gå men noget vin eller øl eller alcohol ville nu ikke skade, han savnet og kunne gøre de ting normalt men han håbet da at hun kunne hjælpe ham. Han manglet nemlig også et sted og sove, ellers ville han overnatte her i parken igen. Men dog var det mærkliget at hun ikke havde sagt noget til hans arm hvor den blødte kraftigt, selv om det var et lille sår tabet han lidt blod jo.  Men det var normalt han skar jo nogen gange i sig selv, men det var dog sjovt hun ikke havde lagt mærke til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 1:13

Zafira kiggede på Jake og nikkede hun endte så med at gå hen til en restuarunt der ser meget smuk ud "lad os spise derinde der har de næsten alt, har spist der få gange så måske genkender de mig"sagde hun og sendte ham et smil mens hun ventede til at de skulle gå derind, gad vide om de enlig kunne genkende hende derinde det fik hun jo at se. Problemmet med de skulle spise var at Jake sikkert ville finde ud ad hvilken type hun var altså race for hun var ikke menneske.

"Jake skal vi ikke gå derind i stedenfor at blive forstenet ved at stå udenfor"grinte hun og kiggede på ham.Hun lyttede til ham og tænkte ja nu kunne hun heller ikke skjule det når han spurgte hende om det som han gjorde"Fordi jeg er en vampyr hvis du har hørt om de væsner"sagde hun og kiggede på ham for at få hans reaktion.

Alle dem der vidste hvad Zafira var var flygtet fordi hun var det hun var. Et blodsugende væsen eller ja hendes art havde mange mange, men hun håbede ikke Jake ville frygte hende eller løbe væk fra hende som de fleste havde gjort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 1:56

Han smile lidt og gik med hende gennem gaden, han lyttede til hende og smile da han så stedet de skulle ha mad fra. Så hun havde været der før. Arason kunne ikke lade vær med og komme med et drillende blik, sikkert hendes kærester det var han næsten sikker på hvis hun da havde en kæreste på det kunne man aldrig vide.

Han kiggede chokeret på hende, da hun sagde hun var jah en vampyr han grinte let og smile charmende til hende. "Zafira den hoppe jeg ikke på," grinte Arason og  smile til hende inden han selv kiggede mod, den Restuarunt som de stod udenfor. Han nikkede til hende og kunne mærke det ville være dejligt og komme ind og få noget mad nu.

Han grinte let til Zafira men han smil drillende, "jah det er nok en god ide og gå ind og jeg er klar." Svaret Arason og smilede flirt til hende, mens han selv ikke forstod hende. Vampyr var kun fra fantasien ikke andet, det samme som dæmon og engle and so on. Han smile og gik hen til døren, mens han vente på hende da hun jo var kendt der. Mens han ikke selv var men, han tænke meget på det men nej Vampyr d var kun i eventyr kun i eventyr.

Det ville Arason blive ved med og mene om så han bliv dræbt af en, men nej de kunne ikke eller det var jo ikke rigtig det gav ingen mening. *Vampyr findes ikke Arason* tænke han for sig selv mens han smil charmende til afira nærmest flirtende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:22

Zafira kiggede rundt omkring restuaranten mens blikket gled hen på Jake hun kunne ikke lade vær med at betragte ham og hun lyttede efter det han sagde"Jeg taler sandt Jake jeg kan bevise det for dig , men du vil ikke blive tryg ved det"sagde hun og kiggede på ham for at se hans reaktion på hendes ord. Hun var en vampyr og hvis hun skulle bevise det for ham blev hun nød til gøre noget der fik ham til at tro på hende.

"Men skal vi gå ind og få os noget at spise inden min mave rumler meget mere end den gør i forvejen"grinte hun og tog nogle skridt ind i den elegante italienske restuarant. Hurtigt bemærkede de fleste hende især tjenerne og nogle af de meget elegante gæster der var herinde, Zafira havde set dem før men valgte at undgå nogle af dem.

Zafira min kære hvor er det skønmodigt at se dem i min restuarant igen kom her darling det var ejeren af hele restuaranten som Zafira godt kendte til han var homo men det lagde man aldrig mærke til. "Jamen dog Lance som du kan charmere, tænkte på har du et bord til to"sagde hun og smilte til ham. Hendes blik faldt på Jake et par gange for at se reaktionen på hele restuarentenOm jeg har!! har altid et bord til min skønne darling yndlings kunde følg venligst med mig Zafira nikkede og gik hen til deres bord sammen med Jake, mens hun ikke kunne lade vær med at grumme sig lidt ved nogle af de fine gæsterHvem er det du har med dig darling "Det er min date kan man godt sige vi besluttede os for at få noget at spise og så kom jeg i tanke om dit sted"smilte hun og kiggede rundt hun kunne næsten ikke genkende det.Javel ja jamen jeg siger til kokken om at komme med et menukort til jer Zafira nikkede til Lance og kiggede på Jake. De havde fået et bord til to hvor de sad overfor hinanden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum