Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En aften ude - Lena EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En aften ude - Lena EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En aften ude - Lena EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En aften ude - Lena EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En aften ude - Lena EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En aften ude - Lena EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En aften ude - Lena EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En aften ude - Lena EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En aften ude - Lena EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En aften ude - Lena EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En aften ude - Lena

Go down

En aften ude - Lena Empty En aften ude - Lena

Indlæg af Baalichi Tirs 23 Jul 2013 - 17:55

S: Værthuset
O: Borde, gæster og tjenere
T: 19:21
V: Ved at blive mørkt

Baal kom lige så stille ind af døren, mens han kløede sig i hovedet. Det var længe siden, han havde været herinde, for  han havde for en periode rent faktisk haft lyst til at lave sin egen mad. Men da det hele brændte på, valgte han at tage tilbage her til værthuset for at få sig noget føde. Derudover havde han også på fornemmelsen, at han kunne få nogle gode snakke med sin gamle ven, spøgelset Otis. Men det ville han vente med, indtil han havde fået spist. For han var så sulten, at han var ved at blive svag i knæene. Så han satte sig ned på sit sædvanlige sted ved et vindue, der var lidt afsidigs de andre borde, hvor han bestilte en øl og en stor portion af dagens ret. Hurtigt kom øllen i dens sædvanlige store krus og han sad og drak af den mens han observerede de andre gæster. Der var nogle ansigter han kendte, så som Lille John og Store Mike. De var nogle af dem, han havde mødt Skotland, da han var en del af den skotske mafia. Heldigvis var de stadig venner, selvom de kunne blive skudt, hvis nogen fandt ud af det. Så Baal forsøgte at gøre sig så lille som muligt, mens han sad og drak sin øl. Det var så her, at klokken ved døren klirrede, og en person kom ind.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 19:01

Solen var væk men dog var det ikke så mørkt endnu, men det skulle ikke holde denne unge kvinde inde for nej det var sikkert nok at komme ud nu, så længe solen var gået ned ville der intet ske og derfor befandt hun sig nu også midt i terre by på jagt efter nattens offer eller hvad hun nu ville støde på.

Hun skubbede døren op ind til et lille værtshus, da hun trængte til at slappe lidt af og nyde sit nye liv, desuden kunne det være hun fandt en person hun kunne forføre.
Kvinden var ikke så høj, hun var slank og bar en næsten hvid fin hud. Håret var rødt med et brunligt skær og øjne diamantblå samt indrammet af et lag sort mascara som fremhævede de smukke forførende øjne, hun var denne aften iført en smuk sort kjole som gik hende til lidt over knæet, udover det bar hun et par højhælede i sort med en rød hæl samt sål, desuden havde hun en lille håndtaske i rød hvor i hendes pung og mobil lå.

Lena smilede forførende imens hun elegant fik op til baren, hvor hun tog plads og bestilte en eller anden drink, imens hun ventede kiggede hun let rundt på de folk der var her.
Hun fik øje på en meget hot fyr henne ved vinduet som fangede hendes opmærksomhed derfor sendte hun ham et forførende smil. 



En aften ude - Lena Tara-subkoff-black-dress_5965hendes kjoleEn aften ude - Lena Loboutin-sky-high-heels-300x300og sko

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Baalichi Tirs 23 Jul 2013 - 19:23

Baalichi følte sig tiltrukket af denne kvinde, lige da hun trådte ind af døren. Måske var det på grund af hendes tøj, måske på grund af hendes gangstil eller fordi hun havde smilt forførende hen mod ham, da hun havde fået øje på ham fra sit bord. I hvert fald følte han, at han gerne ville snakke med hende. Men han vidste ikke hvorvidt han kunne tillade sig det. Han sad lige og tænkte over det, mens han studerede hendes blege hud og rødlige hår. "Hun må sikkert være albino eller vampyr med den bleghed i huden og det rødlige hår", tænkte han for sig selv. Det var faktisk længe siden, han sidst havde haft et fornuftigt forhold til en vampyr, hvor de ikke var ved at rive hovederne af hinanden. Måske skulle han give det en chance. Dermed tog han sin øl, og begyndte at gå hen imod hende. Folk var meget tætsiddende, så det tog noget tid at komme imellem. Men i mellemtiden gav han tegn til tjenerne, at han flyttede sig hen til den unge dame, der lige var kommet ind, hvilket de nikkede godkendende til.
Han kiggede hende kort mod øjnene, før han sagde: "God aften, min unge, smukke frøken. Jeg så at De sad helt alene. Ville De have lyst til noget selvskab?" Smilet stod stort og charmerende i hovedet på ham, mens han kiggede på hendes ansigt og attraktive øjne, som han ikke følte at han kunne lade være med at kigge væk fra.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 19:41

Da hun havde fået sin drink, en flot pink en hvori der sad en lille hvid paraply på og et helt frisk jordbær, hun tog let en tår imens hun holdt blikket rettet mod manden som nu kom gående mod hendes bord.

Lena betragtede ham nærgående og måtte indrømme at han var en ret så attraktiv mand som hun forføre, måske han endda ville være hendes eneste ene selvom der var en som kunne lide hende Arason hendes gode ven dog ville hun aldrig få samme følelser for ham som han havde for hende.

Hun sendte ham et forførende blik"bare tag plads, selvskab kan man altid bruge og når man ser lige så godt ud som dig, så kan man ikke afvise"sagde hun letter forførende, hvorefter hun tog en tår af den pinke væske"hvem er de så?"spurgte hun nysgerrigt imens hun let nikkede mod stolen ved hendes side.

Nogle af de andre mænd, kiggede på hende som om de aldrig havde set en kvinde som hende før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Baalichi Tirs 23 Jul 2013 - 19:54

Baalichi smilte og blinkede forførende til hende, mens han satte sig ned. "Mit navn er Baalichi Iman, men kald mig Baal. Hvad med dig, min smukke, unge ven?" Han tog endnu en slurk af sin øl, og det var her at tjenerne kom med Baal's mad. Det var en bøf med løg og tilbehør. Så han tog en lille bid, selvom han var sulten, hvorefter han kiggede på sin nye samtalepartner. "Skal du have en bid med, smukke?" Han vidste godt, at han var meget indladende i den sætning, men han ville helst bare gerne prøve at forføre hende, lige som hun tydeligvis forsøgte at forføre ham. Så han kiggede interesseret på hende, mens han tog en bid til og kiggede derefter rundt i lokalet. Folk sad rundt og var ved med at være færdige med at spise og begyndt at drikke. Så han skulle muligvis begynde selv at blive færdig.
"Men hvad laver en smuk, ung kvinde som Dem her i dette snuskede værtshus?" Han kiggede charmerende på hende, mens han smilte og kiggede hende i øjnene. Hendes krystalblå øjne var forførende og han tog endnu en stor slurk af sin øl. Måske skulle han forsøge noget? Nej, det var for tidligt, og han ville sikkert få en klar afvisning. Og det ville han ikke risikere.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 20:25

Lena lage let håret på skrå, imens hun lyttede til hans ord som strømmede ud af de smukke læber" Baal javel, mit navn er Lena men du må kalde mig hvad du vil"sagde hun let hvorefter hun sendte ham et skævt men forførende smil.

Hun lo blidt og rystede svagt på hovet af ham"søde, søde Baal bare spis din mad"sagde hun blidt, hun drak let en tår mere før hun betragtede ham mere indgående og prøvede på at opfange hvilket slags væsen han var, dog var det ikke nemt når man var ny vampyr.

Lena rette kort på en hårtot før hun lo blidt"jeg slapper af Baal og vis jeg ikke var her havde vi ikke mødt hinanden og det ville du nok fortryde"sagde hun forførende, de diamantblå øjne kiggede direkte i hans uden at blik, dog bar de et forførende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Baalichi Tirs 23 Jul 2013 - 20:39

Baal smilte til hende. "Jamen så holder jeg mig til Lena. Det er et smukt navn til en smuk kvinde, som dig." Han blinkede frækt til hende, mens han tog en slurk af sin øl. Og da hun sagde, at han bare skulle spise, grinte han og aede hende lidt på armen. "Jamen, jeg ville bare være høflig, min smukke pige." Han blinkede endnu en gang til hende og tog så et par større bidder. Herefter kiggede han lidt på hende. Hun lugtede ikke som et menneske, så hun måtte være en vampyr.
På hendes svar på, hvad hun lavede her, grinte han og smilte forførende til hende. "Ja, det havde jeg nok. Ville jeg nok nu, hvis jeg kendte til dig, din smukke pige." Derefter kunne han ikke lade være med at ae hende lidt på låret. Derefter tog han en slurk af sin øl og smilte charmerende til hende. "Hvor bor en ung og smuk kvinde som dig her i byen? Og vil du have en drink mere efter den der?" Han kiggede kort på hendes drink, før han igen kiggede på hende. "Du er en meget flot pige. Har du en kæreste?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 22:35

Lena smilede let og tog en lidt støre tår imens hun holdt øjne med ham med et forførende blik som vist virkede meget godt på ham. Hun lo let" er det nu også nødvendigt? "spurgte hun letter drilsk imens hun svagt slikkede sig om munden.

Hun førte rolig hans hånd på hendes lår, lidt højere op så han kom til ´lidt ind under kjolen, imens hun smilede frækt til ham"jeg bor i terre, hvad med dig søde?"spurgt hun lidt mere interesserede, hun rystede svagt på hovet"syns du ikke blot vi skulle gå når vi er færdige? måske hjem til dem"sagde hun yderst forførende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Baalichi Tirs 23 Jul 2013 - 22:47

"Tjooo, når det gælder en smuk dame som dig." Han blinkede drilsk og grinte da hun flyttede hans hånd højere op. Her tog han hende et par gange på låret og slikkede hende i øret. "Jo det synes jeg, at vi skulle, smukke." Derefter fokuserede han på at få sin mad spist færdig så hurtigt som muligt. For hende her virkede jo meget villig; hun lagde jo endda selv op til at de skulle hjem til hende. Så derfor skyndte han sig så at få spist resten af sin mad, og tørrede sig derefter om munden. "Nu går jeg lige op og betaler, og så kan vi komme af sted smukke." Han bed hende blidt i øreflippen, lagde sin hånd på hendes røv og rejste sig og gik hen for at betale. Bartenderen gav ham et smil og et blink, inden Baal betalte og derefter gik han hen til Lena. "Nå, skal vi så komme afsted, smukke?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:42

Lena betragtede ham let han virkede som et ivrigt barn lige nu og det morede hende en del , hun smilede let til ham imens hun ventede på han blev færdig med at spise så de kunne komme af sted.

Hun havde planer med ham her´, det kunne ikke gå for langsomt så det at han skyndte sig passede hende fint, og imens han betalte kom hun elegant op og stå hvorefter hun så afvendte mod ham med et smil.

En halv time sener...

Stod de foran hendes dør, hun låste sig let op hvorefter hun åbnede døren og trådte ind, lod ham blidt følge med hvorefter hun roligt gik hen og satte sig elegant i sofaen imens hun betragtede ham med et frækt smil"hva så?"spurgt hun letter udforende.





En aften ude - Lena Bedroom-ideasværelse



En aften ude - Lena House-architecture-interiors-furniture-and-decorating-ideas-onstue

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Baalichi Ons 30 Apr 2014 - 15:53

Baalichi grinte og satte sig ned, lige ved siden af hende. "Du er vist ret fræk, er du ikke min pige?" Han blinkede til hende og kunne ikke lade være med hurtigt at lade sine læber berøre hendes hals. "Men det kan jeg lide!"
Langsomt kørte han sine hænder igennem hendes hår og førte dem ned på hendes lænd, mens han grinte frækt.
"Du burde vide, at man ikke drille denne fyr her. Han ender med at drille dig!"
Langsomt begyndte Baal at bide hende ømt i halsen.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

En aften ude - Lena Empty Sv: En aften ude - Lena

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum