Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Music and Wine (Lena) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Music and Wine (Lena) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Music and Wine (Lena) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Music and Wine (Lena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Music and Wine (Lena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Music and Wine (Lena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Music and Wine (Lena) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Music and Wine (Lena) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Music and Wine (Lena) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Music and Wine (Lena) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Music and Wine (Lena)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Music and Wine (Lena) Empty Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Tors 11 Jul 2013 - 23:42

Sted: Northman's natklub
Tid: lige efter midnat
Omgivelser: En allerede næsten fyldt natklub med fantastisk stemning

En handel mere var lige gået i hus og det skulle da fejres. Caleb havde hurtigt hørt om en af de bedste natklubber i byen. "Northmans" Den skulle naturligvis prøves. Den natklub virkede som stedet man skulle hen hvis man betragtede sig som nogen der var noget værd. Og selvtilliden havde Caleb masser af. Der var masser af penge så hvorfor skulle man blive hængende hjemme? Det kom der aldrig noget sjov ud af. Og han var jo ny i byen endnu, så enten kunne man løbe ind i en ny interessant handel eller også bare møde nogle nye spændende mennesker. 

Caleb havde brugt god tid på at gøre sig klar. Rolex-uret var pudset og det sorte, skræddersyede jakkesæt fra Firenze sad perfekt på ham. Håret var redt godt tilbage og det forførende smil var klar til at blive luftet i Terre. Men han kunne ikke lade være med at tænke på at noget manglede. Han kiggede sig omkring og tænkte godt efter. Ja selvfølgelig. Hans signetring. Han var jo faktisk adelig og det gjorde jo heller ikke noget at vise status. Han brugte ikke sin status som det afgørende angående bekendtskaber, men han satte pris på man kunne se han var en mand af en vis status.
Så var han vis nogenlunde ved at være der. De italienske sko var også pudsede.

Han gik ned til sin mørkrøde Bentley og kørte mod Northmans. Det tog lige lidt. Han skulle stadig lære at orientere i Terre men endte da også med at finde det. Han parkerede et lille stykke derfra og gik med raske og selvsikre skridt indenfor. Indenfor var der allerede fyldt med mennesker og andet godt. Caleb tog sig en dyb indånding og nød lige kortvarigt atmosfæren af mangfoldighed her inde. Han hilste på et par stykker han lærte at kende gennem handler og gik op til baren hvor han bestilte en god krydret rødvin og satte sig ned i en af båsene. Han kunne mærke det skulle nu nok blive en rigtig god aften
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 10:39

Stemningen var høj og folk begyndte efterhånden at drikke mere, det blev til dans på de mest mærkelige måde og steder, bartenderne havde tydeligvis travlt med at hælde farverige drinks op i høje glas til de mange kunder.

Døren ind til klubben gik op og en lille gruppe på fem personer trådte ind, eller retter sagt fire af dem trådte ind imens de hev den femte med sig ind. Gruppen bestod af et par unge fyre iført skjorter  og  pæne bukser. Den femte var dog ikke som de andre, nej det var en ung kvinde med langt rødt hår, en lys fin men let fregnet hud og en slank dog ikke særlig høj krop.

Hun trippede lidt usikkert imens hun rette på den sorte kjole som viste hendes krop frem"drenge hvordan kan i gøre det her mod mig? Kjole? jeg hader kjoler"sagde hun letter usikkert imens hun så hen mod døren i håb om at kunne slippe væk igen.
Efter en times tid havde drengene forladt hende og hun dansede nu lidt rundt på gulvet, imens hun prøvede at undgå mændenes blikke selvom de hvilede på hende.

Lena som ¨den unge kvinde hed, var ikke van til at have kjole på faktisk var hun mere drenget, men hendes venner havde på mystisk vis fået tvunget hende til at tage en sort meget smuk kjole på, dog skulle de nå noget så de havde efterladt hende her inde.
Lena sukkede idet hun stoppe sin dans og begav sig op mod baren med elegante dog en anelse usikker skridt, de klare blå øjne holdt et vågent øje med baren.
Hun satte sig let op på en barstol, hvorefter hun bestilte en rom og cola, før hun så vente sig om og så lidt rundt imens hun rette på håret og betragtede de ´mange folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 10:50

Caleb havde siddet i noget tid nu og det var egentlig ganske hyggeligt. Der var et par stykker der var væltet hen i hans retning, men de blev meget hurtigt fjernet af dørmændende igen. Det var egentlig en lækker service han ikke lige havde tænkt over. Det lod åbenbart til at båsene var en slags VIP så man var stort set fredet der. Det passede ham fint. Nok var han glad for en god fest, men fulde mennesker der bare væltede rundt var mere end bare ucharmerende. 

Flasken var halvtom da han besluttede sig for at prøve noget der var lidt mere interessant end bare vin. En eller anden interessant drink kunne de jo nok lave. Eller gik man aldrig galt i byen med en Scotch on the Rocks. Han gik hen til en af sikkerhedsfolkene og gav ham 100 euro efterfulgt af ordene: Gider de sikre at den bås er tom når jeg kommer tilbage?


Selvfølgelig hr.


Caleb nikkede som tak og gik op til baren. Der stod en interessant ung kvinde med helt ildrødt hår. Smuk ganske vist men det var ikke kun det der gjorde hende interessant. Det virkede noget som om hun var usikker eller uvant over den situation hun stod i. Caleb tænkte han ville være høflig og bestilte sin Scotch inden han vendte sig roligt over mod hende og sagde: Godaften frk. Du må meget undskylde jeg siger det så direkte, men det virker ikke helt som om du er tilpas med det hele lige nu?
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 11:17

Hendes rom og cola var endelig ankommet og hun betalte hurtigt, men blev dog siddende på den høje stol, hun nippede en smule til den brune boblende væske imens hun betragte omgivelserne og overvejede om hun kunne gå nu eller om det ville være for dumt, hun rystede let på hovedet af sig selv hvorefter hun tog en dyb indånding og pustede ud for at få lidt styr på sig selv.

Lena opdagede ikke den fornemme herre som stod ved hendes side, faktisk så hun ikke rigtigt noget som helst lige nu, det gav et let gib i hende da en stemme henvendte sig til hende.
Hun drejede hovedet og lod de blå klare øjne betragte en ret så fornem herre, hun løftede let øjenbrynet ved hans ord men sendte ham et let smil imens hun svagt trak på skuldrene.
Lena sendte ham et større smil imens hun lod en hånd let lege med en af de mange røde totter" du har ret, men det er fordi jeg ikke er vant til kjoler"svarede hun  let.

Hun rejste sig forsigtigt op og drejede engang rundt foran ham, da hun skulle rette sig helt op igen snublede hun let på grund af de ´høje hæle, derfor væltede hun blidt ind i ham så hendes hånd endte på hans brystkasse.
Lena rette sig hurtigt op og rødmede let"jeg undskylder, jeg vil ikke forstyrre dem mere herre"svarede hun let hvorefter hun tog sit glas og begav sig langsomt hen mod et sted hun kunne sidde, dog kunne hun ikke lade være med at se sig over skuldrene, han virkede som en interessant person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 11:53

Ja det var da tydeligt at hun ikke var vant til at bære kjole men ikke desto mindre klædte det hende ganske fint. Med et smil svarede han: Den klæder dem nu ganske godt. Det var skam heller ikke nogen kritik overhovedet.


Da hun var ved at vælte, hjalp han hende forsigtigt ordentligt på benene og sikrede sig at hun havde det godt og stod stabilt igen. Han kunne ikke andet end at smile da hun kaldte ham for "herre" det var ganske sødt. Ikke nogle manerer han umiddelbart havde forventet sig, men ikke desto mindre rart.

Da hun gik væk, stod han kortvarigt og betragtede hende. Hun var meget elegant på trods af det var tydeligt at hun ikke var vant til alt det her. Han rystede kortvarigt på hovedet over sine egne manerer, og skyndte sig om foran hende. Grundet han var vampyr gik dette meget stærkt. Med et kækt toneleje sagde han: Det må du altså virkelig undskylde. Jeg glemmer indimellem mine manerer. Du forstyrrer overhovedet ikke. Mit navn er Caleb. Du virker lidt alene i aften. Hvad siger du til at komme hen og sidde ved mit bord? Ingen tvang ingen skumle bagtanker.


Han smilede lidt flabet og tog hendes hånd op og kyssede den som kun en gentleman gør
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:07

Lena sukkede let hvorfor skulle alt være så svært? hun trådte hurtigt et skridt bagud idet manden dukke op foran hende, han var utrolig hurtigt og det fik hende til at løfte et øjenbryn let dog sendte hun ham et let smil"hmmm så lad gå"sagde hun let og lagede sin hånd forsigtigt på hans skuldre.

De klare blå øjne betragtede ham nysgerrigt imens hun let overvejede sine ord"jeg er Lena, men kald mig hvad du vil"svarede hun let imens hun svagt lage hovedet på skrå.

Hun kunne ikke rigtigt forstå at en fyr som ham med penge nok, ville snakke med en tøs som hende, så interessant var hun da heller ikke? men i hendes verden syntes hun selvfølgelig heller ikke hun var smuk. 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 12:16

Han viste hende hen til båsen hvor han sad. I første omgang ville dørmanden stoppe hende, men Caleb gjorde tegn til at hun gerne måtte sidde der også. Han satte sig ved siden af hende med et passende mellemrum og kiggede på hende med et smil: Hmm så tror jeg, at jeg vil bruge dit navn Lena. Det er ganske smukt så hvorfor ikke bruge det. Rom og cola var det?


Han viftede en af barpersonalet over og bad om en rom og cola mere og et ekstra vinglas hvis hun nu skulle få lyst til at smage vinen der stadig stod på bordet. Det var jo en god og dyr vin, men Caleb satte pris på kvalitet. Selvom man var vampyr, var der nu ikke noget som en dejlig rødvin til at sætte varme i kroppen. 

Han vendte igen opmærksomheden mod Lena og sagde med sin melodiske stemme: Nå Lena. Jeg kender meget få der vælger at se så tiltalende ud og så komme alene. Hvad er der sket med dit selskab? Det må jo være dem der har fået dig i kjole siden du er så utilpas i den
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:25

Lena betragtede dørmanden som prøvede at stoppe hende, men den unge herre Caleb lod hende komme med ind, hun følte sig en smule malplaceret men skubbe dog takken fra sig og sendte ham et smil.

Hun nikkede let"ja det var blot en rom og cola"svarede hun let imens hun fik skubbe de øje hæle af fødderne og lod dem falde ned på gulvet før hun igen så på ham.
Lena lo blidt "mine venner skulle nå noget, men havde insisterede på jeg skulle klæde mig sådan da de syntes jeg trængte til lidt selvskab"svarede hun lidt flovt, hun skubbede let en hårtot om bag året imens hun betragtede ham.

Lena smilede forsigtigt til ham"hvad med dem? du ligner ikke en der plejer at være alene?"spurgt hun let, uden at vide det selv flirtede hun med ham, dog vidste hun ikke selv at hendes øjne flirtede med ham for hun var ikke van til den slags.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 12:36

Han hældte lidt vin op i glasset til hende også og skålede inden han smagte på den. Det var nu en dejlig vin. Tilpas krydret uden at blive tør i smagen af det. Den ville hun nok også kunne lide. Men selvfølgelig hvis hun var vant til rom og cola så ville den nok være stærk. Han tog en tår mere og smilede: 

Det var da trist de bare har efterladt dig her alene. Ingen fortjener da at sidde et sted som det her helt alene. Men hvis jeg må være så fri, så har hvem end der har valgt kjolen til dem, en rigtig god smag. 


Han virkede til at studere hende meget nøje men det var selvfølgelig også hans arbejde at lægge mærke til alle små detaljer. Om det var fejl eller assets. Ved hendes kommentar nikkede han næsten overrasket og sagde: Ah ja jeg har lige afsluttet en rigtig god handel. Jeg er kunsthandler, og et særlig smukt maleri blev købt. Så jeg tænkte at jeg alligevel var ny i byen så kunne jeg da også fejre det bedre end at sidde der hjemme og kigge i min lejlighed
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:55

Lena betragtede vinglasset lidt men tog det dog høfligt og skålede med ham dog var vinen en anelse stærk men hun smilede blot venligt til ham.
Hun lo let ´"de er nu flink nok og tak, det vil jeg sige til ham"svarede hun let hvorefter hun slikkede en vindråbe af læben dog kunne det godt se lidt frækt ud.

Hun kiggede nu mere nysgerrigt på ham"det lyder spændene, kunst er smuk dog er der mange former for det´" sagde hun let imens hun satte glasset fra sig på bordet og lænede sig lidt mere til bage for at sidde bedre, dog tog hun ikke blikket fra ham og endnu et smil var da også placeret på de smalle smukke læber" interessere du dig for mere end blot kunst?"spurgt hun så nysgerrigt og lagede let sin smalle slanke hånd imellem dem.

Lena interesserede sig både for kunst, musik min især også for skuespil og fægtning, fægtning gik trænede hun selv tre gange om ugen det var det der havde givet hende en fantastisk balance og evne til at tænke hurtigt.
Dog lige nu søgte hun faktisk et job mere da det med at arbejde på biblioteket ikke gav det store og hun hav sværte nok ved at betale sin lejlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 13:14

Han smilede bare til hende og sukkede let over den fantastiske vin
Jeg vil sige at kunst er nok det jeg er mest interesseret i. Men som du selv siger så findes kunst i så mange afskygninger som man faktisk ønsker det. Det kan være alt fra et maleri, til hvordan en kvinde bevæger sig korrekt. Det handler alt sammen om hvordan ens sanser bliver tilfredsstillet. Så det er ikke kun malerier jeg er interesseret i. Slet ikke. 


Han havde handlet med alt fra malerier, til smykker, til antikviteter. Der var ikke den kunstartikel han ikke havde haft noget med at gøre. Det ville også kunne ses på hans hjem. Indimellem købte han ikke ting for at sælge dem videre, men bare til hans private samling. Men det blev aldrig en samling der fik hans hjem til at se rodet ud. Der var altid meget stilrent

Han lagde sin hånd let på hendes og sagde: Ej du bliver nødt til at stoppe mig når først jeg kommer i gang med at snakke sådan. Jeg er svær at stoppe igen. Men lad mig høre lidt mere om dig. Der må være masser af interesse bag de øjne
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 13:25

Lena betragtede ham let imens han snakkede, hun kunne faktisk godt lide at høre folk fortælle ting videre og havde ikke noget imod blot at lytte, hun tog let en tår vin imens hun lod ham snakke der ud af dog nikkede hun let engang imellem.
"det gør skam ikke noget, det er spændene at høre om" svarede hun let, hun lod let hendes hånd der holdt hans kærtegnede ham blidt uden at tænke over det, dog ville han kunne fornemme at hendes fingre var stærke.

Hun lo let og sendte ham et stort smil det viste hendes hvide perfekte tænder frem"jeg laver ikke så mange spændene ting, lige nu arbejder jeg løst på biblioteket men leder efter andet job nu hvor jeg har klaret universitetet" startede hun let, hvorefter hun kort tog en tår vin" så hænger jeg lidt ud med gutterne og ja ellers går jeg til fægtning på højt plan tre gange om ugen"sagde hun let"men du lyder meget mere interessant end lille mig"sagde hun let og lagede hovedet på skrå imens de blå øjne nu mødte hans helt, imens hun rykkede en smule tætter på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 13:37

Nej nej jeg er ikke nødvendigvis mere spændende bare fordi jeg er kunsthandler. Hvad studerede du på universitetet? Og fægtning er da meget interessant. Jeg har selv fægtet en del men kun til husbehov som man siger. Det forventes i min familie at man skal kunne fægte som mand. Jeg har ikke rigtig gjort noget ud af fægtning.


Ved kommentaren om sin familie begyndte han at sidde og lege med den signetring der sad på hans ene finger. Han tænkte ikke altid over at han rent faktisk var adelig og glemte derfor ofte hvad den ring egentlig betød. Den bar hans families våbenskjold med navnet indgraveret ned af siden.

Han smilte flabet og sagde: Hmm hvis du nu fortæller mere om dig selv omkring fægtning og mere generelt så vil jeg gøre det samme bagefter. Skål Lena
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 13:49

Lena løftede let øjenbrynet af hans ord, at han også havde fægtet men dog ikke gjort så meget ved det, fik hende til at smile let"hmm måske vi skulle fægte sammen en dag?"spurgt hun let hvorefter så hævede glasset og skållede med ham.
Man kunne svagt se i hendes øjne at alkoholen begyndte at påvirke hende dog var det ikke så slemt endnu.

Lena lod sin finger let stryge hans hånd før hun slap den og lænede sig endnu mere tilbage dog resulterede det også i at hendes barms form blev mere synlig.

Hun så tænksomt på ham, imens hun overvejede hvad hun skulle fortælle og hvad hun burde hold hemmeligt "jeg har studere skuespil samt idræt"startede hun let" altså siden jeg var lille har jeg været vild med sport og  valgt at lade mig starte til fægtning efter vi havde mistede min mor"sagde hun let"jeg har så fægtede i mange år og er efterhånden kommet op på det bedste hold" sagde hun stille imens hun kiggede lidt ned i den røde væske"altså jeg bor alene her for tiden men søger en roomie og så jeg ude efter at få en hund, ellers laver jeg ikke så meget"sluttede hun let af og lagede let sin hånd på hans lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 14:07

Han smilede til hende og sagde: Fægte sammen? Jamen det kunne da sagtens være. Jeg er jo ikke så skarp. Har kun fægtet lidt løst de sidste 70 år ca. Men man kan jo altid lære noget nyt fra en ny modstander ikke sandt?


Han kunne godt mærke at hun var blevet lidt påvirket af alkoholen så han sørgede for at bestille en kande kildevand med to glas til også. Lidt vand i systemet gjorde nok underværker for hende. Så gammel var hun jo heller ikke. Det virkede han jo et eller andet sted heller ikke til at være. Men det selvfølgelig også en af fordelene ved "Nattens Gave" hvilket han kaldte vampyr-tilstanden når han fik lyst til at være poetisk

Han lod hendes hånd hvile lidt på hans lår inden han tog den op i sin egen hånd og sagde friskt: Jamen jeg vil da glæde mig til at kæmpe imod dem ms Lena. 


Man kunne svagt ane de spidse hugtænder når han smilte kraftigt.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 14:15

Lena smilede let til ham og nikkede så"det lyder godt, måske jeg kan lære dig noget?"sagde hun let imens hun rykke helt hen til ham, hvorefter hun lagede hovedet på hans skulder og lukkede øjne et kort øjeblik, nu ville man tydligt kunne dufte at hun var menneske men at han var vampyr vidste hun så heller ikke noget om ellers havde hun måske ikke lagt sig op af ham.

Alkoholen fik hende til at smide hæmningerne og ikke være bange for nærkontakt, men den gjorde hende også mere flirtende det kunne ses tydeligt da hun åbnede øjne og så op på ham med store øjne og et smil på læben"fortæl mere om dem Caleb "sagde hun så let imens hun lagede sig bedre til rette op af ham, hvis han ikke gad kunne han blot skubbe blidt til hende og hun ville så nok ende på gulvet da  hendes balance var drukket væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 14:30

Han kunne nu godt lide selskabet men når alkoholen slog så hårdt var det ikke alt for tiltalende. Men han ville stadig være galant så han hjalp hende op og sidde rigtigt og han lagde hendes hænder forsigtigt på bordet så hun kunne sidde bedre selv. Da hendes hals var så tæt på ham, snuste han ind meget dybt og duften af det friske blod der pumpede rundt i hendes årer, var nærmest berusende for ham. Og hans næsten lysende grønne øjne, lyste lidt mere ved duften der prikkede til rovdyret i ham. Han trak vejret lidt tungere og det gik op for ham det var noget tid siden at han havde "spist"
Han måtte holde sig selv godt tilbage for ellers var hans tænder nok havnet i hendes hals for at stille hans sult

Han holdt hendes ene hånd bare for at være sikker på at hun ikke væltede på gulvet. 

Han brugte lige et par sekunder på at samle tankerne inden han roligt sagde: Jamen hvor skal jeg næsten begynde henne? Jamen vi har altid gjort i kunst i min familie. Det er nu ikke så relevant men er rent faktisk stadig Lord i England. Hvis jeg må præsentere mig ordentligt. Navnet er Caleb DeBayle
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 14:43

Lena rette sig lidt op efter han havde rykket på hende, hvorefter hun tog et par glas vand og tømte kort tid efter havde hun igen kontrol over sig og rødmede svagt på grund af hendes opførelse, hun så hen på ham"undskyld min opførelse Caleb, det må være vinen der påvirkede mig"sagde hun flovt.

Lena løftede et øjenbryn let"er du lord? og så brug du tid sammen med et skvat som mig"sagde hun forundret, en mand af så høj status bude ikke være sammen med en grim tøs som hende selv"fortæl mere"sagde hun næsten bedene imens hun tog endnu et glas vand for at få alkoholen på afstand.

Hun holdt dog stadig fast i hans hånd"ihh jeg ville ´gerne opleve dit hjem, må jeg ikke nok gøre dem ved selskab ?"spurgte hun så lidt forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 14:57

Han tog det kun med et smil og sagde lige så let: Det skal du slet ikke tage dig af ms Lena. Den slags kan ske og du var jo ikke direkte usømmelig jo. Der er intet at undskylde for.


Han tog en ordentlig slurk af sin vin og smilede næsten bebrejdende til hende inden han fortsatte: Ja jeg er Lord, men det gør jo ikke nødvendigvis at jeg er mere værd end andre. Det gør bare at der er nogle højere forventninger til mig. Jeg tilbringer tid med dig fordi det har jeg lyst til.


Hun var da meget direkte men det kunne selvfølgelig også være en fordel alt efter hvem man var selvfølgelig. Caleb havde fået sin blodtørst under kontrol men kunne ikke lade være med at overveje muligheden for friskt blod. Så han gik videre med: Jamen palæet ligger helt tilbage i London så der er et stykke vej jo. Men jeg har købt en penthouse-lejlighed her i byen. Har endnu ikke bestemt mig for om jeg vil blive i byen men det er godt nok at have en base her hvis man kan sige det sådan. Men det kunne da godt ske
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 15:07

Lena rette let på det lange røde hår imens hun lyttede til hans mange pæne ord, han virkede til at være en meget venlig mand som ikke var så højrøvet som andre folk med mange penge.
"tak"sagede hun let hvorefter hun sendte ham et forsigtigt smil.

Hun nikkede let til af hans ord"det er rat at se at ikke alle folk med penge er højrøvede "sagde hun så høfligt hun kunne mønstre, hun sendte ham så et smil"hmm må jeg så ikke invitere dig hjem til mig? så kan vi snakke mere privat"sagde hun let"og så kunne jeg måske få sovet noget af alkoholen ud så jeg bedre kan snakke"tilføj hun let, det var sjældent hun inviterede folk hjem, da hendes hjem var en smule rodet men dog også personligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 15:13

Tiden var jo også gået hurtigt alligevel. Og så spændende var stedet jo heller ikke så hvorfor ikke? Det kunne da være meget sjovt og om ikke andet, kunne han "spise". Såfremt at han kunne holde blodtørsten under kontrol. Det plejede han nu godt at kunne. Men det var ved at være noget siden

Han drak ud og sagde: Det er jeg glad for du siger, jeg stiler også efter ikke at være den typiske adelige med næsen så højt i sky at flyvere får et problem. Jamen hvorfor ikke? Vi kan jo tage min bil. 


Han hjalp hende ud fra bordet og gik stille med hende hen til hans bil. Åbnede døren for hende og hjalp hende ind i den sorte Bentley. Han startede motoren og smilede: Så må du jo fortælle hvor vi skal hen?
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 15:34

Lena fulgte med ham hen til hans bil og tog plads ved hans side i bilen, hun betragtede den dyre bil med et let smil hvorefter hun" ved de der lejligheder der ligger lige overfor metro stationen"sagde hun let og pegede frem af.

Hun smilede let imens hun betragtede ham let, han var enligt en meget pæn mand når nu hun tænkte nærmer over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 15:43

Bilen satte langsomt i bevægelse og han kørte i et roligt tempo. Man kunne høre på bilen at den kunne meget mere men der var heller ingen grund til at køre som en gal bare fordi muligheden er der. Han forsøgte at finde det på GPS'en i bilen men droppede hurtigt ideen og sagde: Jeg ved godt det virker fjollet men prøver lidt at vænne mig til at bruge den og det går da nogenlunde. Men tror aldrig jeg lærer det rigtigt. 


Ikke længe efter holdte de hvor Lena havde anvist og han steg ud og skyndte sig over og hjælpe hende ud. Efter bilen var blevet låst af sagde han kækt: Vis endelig vej
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 16:01

Lena smilede lidt "det er helt iorden"svarede hun let imens hun betragtede omgivelserne køre forbi dem.
Hun trådte let ud da han åbnede døren for hende, hvorefter hun gik roligt hen mod den første opgang dog så hun sig over skuldren"kom med"sagde hun let, hvorefter hun låste døren op for så at tage trappen op til 2 sal.

Her stoppe hun foran døren hvorpå der stod " Lena Hood" hun låste døren op"der er nok en lille smule rodet"sagde hun så undskyldende før hun holdt døren open for ham så han kunne gå ind.

De stod nu inde i en lille smal gang hvor der hang et par knager til overtøj og et par flade snakers samt all stars stod på gulvet desuden hang der er billede på modsatte væg af to mennesker der fægtede.
 Gik man ud fra gangen endte man i en stue som gik i et med et lille pænt køkken, der stod et spisebord tæt på køkkenet. Stuen bestod af en blå sofa med et lyst sofabord og et tv bord med en 32 tommer tv, på en anden væg stod en bogreol fyldt med alle mulige bøger og på modsatte side hang der en collage af hende og hendes venner.
Desuden var der endnu en lille gang hvor der på den ene side var et badeværelse og på den anden side var der to værelser, det ene stod dog tomt da hun søgte en roomie, det andet værelse var hendes.

Hendes værelse bestod af en smal seng, et skrivebord og et skab samt en hylde over sengen hvor hendes kåre, sabel og Flurer var sat fast, på en krog ved hendes væg henne ved døren hang hendes dragt samt hjelm.


Lena smilede let til ham hvorefter hun satte sig i sofaen imens hun så let på ham"bare se dig lidt omkring "sagde hun venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Caleb Fre 12 Jul 2013 - 16:21

Han hang jakken på en bøjle og man kunne bedre se at han var meget atletisk muskuløs bygget. Han gik stille og roligt lidt rundt, men kiggede kun hurtigt ind på hendes værelse. Ens soveværelse var dog ganske privat, og det skulle respekteres.

Han stillede sig midt i stuen og kiggede lidt rundt over det hele med et smil. Han nikkede lidt og sagde: Det er da et hyggeligt sted du har her. Ganske vist lidt småt men hvis ikke man har brug for mere er der jo heller ikke nogen grund til mere. 


Han satte sig ned i sofaen med et lille mellemrum mellem dem og sagde: Du sagde jo du ville snakke lidt mere privat så det lød som om at du havde noget i tankerne? Eller var det mest for at få alkoholen sovet ud?


Det sidste blev sagt på en lidt drilsk måde og han virkede overhovedet ikke påvirket af alkoholen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Music and Wine (Lena) Empty Sv: Music and Wine (Lena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum