Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Få din profil til at se god ud!
Side 1 af 1
Få din profil til at se god ud!
Ganske vidst bestemmer man jo helt selv hvordan ens profil tekst skal se ud. Men mange synes sikkert at den simpelthen ikke er god nok. Derfor vil jeg prøve at komme ind på så mange eksempler som overhovedet muligt. Og finde mulige steder og koder som måske kunne være til hjælpfor dig som vil lave en fed og aldrig set før profil tekst.
Hvis man har spørgsmål omkring bestemte koder, så skriv en pm til mig. Eller hvis der er en bestemt ting man kunne tænke sig at lave på sin profil, men ikke kan få det til at fungerer, skal jeg gerne se på sagen, og dermed også skrive den ind i dette emne!
De links der bliver vist her, er nogle af egne erfaringer som vil være gode til diverse redigeringer, og hjemmesider. Det skal dog siges at ikke dem alle er helt gratis, og nogle er downloadings programmer.
Billed Redigering
BBKoder:
(De fleste bbkoder er allerede tilgængelige her, det bare et spørgsmål omkring hvordan de bruges.)
HTML:
www.quackit.com/html/codes
www.w3schools.com/html/html_basic.asp
http://www.html.am/html-codes/
Hvis der er bestemte sider i gerne vil forslå som har med BBkoder at gøre, dermed også html som måske vil være til hjælp i emner, så skriv endelig.
Hvis man har spørgsmål omkring bestemte koder, så skriv en pm til mig. Eller hvis der er en bestemt ting man kunne tænke sig at lave på sin profil, men ikke kan få det til at fungerer, skal jeg gerne se på sagen, og dermed også skrive den ind i dette emne!
LINKS!
De links der bliver vist her, er nogle af egne erfaringer som vil være gode til diverse redigeringer, og hjemmesider. Det skal dog siges at ikke dem alle er helt gratis, og nogle er downloadings programmer.
Billed Redigering
- www.Ipiccy.com
- www.pixlr.com/editor/
- www.picmonkey.com/ (Ikke alt er gratis her)
- www.pizap.com/pizap?width=1366
- www.befunky.com/
- www.photoscape.org/ps/main/download.php (Gratis downloading)
- www.fotor.com/ (Ikke alt er gratis her)
- www.gimp.org/ (Gratis Downloading)
- http://www.beautyplus.com/web/
BBKoder:
(De fleste bbkoder er allerede tilgængelige her, det bare et spørgsmål omkring hvordan de bruges.)
HTML:
www.quackit.com/html/codes
www.w3schools.com/html/html_basic.asp
http://www.html.am/html-codes/
Hvis der er bestemte sider i gerne vil forslå som har med BBkoder at gøre, dermed også html som måske vil være til hjælp i emner, så skriv endelig.
Sidst rettet af Avery Tirs 3 Sep 2013 - 12:38, rettet 1 gang
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Sv: Få din profil til at se god ud!
TABELLEN:
Oftest set benytter jeg mig altid af tabel koderne, fordi på den måde kan jeg have et velorganiseret overblik over min profil, uden det hele bliver for rodet. Det skal selvfølgelig lige siges at det på ingen måder er muligt at få html koder til at virke i profilteksten, derimod er det heller ikke alle bbkoder der virker.
Nå men for at starte min favorit opdelings kode, som vil være en tabel vil jeg også forklarer hvad det forskellige betyder:
- Kode:
[table][tr][td][/td][/tr][/table]
TR / Tabel Row; det vil sige at den står for en hel række i tabellen!
TD / Tabel Cell; det vil sige en enkelt celle, eller rettere et enkelt rum hvor man skrive noget inden i.
Det skal opstilles således:
- Kode:
[table][tr][td]Mit navn er Gunnar og jeg elsker lagkage[/td][td]Men min hustru kan bedre lide gulerødder[/td][/tr][/table]
Mit navn er Gunnar og jeg elsker lagkage | Men min hustru kan bedre lide gulerødder |
Det er også muligt at bruge andre ting så som:
- Kode:
[table border="0" cellspacing="5" width="100%"][tr][td]Hejsa! Jeg hedder Grethe![/td][td]Og jeg hedder Hans![/td][td]OG VI ER PÅ VEJ UD I SKOVEN![/td][/tr][/table]
Hejsa! Jeg hedder Grethe! | Og jeg hedder Hans! | OG VI ER PÅ VEJ UD I SKOVEN! |
Cellspacing; Er det mellemrum der imellem hver enkelte celle.
Width; Er den bredde som selve tabellen skal have, som man oftest sætter til 100%, så den fylder hele bredden på i din profil tekst.
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont