Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Profil beskrivelser EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Profil beskrivelser EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Profil beskrivelser EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Profil beskrivelser EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Profil beskrivelser EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Profil beskrivelser EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Profil beskrivelser EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Profil beskrivelser EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Profil beskrivelser EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Profil beskrivelser EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Profil beskrivelser

Go down

Profil beskrivelser Empty Profil beskrivelser

Indlæg af Jay Wu Tors 24 Jul 2014 - 22:07


Profil Beskrivelser!

Goddag, mine kærer medbrugere!





I har sikkert ikke selv bemærket det, men mange af jeres beskrivelser hvad angår:


Svagheder
Styrker
Evner


Er alt for lange. Det gør det uoverskueligt at skulle emne med.
Så derfor vil jeg bede jer om at tage et kig på jeres beskrivelser hvad angår disse som skrevet foroven, 0og prøve at minimerer det ned til mindst muligt!

Dette kan gøres ved at komme op på et navn til jeres evne, svaghed el. styrke.
Hvor i så giver en længere beskrivelse jeres Profil tekst felt, som er ALLERNEDERST på jeres profil.

Så må brugerne skrive den fulde beskrivelse af hvad svagheden osv. nu gør på ens profiltekst.

Profilteksten er en længere version af de resumerede felter oven over. Så det vil derfor være det bedste hvis i flyttede noget, om ikke det hele derned. Også bare efterlod et navn som så var navnet på jeres svaghed.

DETTE er dog ikke noget I SKAL gøre, men tag det lige til overvejelse, og vil også stærkt anbefale at man gjorde det.


Denne tekst er blevet ændret, da folk ikke forstod hvad der var tale om. Håber at det er bedre nu.


Sidst rettet af Jordan Long Fre 25 Jul 2014 - 8:39, rettet i alt 2 gange
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Gæst Fre 25 Jul 2014 - 0:01

Ehm, jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener.

Først snakker du om beskrivelser i emner og så bagefter kommer det til nogle svagheder og evner. Er det beskrivelsen af evner, svagheder og styrker der er 'problemet'?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Jay Wu Fre 25 Jul 2014 - 0:07

De eneste beskrivelser der når det kommer til karakteren er jo dem man har skrevet om sin bruger. Så ja, dem.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Gæst Fre 25 Jul 2014 - 0:56

Jeg er helt blank, med hvad du snakker om..

er problemet at vi skriver lange indlæg i emner? for der kan jeg ikke se noget problem, synes ikke det ødelægger emner så meget som hvis man blot skriver et par linjer. Emner bliver kedeligt hvis man ikke har noget at svare på, så hvis folk vil skrive om deres evner og hvordan de bruger dem, deres karakters personlighed eller hvordan det ser ud omkring en. Det gør bare et emne mere spændende, efter min mening.
Hvis nogle elsker at skrive et par linjer af tekst, så er de da velkommen til det.
Hvis de har noget imod at folk skriver langt, så kan de enten lade være med at læse, eller emne med folk..
og hvis de emner med en person, så bare bede personen skriver kortere.

Hvis det handler om at folk skriver en lang beskrive når det kommer til felterne i profilen, så kan jeg heller ikke se et problem. Ja det gør at deres indlæg fylder mere, men også spændende at folk går i dybten over hvordan deres evner bliver brugt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Jay Wu Fre 25 Jul 2014 - 8:14

Læs nu hvad jeg skriver; JERES BESKRIVELSER AF SVAGHEDER OSV. Det har jeg hele tiden sagt.

De er for lange.

I må finde på en kort forklaring eller et navn til jeres svagheder, styrker el. evner, hvis jeres beskrivelser og forklaringer af disse er mere end 200 ord hver.

Jeg siger intet omkring jeres måde at skrive i selve emnerne på, eller hvor langt I må skrive derinde. Jeg snakker kun om at AL den megen tekst i måske har i jeres svagheder, styrker, evner, osv. som man måske skulle tage til overvejning og flytte ind på ens profiltekst.(:!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Gæst Fre 25 Jul 2014 - 10:21

Du skrev det bare på en forvirret måde, så man ikke viste om du snakkede om de felter eller vores indlæg i et emne.. intet at blive sur på, bare fordi vi bliver forvirret over hvad du mener.

Kan desværre stadig ikke se problemer, synes ikke det er forkert at folk skriver et stykke i deres felt hvor de forklare deres svagheder, styrker og evner.
Så skal man jo hele tiden gå ind på deres profil, for at tjekke hvad de mener og hvad de forskellige ting er hos folk.. i stedet for blot at kigge til venstre og læse det hurtigt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Jay Wu Fre 25 Jul 2014 - 10:23

Xander, jeg var heller ikke sur, blot lidt fustreret over mine ord ikke kom igennem.

Og sådan kommer det heller ikke til at blive, da jeg laver en applikation til siden der gør at man kan se den større forklaring uden at man skal gå hele vejen indtil siden. Indtil da må man lige nøjes med at minimerer sin tekst
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Gæst Fre 25 Jul 2014 - 10:26

Nå okay, men vi er jo nogle som skal have skæret det ud i pap

Okay, jamen det kunne du da også bare have sagt :)
så er der vel intet at diskutere om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Profil beskrivelser Empty Sv: Profil beskrivelser

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum