Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Slå min karakter ihjel EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Slå min karakter ihjel EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Slå min karakter ihjel EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Slå min karakter ihjel EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Slå min karakter ihjel EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Slå min karakter ihjel EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Slå min karakter ihjel EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Slå min karakter ihjel EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Slå min karakter ihjel EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Slå min karakter ihjel EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Slå min karakter ihjel

Go down

Slå min karakter ihjel Empty Slå min karakter ihjel

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 17:53

Slå min karakter ihjel Tumblr_mahz3xjvIj1rfurtio1_400

Nu er det på tide, at Elijah må lade livet.

Jeg søger en person, der skal være skyld i Elijahs død - det skal derfor enten være en ulykke eller et mord. Drabet skal være realistisk og hvis det er mord, skal morderen have en grund eller et formål med det.

Da jeg elsker og respekterer Elijah skal det selvfølgelig være et godt emne, så jeg forventer meget udviklede skrivefærdigheder hos alle deltagere i emnet. Vi kan sagtens planlægge en baggrundshistorie for emnet, så vi ikke starter lige fra begyndelsen. Vi kan eventuelt aftale at karakterne kender hinanden eller at Elijah har gjort noget, der så fører til hans død.

Emnet kan sagtens strække sig over flere dage (ingame!) hvor vi blot springer lidt i tiden, når det passer ind. Det vil blandt andet give mulighed for at have kidnappet Elijah og torturere ham, hvis det er det, man ønsker. Han kunne også ofres som en del af et ritual... eller bruges som offer i en magtkamp for at vise overfor en anden gruppe, at de ikke er bange for at slå ihjel... eller noget helt helt andet. Kun jeres sindssyge og KLAMME fantasi sætter grænsen <3

ALT er altså tilladt... voldtægt, tortur, mord - dog med den eneste hage, at det SKAL være realistisk. Ingen godmod, ingen metagaming og INGEN powerplay!

Som udgangspunkt er det mit mål at lade Elijah dø, men hvis nogen hopper ind i emnet og redder ham, kan jeg selvfølgelig ikke forhindre dette!

Skriv endelig løs, jeg læser folks profiler grundigt igennem før jeg vælger den rette, så hold jer endelig ikke tilbage, hvis I ser, der allerede er blevet svaret i tråden.

Jeg håber, der er nogle interesserede derude!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum