Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Interview din karakter!!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Interview din karakter!!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Interview din karakter!!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Interview din karakter!!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Interview din karakter!!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Interview din karakter!!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Interview din karakter!!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Interview din karakter!!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Interview din karakter!!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Interview din karakter!!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Interview din karakter!!

5 deltagere

Go down

Interview din karakter!!  Empty Interview din karakter!!

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 6 Jan 2013 - 18:53

Interview din karakter!!

Når man skriver i emner, kan det af og til være svært at holde sig til sin karakters holdning, når man bliver udfordret i etiske spørgsmål gennem teksten. Når din karakter skal vælge mellem rigtig eller forkert, kan man af og til blive revet lidt med og man kommer til at skrive sin egen holdning i stedet for karakterens egen. En rigtig god øvelse er, at have mindst én karakter, der på så lidt mulig måde påvirkes af ens humør, holdninger eller moral i den virkelige verden!

Her er derfor et sæt spørgsmål, som du kan stille din karakter. Det er vigtigt, at du forsøger at lukke dig selv fuldstændig ude og udelukkende fokusere på, hvad din karakter ville svare. Når du selv svare på etiske spørgsmål er det sjældent begrundet med "fordi det synes jeg bare", i stedet har det ofte noget at gøre med den kultur og opvækst, du har gennemgået og hvilke nogle indflydelser, du har modtaget ude fra - dette gælder selvfølgelig også for ens karakter. Så når du svarer på spørgsmålene, tænk over sammenhængen og grunden til svaret og hvordan det påvirker din karakters syn på de andre spørgsmål.

Man behøver selvfølgelig ikke besvare alle sammen, der er bare listet en hel del, så der burde være nogle i blandt, man kunne besvare og dele med andre.

Spørgeskema.

(Husk at læse teksten ovenover, før du svarer på spørgsmålene)

1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?

2) Hvad betyder kærlighed for dig?

3) Hvem beundrer du allermest? Begrund

4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante? Begrund

5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve. Begrund

6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med? Begrund

7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig? Begrund

8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv? Begrund

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?

10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?

14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?

15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?

16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?

18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund

19) Hvor finder du sindsro?

20) Tror du på betydningen af dit stjernetegn? Begrund

21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)

24) Hvilken religion bryder du dig allermindst om?

25) Hvad får dig til at smile?

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?

27) Hvilke ting ærgrer du dig over ikke at kunne, have eller gøre fuldt ud i dit liv?

28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.

30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.

31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?

32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?

33) Hvilket sprog ville du allerhelst lære? Begrund.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Dean Søn 6 Jan 2013 - 19:46

Well... Let's see...
Møs møs til Liam for idéen...

Dean Sanders

1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?
Gider ikke huskes for at være ærlig, tænker sjældent over døden og orker ærligt ikke at tage stilling til den lige nu...

2) Hvad betyder kærlighed for dig?
I starten troede jeg den intet betød og faktisk meste jeg at det var noget som små latterlige folk kunne lide, indtil jeg selv oplevede den i sin fulde form. Nu betyder den alt for mig når jeg er glad, men jeg hader den når den såre mig og jeg tvivler hele tiden på om jeg orker at blive ved med at leve efter mit hjerte, det er jo ikke rationelt...

3) Hvem beundrer du allermest? Begrund
Min bror og Kajika.
Kajika fordi at hun holder mig ud ligemeget hvad fuck jeg laver og hun af en eller anden grund kender mig bedre end jeg næsten kender mig selv. Det er så pisse skræmmende og så skide rart. Så jeg beundre hende vel egentligt bare for at holde mig ud.

Også beundre jeg min bror, jeg hader ham, men alligevel så beundre jeg at han er kommet så langt med sit liv og jeg beundre at selvom jeg har været en nar overfor ham, så er han stadig tilgivende overfor ham, også selvom jeg ikke ønsker at snakke med ham, hvilket vel egentligt mest er på grund af min dårlige samvittighed...

4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante? Begrund
Det vante, jeg hader forandring... Det stinker. Hvorfor ved jeg vel egentligt ikke, jeg har bare altid haft det sådan, jeg vælger sjældent selv at forandre ting og hvis jeg gør er det fordi jeg er i krise. Jeg kan godt lide at tingene er som de altid havde været og det gælder både det ene og det andet. Mine forældre kunne også godt lide tingene faste og præcise og der var rytmer for hvordan dage skulle foregå, så måske jeg har det derfra...

5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve. Begrund
Dele? Det kan jeg ikke tage stilling til, men situationer måske. Jeg ville egentligt gerne genopleve hvad jeg gjorde i mod Kajika's søster, udelukkende for at kunne ændre det. Nogen mener måske at jeg burde gå tilbage og ændre min barndom, og ungdom. Ihvertfald den fucked up måde jeg var på, men det orker jeg ikke, for så havde jeg jo aldrig stået her i dag og jeg gider sgu' ikke være andre steder for at være ærlig...

Jeg ville også gerne genopleve tiden før min død, fordi jeg så gerne ville se tegn på hvor længe Gregory havde vidste jeg havde været ham utro med Sally, også bare for at stikke ham en lige højre...

6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med? Begrund

Nu syntes jeg du bliver personlig.
Jeg hader hele min familie. Min far var en idiot, godt nok med et godt job, men han gav gerne min bror og mig en flad. Min mor var bare snerpet og mente at min far's ord var lov. Jeg tror dengang jeg havde det bedste forhold med Nathan, men ham har jeg fucket up og han har bevist overfor mig at han er en idiot. Så jeg har ingen familie, ikke i følge mig selv og hvad blod bestemmer kan rende mig...

7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig? Begrund
Jeg arbejder ikke med løgne, sig hvad du fucking mener eller luk røven. Mine forældre prøvede altid at skåne mig som barn og det gjorde mig fucking sindsyg!


8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv? Begrund
Vrede og begær, for de to ting er en farlig cocktail. Mellem dig og mig er det jo ingen hemmelighed at jeg har et par voldtægter bag mig, og jeg fortryder det ja, men jeg kunne godt være bange for at det ville ske igen, for når jeg er sur og liderlig blandet med en smule coke, ja så fucker det hele up...

Men hvis vi skal dybere, så er det nok sorg. Jeg hader at vise følelser og jeg hader når ting kommer tæt på mig, jeg er meget overfladisk og forsøger også at holde folk udenfor mit indre. Fordi jeg hader at virke sårbar.

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?
Forhåbenligt bliver jeg klogere på et eller andet tidspunkt, men jeg tvivler sgu'...

10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?
Fifty Shades Of Fucked Up...

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?
Kajika, no doubt.

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?
Samme som overstående, I'm a fool i fucking love, what can I say...

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?
Som en rebel, glad og prøvede at tage mig sammen i skolen, men ville egentligt hellere hænge ud med drengene og kaste sten efter ænderne i dammen og lektier blev nu ikke lavet. Men jeg har aldrig været ond, tror jeg ikke da, jeg kunne bare ikke finde et sted jeg hørte til.

14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?
Coke, en pude.. Pretty much all I need...

15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?
Hvad min mission er og hvorfor Gud ikke bare kan lade mig dø og forsvinde fra verden...

16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?
Det er fandeme et godt spørgsmål med min hukommelse... Sikkert noget der involverede sex..

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?
Det var fandeme et sygt spørgsmål! Er du helt væk? Jeg aner det da ikke... Min pik måske, selvom den ikke er indre. Ellers ehm... Ej jeg ved det da ikke, min hjerte fordi det pumper blod? Jeg blod kan drikkes og smerten kan jeg hygge mig med at nyde... Måske?

18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund
Jeg sværger de her spørgsmål er underlige... Måske like... En ny istid? eller sådan noget hvor folk ikke kunne leve, det ville være pænt røv. generelt bare natur katatrofer i nærheden hvor Gud ville kræve jeg hjalp til, det ville jeg slet ikke kunne magte, kan ikke så godt lide døde folk.

19) Hvor finder du sindsro?
Ved stranden, sidder der altid om natten og bare kigger udover bølgerne hvis jeg har det røv...

20) Tror du på betydningen af dit stjernetegn? Begrund
Øhm.. NEJ! Jeg tror ikke på sådan noget overtroisk lort og det værste er jo at jeg selv er et 'overtroisk' væsen... Men tro mig jeg er også stadig forvirret over hvordan det kan lade sig gøre, men i det mindste kan jeg se og føle det, ting som en eller anden person har sagt er jo bare ord og ting de tror.

21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund
"You never know how strong you are, until being strong is the only choice you have" fordi det er sandt. Jeg har sgu' kunne klare mget mere end jeg troede jeg ville kunne...

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund
Nej... Jeg ved knapt hvem det er, noget med 2. verdenskrig right? Interessere mig absolut ikke og ville ikke ane hvad jeg skulle sige til manden, er det begrundelse nok?

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)
Nope... For jeg vil kun have børn med Kajika og hun kan ikke få børn. Pretty simply... også ville jeg være en shitty far, tbh.

24) Hvilken religion bryder du dig allermindst om?
Satanisme, godt nok er jeg ikke selv en af de sødeste engle i himlen, men Satasnisme er jo til grin...

25) Hvad får dig til at smile?
Do I even have to say? Starts with K ends with A....

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?
Sex.. Druk... Spil på telefonen, det er altid godt til tidsfordriv... At sove...

27) Hvilke ting ærgrer du dig over ikke at kunne, have eller gøre fuldt ud i dit liv?
At være et normalt menneske, tage en uddannelse, gå i skole, have et hus, eje en bil. Alle de der helt normalt ting som så mange folk har, det tror jeg da godt jeg gad.

28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?
Skaffe stoffer pretty much... Eller ting der kræver fysisk styrke, såsom at banke nogen eller flytte ting.

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.
Lyst hår, høj, model lignene, smukke øjne der bliver røde når hun er gal eller tændt. Fantastisk hud, perfekt ansigt og helt igennem amazing.


30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.

31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?
At de er så gode til følelser, selvom jeg selv hader følelser kan det jo være en fordel ved andre. Deres psykologiske sans.

32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?
Fysisk styrke og evnen til ikke altid at skulle tænke i hundrede år over tingene som kvinder skal...

33) Hvilket sprog ville du allerhelst lære? Begrund.
Latin, fordi så mange engle taler det og det lyder sindsygt blæret.

Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 19:51

1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?
Jeg vil huskes, ikke som en dæmon, men som ethvert menneske. Husket for det gode jeg gjorde og hvordan jeg var overfor andre. Ikke for hvad jeg var.

2) Hvad betyder kærlighed for dig?
Det betyder faktisk meget, men det er svært. Har haft to forhold før. Det første var et menneske der brød op og slettede alt kontakt da hun fandt ud af hvad jeg var. Den anden er forsvundet sporløst kort efter vi mødtes, og var også et menneske.
Hvad kærlighed angår, ønsker jeg bare at blive accepteret og elsket for den jeger.

3) Hvem beundrer du allermest? Begrund
Der er som sådan ikke nogen jeg beundrer, da jeg ikke kender til nogle dæmoner der har opnået at blive accepteret i samfundet som værende ligeså flink som andre væsener. Elverne f.eks.

4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante? Begrund
Livet er kedeligt uden udfordringer. Især når det kan strække sig ud til uendeligheder. Selvfølgelig vil man altid gerne have at besværlige ting kan holdes simple.

5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve. Begrund
Det første møde med min første kærlighed, dengang hun stadig troede jeg var menneske. Hun var den smukkeste kvinde jeg nogensinde havde set, og sødere end noget andet.

6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med? Begrund
De har alle sammen i sinde at slå mig ihjel. Mit familieforhold er ikke noget at råbe hurra over.

7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig? Begrund
At lyve vil kun skabe flere problemer. Man burde altid holde sig til sandheden, selvom den vil gøre ondt.

8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv? Begrund
Vrede og sorg. De kalder Twi- *ansigtet skifter til en noget mere psykotisk udstråling* Det har det med at kalde mig frem! *Skifter tilbage* Ja... Den slags følelser har det med at bringe Twilight frem. Min mere... negative side.

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?
Den eneste fordel jeg kan komme på er at man har mulighed for at lærer mere jo mere tid man har. Ellers kan høj alder som min kun ses som en forbandelse. Ingen burde leve med at se deres elskede visne og dø for øjnene af dem.

10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?
Demon Blood, Angel Heart

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?
Kan vi ikke holde os fra temaet om den sidste nadver? Ikke det mest opmuntrende at tænke på en middag som sin sidste.

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?
Mit job på Jonlu Hospitalet, og mit ønske om at bevise for andre at dæmoner ikke nødvendigvis er onde.

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?
Bange, sky, vred, såret.

14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?
Min halskæde formet som en lille orange flamme jeg købte af en elver. Og kan ikke komme på mere end det. Jeg vil jo stadig være i live til den tid.

15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?
Hvorfor mine brødre behandlede mig som de gjorde, hvorfor mine 'forældre' ikke gjorde noget, men bare ignorerede den behandling jeg fik. Og om jeg nogensinde ville finde den kærlighed der ikke vil flygte fra mig.

16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?
Jeg svarede på hvad mit navn var. Det var en kvinde ved et stort middagsselskab der spurgte mig.

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?
Må vel nok være hjertet. Det er jo det der er symbol for, ikke bare kærlighed, men også følelser generelt. Og det er også det organ der symboliserer styrke og livet.

18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund
Tsunami. Alt for meget vand...

19) Hvor finder du sindsro?
Skoven er nok det oplagte sted. Jeg kan lide at gå rundt blandt træerne og bare lytte til naturen. At være blandt det som der er neutralt og godmodigt hele vejen igennem er beroligende.

20) Tror du på betydningen af dit stjernetegn? Begrund
Nogle folk tror at nøglen til nogle mysterier ligger i stjernerne. Men de er jo bare brændende gaskugler, hvad kan de fortælle om noget?

21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund
(Kan ikke svarer på den her uden at få personlig mening med :P)

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund
Nej, det ville jeg ikke. Jeg har set ham en gang, og har ikke brug for det igen. Han er ikke en person man gider have noget at gøre med, med mindre man følger hans idealer.

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)
Ja, men det er ikke så nemt når man er tiltrukket af ens eget køn. Jeg vil gerne af den grund at det på et punkt er en form for ultimativ kærligheds erklæring. Og tanken om at skabe liv i stedet for at tage det. Den er opløftende og gør en glad.

24) Hvilken religion bryder du dig allermindst om?
Før i tiden var det Kristendommen, af den grund at den slog ihjel og torturerede hvis man gik imod den, eller ikke troede på den. Nu vil jeg dog sige Islam, af den grund at Kristendommen er blevet fredelig, men Islam i stedet har taget drab og tortur som deres midler.

25) Hvad får dig til at smile?
[Legesyg stemme]En pæn pige der står nøgen foran mig.[/legesyg stemme]

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?
Læse. At begrave sig selv i en god bog og se verdenen i stedet for ordene, er noget der kan få tiden til at forsvinde meget hurtigt.

27) Hvilke ting ærgrer du dig over ikke at kunne, have eller gøre fuldt ud i dit liv?
Ingenting indtil videre. Har stadig flere århundreder, hvis ikke årtusinder, foran mig.

28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?
Hente noget at drikke, flere puder, eller lignende. Den slags spørgsmål kommer ofte når man arbejder på et hospital.

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.
Visse ting kan man ikke bare komme op med ud af det blå.

30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.
Hvad?

31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?
I mit tilfælde er der to af dem, og de har en størrelse på 85D

32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?
Umm... Ja... Hvilke gode kvaliteter?

33) Hvilket sprog ville du allerhelst lære? Begrund.
Det ved jeg faktisk ikke. Der er så mange sprog der på sin hvis er smukke og eksotiske, men jeg har også lært så mange at jeg ikke kan sige hvilket sprog jeg faktisk gerne vil lærer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Will Redmont Søn 6 Jan 2013 - 20:39

1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?

Når jeg dør? Jeg vil huskes for at tænkte nyt, og kæmpe for det jeg havde tabt. Mere enkelt ville være: Jeg vil huskes for at være Will Redmont!





2) Hvad betyder kærlighed for dig?

Kærlighed betyder mange ting. I min verden handler det om loyalitet og forelskelse. Min kærlighed er delt op i to parter. Min kærlighed til venner og min kærlighed til kærester. Jeg giver mine venner fuld loyalitet, imens jeg giver loyalitet OG forelskelse til min kæreste.





3) Hvem beundrer du allermest? Begrund

Beundre? Ikke for at være arrogant eller noget i den stil, men personen jeg beundre mest er min far. Han har været igennem så mange hårde ting der har hærdet ham. Han er blevet til en mand efter de år hvor han har vist sin bedste form for loyalitet. Det for mig til at beundre ham.




4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante? Begrund

Altså jeg er vild med udfordringer siden jeg kan forbedre min erfaring. Og alt ville jo være kedeligt uden udfordringer. Men livet skal heller ikke være en stor prøve. Derfor vil jeg prøve at holde mig til de vante ting, men stadig sørge for at give mig selv udfordringer.



5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve. Begrund

Puh... jeg vil gerne genopleve de få dage af mit liv hvor alt var helt ubekymret. Da jeg kunne snakke med min far helt frit uden han skulle pludre om wolfpacken. Og da min familie kunne have fælles aktiviteter hvor vi alle grinede.

6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med? Begrund

Nu har jeg ikke meget familie tilbage, men hvis du havde spurgt mig for tre år siden ville jeg klart svare min mor. Min mor var et værn imod min fars slag og træning. Hun beskyttede mig og opmuntrede mig.

7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig? Begrund

Altså normalt ville jeg ikke tolerer løgne. Men små hvide løgne ville jo være okay.

8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv? Begrund

Jealousi. Jeg bliver virkeligt at asshole når det sker at jeg bliver jealoux. Jeg ødelægger mit ry, smadre personen jeg er jealoux på... Så derfor prøver jeg at holde mig lidt fra kærlighed.

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?

Nu er der jo ikke kun fordele, men min bror begynder at respektere mig mere end før. Og nu er det jo at jeg langsomt for øjnene op for hvad hvordan jeg skal leve når jeg engang får revet mig fri fra storebror.

10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?

Det er vel svært at sige... En godt bud ville være "Will Redmonts sjove eventyrer" i guess.

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?

Puha.. det spørgsmål er svært at tage seriøst. Men nok min bror.

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?

Der er ikke meget der motivere mig udover tanken om at få lønforhøjelse hvis jeg kommer tidligt på arbejde.

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?

Jeg var nok klassens dominerende type. Jeg havde en masse der var enige med mig dengang :)


14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?

Ganske enkelt ville jeg hugge hovedet af mig selv og bede min bror putte det i kapslen.




15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?

Hvorfor min far og mor havde fortjent døden..




16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?

Må jeg få lidt mere pizza? spurgte jeg. Ja var svaret :)

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?

Hjertet. Fordi det er centrum af mennesket og har symbolsk betydning.

18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund

Jeg har altid været bange for meteorer da de tit har truet med at udslette jorden.


19) Hvor finder du sindsro?


Tit ved en å. Der er ikke noget mere fredelig end at hvile græsset og høre vandet rille.



20) Tror du på betydningen af dit stjernetegn? Begrund

Ikke på nogen måde. For det første er det jo komplet overtro. For det andet tror jeg ikke jeg har noget tilfælles med en stenbuk.

21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund

Som min far en gang sagde "Hellere dø på dine fødder end at leve på dine knæ"

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund

Jeg ville sige ja. Jeg har altid haft lyst til at give Hitler et bitch slap, men også spørge ham om ting.

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)

Ikke som tingene står nu. Men når jeg bliver ældre vil jeg gerne formere mig. Sætte mit præg på den tids ungdom.

24) Hvilken religion bryder du dig allermindst om?


For at være helt ærlig er jeg ikke religiøs overbevist. Men var der en religion jeg bryder mig allermindst om er det Kristendommen. Kristendommen er den religionen jeg har set mest dobbelt moralsk sludder i. I bund og grund har den religion kun haft grådige præster.



25) Hvad får dig til at smile?

Hah, en halv nøgen pige i min seng.

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?

Hvis jeg er sammen med en god ven eller veninde kan min tidsfornemmelse hurtigt dø ud.

27) Hvilke ting ærgrer du dig over ikke at kunne, have eller gøre fuldt ud i dit liv?

Det ærgre mig til tider at jeg ikke havde en normal barndom.

28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?

At løfte ret tunge ting.

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.

En person uden arme til at skubbe mig ned med...

30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.

Sarte ord:

Lilje

Cecilie

Fe

Tilgive


Rå:

Groft.

Stof.

Hård.

Læder.









31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?
|
|
V



No comment.


^
|
|
32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?

33) Hvilket sprog ville du allerhelst lære? Begrund.

Allerhelst tysk. Siden jeg har hørt en masse myter om tyske varulve vil jeg gerne studere dem for at kende mere om min race. Og selvfølgelig vil jeg jo også lære sproget fordi tyskerne har en stor indflydelse på handel.

- Will signing off...

PEACE!
Will Redmont
Will Redmont
Beginner (Rank 5)

Bosted : Ved fuldmåne bor han i en kælder skjult i skoven. Ved alle andre dage, deler han en lejelighed med sin storebror.

Antal indlæg : 75


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 6 Jan 2013 - 22:00

Will Redmont response to

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.

"En person uden arme til at skubbe mig ned med..."

HAHAHAH JEG DØR
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 22:40

1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?

Jeg ville synes det var fantastisk at have et eftermægle der sagde at jeg var værd at elske, kvik ,morsom og til at stole på.Øhm...jeg burde også tilføje at jeg meget gerne ville huskes som en stilfuld vampyr...ik? * ser sig lidt omkring*

2) Hvad betyder kærlighed for dig?

Det er nok vanskeligt at besvare, nogenlunde kortfattet , da det er et voldsomt stort spørgsmål..måske fordi det betyder så meget? Det er lidt som et tveægget sværd...Jeg mener...det er det mest vidunderlige i livet, den smukkeste farve i hele skalaen.Egenlig det eneste der gør mit døde liv værd at leve, lige nu.
For mig , er kærlighed det eneste drug der er alle bivirkningerne og sideeffekterne værd ,at efterstræbe.

Men...kærlighed er også farligt.
At give sit hjerte væk føles lidt som at give andre bestemmelsretten og magten over ens psykiske velbefindende og ens lykke—eller ulykke.Det kan skade og såre langt mere end et våben.Med blot en enkelt handling , et ord eller sågar bare et blik , kan kærligheden i alle den afskygninger få et dødt hjerte til at forbløde og kan efterlade permanente skader der aldrig kommer hele ordenligt op.


3) Hvem beundrer du allermest?

Hmm..jeg kan ikke næve en enkelt, det er ikke lige så sort hvidt, men langt mere i nuancer når jeg beundrer nogen.Men tre navne der maser sig forrest i køen, som jeg bliver bedt om at besvare lige nu er dem her...

Jeg kender en engel...Jose er hans navn.Han er en yderst skøn fyr, men så mange prisværdige sider i sin personlighed.Jeg beundrer ham ,hans indstilling til livet og måde han favner og accepterer imperfektionisme på.
Jeg tror han har mange farver i hans personlighed.

En anden ven jeg har , som jeg også kendte i mit førliv, er Diego.
Han er vampyr og jeg er vild med måden hans kryptiske hjerne arbejder på.Han er måske den mest intilligente jeg kender, og ja....jeg beundrer når man kan tænke selvstændigt.

En anden jeg er nød til at nævne , selv om jeg gerne undlod da hans ego i forvejen er kolosalt, er Dæmonen jeg er forlovet med.
Ham er bare ikke til at komme uden om.Hvordan han gør det? Jeg har ingen ide.
Andrija giver mig en følelse af at jeg er i kontrol, men egenlig tror jeg at han hele tiden er et stykke foran mig..,han er flere træk foran.Andrija er måske den der er mest street wise, han er snu og beregnende og ikke lige til at bide skeer med.Han lader sig ikke manipulerer og det kræver sin kvinde at hamle op med ham.I et hav af forskellige følelser, kan jeg med glæde fiske den op også, der kaldes beundring.Jeg ville ligge mit liv i hans hænder....og går det galt, kan jeg altid sidde og være bagklog.



4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante?

Seriøst? Hvem har fundet på de spørgsmål? De er jo på kanten til at være helt umulige at besvare.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal angribe den der? Altså...jeg behøver tryghed — endnu, desværre- .Jeg vil gætte på det er en af de ting, vi arbejder på at justerer i min personlighed.Den skulle gerne dufte lidt mere af vampyr, siger min mentor.
Om jeg fortrækker det vante? Det er nok meget afhænig af hvad det vante er! Jeg trives godt med at ser er genkendelighed i mine rammer og mit liv.Tryghed om du vil.
Omvendt vælger jeg jo ofte de mest håbløse udfordringer....eller de vælger mig, så ...ja....der er et eller andet mellem os som jeg behøver og trives med.Man skal udfordres for at gro, for at udvikles.


5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve.

Min sidste aften i live som menneske.Jeg har en stor tågedis placeret lige der hvor min hukommelse burde være.Og det rider mig som en mare at jeg ikke husker...ikke forstår ...hvad der skete den aften og ikke mindst hvorfor?
Et eller andet kalder mit navn....og det er relateret til den aften , hvor Kalamka og hans undersåtter festede.


6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med?

Andrija er det eneste familie jeg nu har— og det emne gider jeg slet ikke tale mere om.
Glem det...og stil et andet spørgsmål.


7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig?

Hmm...det kan jeg helt ærligt ikke lige vride ud af ærmet.Jeg går udfra hvis intensionen er at beskytte nogen de holder af og ikke bare mægle deres egen kage, så er hensigten i det mindste i orden.Men ....jeg er stor fan af sandheden, både fordi tillid er afgørende for mig...og også fordi man skal være ansvarlig og kunne stå til regnskab for egne ord og handlinger.

8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv?

De mere....lystbetonede...når jeg spiser, det er virkelig upraktisk.Forstil dig at du vred dig i orgasme hver gang du åd en rugbrød med spegepølse, helt ærlig? Det er virkelig ikke så sjovt hvis man gider give det en alvorlig tanke.* sukker tungt* Men det er så også noget jeg skal lære at blive helt tilfreds med , når min personlighed er indstillet på den rette frekvens, ifølge Andrija.

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?

At man oplever alle livets årstider og charmer.Man får flere forskellige oplevelser og en helt anden fordybning end når man står stille.Man høster erfaringer og udvikler sig.Viften bliver foldet mere ud....og løget får flere lag.Men det kapitel er så revet ud af min bog nu....sådan kropsligt anyway.Jeg kommer til at leve i hundrede vis af år, uden at blive ældre...,det er da en ironi der stinker.


10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?

Kvinder der elsker for meget

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?

Andrija's naturligvis.....og så tager jeg lige hans dejlige beskidte mund , while Im at it

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?

Motiver? Instinkter nærmere.....sult og en lille portion af nysgerrighed på hvad der mon venter forude.

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?

Spørgelysten, stædig og lykkelig.

14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?

Intet...jeg ville aldrig besvære mig ved at lave en tidskapsel, det er lige så uinteressant som at læse et horoskop.

15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?

How deep is your love, Andrija?

16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?

Har Diego et hjerte der er i stand til at elske? Ja, det har han, selv om han til en hver tid vil benægte det.

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?

Det plejede at være hjertet... af kærlighed..men nu er det livmoderen.
Uden den kan der ikke fødes børn.


18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund

Tsunami.....er ikke begejstret for vand.Lad så det ligge.

19) Hvor finder du sindsro?

I favnen på Andrija eller i et badekar


20) Tror du på betydningen af dit stjernetegn? Begrund

Bestemt ikke.Jeg er selv ansvarlig for mine handlinger og andre for deres.Resten af ingredienserne i livets gryderet består af tilfældigheder og meningsløshed.


21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund

Det har jeg intet af, beklager.

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund

Ja, at høre en mand så forrykt rationaliserer sine gerninger kan kun være en oplevelse.

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)

Det er ikke aktuelt.Emne skift, please?


24) Hvilken religion bryder du dig allermindst om?

Dem alle.Jeg har det generelt dårligt med at man skal dikteres holdninger og synspunkter fra en eller anden skrift.Man skal forme sine egne holdninger, og strikke sin egen etik og moral.Verden indeholder for meget crap til der lever en gud eller er en mening med det hele.

25) Hvad får dig til at smile?

Børn, selvironi og når folk er søde ...og især når de ikke vil stå ved de er det.

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?

Det kan alt jeg nyder og hygger mig med.Så har tiden det med at løbe mellem hænderne på mig.

27) Hvilke ting ærgrer du dig over ikke at kunne, have eller gøre fuldt ud i dit liv?

Børn, okay...tilfreds? Jeg ville elske at kunne få børn , at være istand til at stifte en familie.Men min krop er...defekt...min kvindelighed...defekt.Tilfreds?!
* Ser væk med et såret blik*


28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?

Det kan være alt muligt.Men det var mere i mit førliv.

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.

En med vinger!

30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.

Skrøbelig, delikat,svagelig og kærlighed.
Udnyttelse, mishandling,tvang og psykopatisk.


31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?

Er der en fællesnævner må det være at føde børn, ellers er kvinder så mangfoldige som stjernerne på himlen.


32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?

Helt ærligt, med mindre det skal være plat og jeg skal under bæltestedet, så er jeg nød til at sige at keg har mødt mænd som ikke ejer skyggen af de ting jeg mener er kvalitet...og som iøvrigt ikke er kønsbestemt....og så er der mænd der har en milliard kvaliteter og egenskaber.Det hele hænger i personligheden.

33) Hvilket sprog ville du allerhelst lære? Begrund.

Russisk, jeg vil gerne til Moskva.Serbisk....så jeg kan give enten en kærlighedserklæring...eller en opsang til Andrija, på hans modersmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 10:08

1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?

Døden er jo nogen vi alle oplever om vi er udødelige eller ej, Livet handler jo om hvad der sker efter.
Jeg vil gerne huskes for det jeg ligger bag mig, enten om det er den viden jeg har lagt jo mine elver eller om det skal være mindre fra mine venner.

2) Hvad betyder kærlighed for dig?

Kærlighed er den smukkeste og kraftigste følelse vi nogen sinde vil opleve, så hvad betyder den for mig? Den betyder rigtig rigtig meget da den både kan vendes mod personer eller genstande, dog er de to ting vildt forskellige men det udelukker ikke at det er muligt. Kærlighed er også den følelse der er umulig at ligge bag sig, tid vil aldrig besejre den.
Kærlig, er den vigtigske ting vi vil finde i vores liv.

3) Hvem beundrer du allermest? Begrund

Uh, den er svær. Hvis jeg skal vælge en person må det vel være Darvin. Da han kom frem med sin teori og gik imod den tids meget magt fulde kirke, og endda ende med at få støtte fra meget af den verden han var en del af. Dog var det ikke ham der gik frem, det var hans venner der tog han viden og gav den til folket, men så snart han havde hørt hvor godt det gik, stod han frem med et smil.

4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante? Begrund

Her kan jeg ikke sige jeg kan lig den ene frem for den anden, da det er to vildt forskellige ting. men vil med glæde sige hvad jeg kan lig ved dem begge.

Udfordringer er skønne da de får en til at ændre synspunkt og forsøge at presse sig selv til at nå nye højre samt det er den eneste måde at nå sine mål på.

Det vante er skønt da det er noget man kender og kan slappe af mens man gør.

5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve. Begrund

Jeg vil med glæde genopleve mit menneskelige liv, da det var en skøn tid og nok leve det noget mere før jeg ville tillade at jeg blev bidt. Samt jeg ville undgå at møde Zaika og se hvordan det ville på virke mit liv.

6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med? Begrund

Jeg har ikke nogen familie længere, de er alle gået bort gennem tiden. Det kan sagtens være at der er nogen et sted men så har jeg ikke hørt om dem.


7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig? Begrund

Det eneste tidpunkt at det er okay at man lyver er vist hvis det kun kan skade at man siger sandheden.
ud over det ser jeg ingen grund til at det kan være okay, hvis folk spørger så har de vel også fortændt at få et svar ikke sandt?

8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv? Begrund

Had, der er ikke noget så slemt som at hade en person. Da det ofte glemmer at tænke sig ordenligt om før man handler overfor personen. Samt ens morale grunde vil blive lavere overfor personen, og døden kan blive noget man ønsker og ingen fortænder at gå på grund af andres had.

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?

Dem er der mange af, men den af dem jeg gerne vil fokusere på er at ens syn på tingende ændre sig og mange ting ender med at give mening med tiden. Samt mange af de ting man har overset i sine unge dage en eller anden dag går op for en.

10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?

Title...Hmm, denne er meget meget svær at svare på...Det ville nok ende med at være. "Last day alive?".

Af den grund at mit sind ændrede sig meget efter at jeg blev bidt. og jeg lærte at ens liv kan slutte hver dag så det handler om at få det bedste ud af det man har omkring sig nu samt de folk der er.

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?

Alle, da man skal behandle folk som man gerne selv vil behandles. Så hvis man ikke giver så vil man aldrig få igen.

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?

Livet! Hvorfor bruge dagen på at ligge ned? Når verden er så stor og levende? Få det ud af det du kan få det slutter! Vågn op og smil ud til verden.

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?

Livlig, forventnings fuld, glad.

14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?

En dag bog, da jeg altid føre den. Dog skal jeg starte forfra på den ene af dem da de sidste fem og tyve år af mit liv blev flamberet af en ilddæmon.(Host host...Artanis.)

15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?

Hvad vil overskriften være på det næste store der sker i mit liv?

16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?

Må jeg være ærlig at sige at jeg ikke kan huske, måske ønsker jeg ikke at huske det? Haha.

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?

Hjerne, da det er der alt fungere fra og der alle vores skønne minder ligger og venter på at vi vil se dem igen.

18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund

Uh ha, den er svær...De er vel alle sammen nogen man skal være bange for, men vil ikke sige den ene gør det mere end de andre. Men er endelig ikke bange for døden selv hvis jeg ved den står at venter på mig, da vi alle ender med at slutte vores liv en eller anden dag. Det må dog ikke slutte før dets tid, men hvis jeg skal vælge en jeg vil være mere bange for end de andre må det vel være et jordskæld. Da det er meget svært at forud sige.

19) Hvor finder du sindsro?

I mine minder.

20) Tror du på betydningen af dit stjernetegn? Begrund

Nej gør jeg ikke, ser ingen grund til at de skal passe samt ingen beviser.

21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund

"What comes around, goes around" Fordi det passe så godt på den måde jeg ser verden på, med at alt hvad du gør kommer igen, dog ikke altid på samme måde.

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund

Ja! Det ville jeg, hader ikke manden og har mange ting jeg gerne vil spørger ham om. Det han gjorde var forkert og skadede mange flere end hvad nogen regnede med da vi hørte om det for så mange år siden. men har dog stadige nogen ting jeg vil spørger ham om.

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)

Du mener de små sataner der løber rundt og larmer og forventer at få en masse igen uden at gøre noget for det?
JA! det vil jeg gerne, jeg vil med et stort smil gerne ligge mere liv til denne verden.

24) Hvilken religion bryder du dig allermindst om?

Holder af alle sammen lige meget, og de er alle sammen lig gyldige.

25) Hvad får dig til at smile?

Alt? Det er godt nok længe siden jeg har haft en grund til ikke at smile, og svært at finde en grund til ikke at gøre det.

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?

Tid? NEJ! hvad er klokken?! er solen på vej op?

Stort set ligemeget hvad jeg laver er det næsten aldrig tid der kommer til at være i mit hoved og ofte bliver det helt glemt til nogen minder mig om det.

27) Hvilke ting ærgrer du dig over ikke at kunne, have eller gøre fuldt ud i dit liv?

Ehh....Ingen ting, jo at jeg ikke fik børn for mit menneskelige liv sluttede.

28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?

Ligefor tiden må det være mine elskede elver der beder om hjælp til opgaver.

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.

Ville gøre det med alle, da folk skal vises tillid før du kan få det igen.

30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.

Har endelig forstået spørgsmålet.
Sarte: Barndom, minder, Følelser, frihed.
Rå: Vold, overfald, tvang, straf.

31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?

Længer levetid, geneneralt bedre tanke gang, ofte søder mennesker, mere gennemtænkt handleplan.

32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?

Fysisk udholdendehel, støre muskelmasse, det var vel det.

33) Hvilket sprog ville du allerhelst lære? Begrund.

Japansk, da det er vidunderligt! og ikke bedre grund end det og at det er det eneste sprog udover english, dansk og fransk der har en form for sted i mit sind.


Sidst rettet af Zhadalina Man 7 Jan 2013 - 10:49, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Mallorie Man 7 Jan 2013 - 10:42

1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?

- Jeg vil gerne huskes for altid at have en flabet kommentar klar på tungen.

2) Hvad betyder kærlighed for dig?

- Kærlighed er så mange forskellige ting. Kærlighed til sine forældre, søskende, venner og man kunne blive ved. Disse former for kærlighed har alle oplevet på et eller andet tidspunkt. At elske sine forældre er noget helt normalt. Det betyder vel bare, at man virkelig holder af dem.
Den anden form for kærlighed omkring drenge og sådan har jeg intet begreb om.

3) Hvem beundrer du allermest? Begrund

- Beundre? Jeg er temmelig sikker på, at der ikke er nogen jeg beundre som sådan.

4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante? Begrund

- Udfordringer. Det vante bliver ALT for kedeligt i længen!

5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve. Begrund

- Børnehaven! Orgh det var gode tider! På det tidspunkt kunne man lave ballade uden at blive skældt ret meget ud, da man jo bare var et barn. Det ville jeg sku gerne tilbage til. Nu bliver alle folk bare sure, når man laver ballade.

6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med? Begrund

- Det var min storebror for nogle år siden, men det forhold er begyndt at falde lidt fra hinanden. Jeg vil gerne kunne sige ham, men ved ikke rigtig længere. Han er i hvert fald den der er tættest på.

7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig? Begrund

- Hvis sandheden kunne være skadelig for den person eller mig.

8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv? Begrund

- Vrede. Det er sådan en forbandet svær ting at komme af med igen.

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?

- FRIHEDEN! God... Mine forældre burde virkelig give mig lidt mere frie tøjler.

10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?

- "The story of a cheeky girl"

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?

- HVAD?! Ingen... Gud en klam tanke!

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?

- Når far kommer ind med vandslagen efter at have råbt efter mig 10 gange...

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?

- Nuttet og helt igennem uskyldig. Det er jeg så kommet efter siden<3

14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?

- Hvad jeg ville putte i en kapsel? ... Ehhm... Det aner jeg virkelig ikke...

15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?

- "Hvorfor skal alle de lækreste drenge være bøsser...?"

16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?

- "Gør det ondt?" - "Nej"

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?

- Hva? ... o.o You have problems dude.

18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund

- Vulkaner. Tanken om flydende lava over det hele er ikke lige mig.

19) Hvor finder du sindsro?

- Alle steder hvor der er stille og øde.

21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund

- "If you obey all the rules, you miss all the fun"

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund

- Nej. Hvad fanden skulle jeg møde den tosse for?

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)

- Det har jeg ikke tænkt over endnu.

25) Hvad får dig til at smile?

- Komplimenter, eller folk der kan finde ud af at svare igen.

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?

- Hvileløst vandring om natten.

28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?

- Det er aldrig en god ide, at bede mig om hjælp.

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.

- o.o ....

30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.

Sarte: Blomster, følelser, gråd, kaniner.

Rå: Vold, stoffer, hård, sex.

31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?

- Boobs, charme og former!

32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?

- Hmmm....




Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Bosted : Egen lejlighed.

Antal indlæg : 511


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 18 Apr 2013 - 21:12

Skaber note: 98% of these answers arent honest. Da min karakter ikke ville svare ærligt på mange af dem, så gør han det heller ikke her <3


1) Når du dør, hvordan vil du gerne huskes af andre?
- Dør? Pssst.. never gonna die, bitch. Men siden du nu spørger hvad så med at vi leger en lille leg, hm? I call it… One gun, two bullets!

2) Hvad betyder kærlighed for dig?
…. Really….
Alle de ord og du sammenfletter det spørgsmål? Gå hjem og se Twilight i stedet for, min skat.

3) Hvem beundrer du allermest? Begrund
Er det ikke tydeligt? Muskler, abs, sexiest man alive… MIG! Jeg har altid fundet mig ufatteligt tiltrækkende, jeg synes at jeg har en form for charme der overskygger alle andres, det var det første der fangede mit øje, og efter at jeg havde set på mig selv gik det op for mig at jeg er … fuldstændig perfekt. Jeg ville ønske jeg ville være mere som mig, det ville gøre mig til et langt lykligere individ, tror jeg- [ Maker stops him]
Next question, please!

4) Hvad foretrækker du mest: Udfordringer eller det vante? Begrund
Udfordringer! Hvad for en tør sofa kost gider bruge sit liv på at sidde og følge routiner. Sikkert også de samme tabere der står op klokken otte for at bruge syv timer på at arbejde for andre, i stedet for at få noget ud af livet! Psst! Middelmådige sataner! Man skal da have noget af det der: gets your grill going – hvis du forstår *flirt*.

5) Hvilken del(e) i dit liv vil du gerne genopleve. Begrund
… Hmmm… nu var der jo den trekant tilbage i nittenhundredefyrre… I tell yeh- mind if I smoke? No, great.- it was sum’ crazy shit! Dun make fun of nazis kids!
Men hvad vil jeg gerne genopleve? Det ved jeg sku’ ikke. Hele mit liv maybe, naah måske hvis vi skipper de første tyve år eller mere. Oh, eller attenhundredetallet! I vil ikke fatte hvor mange indianere der bliver pissed over at man knalder deres døtre. Men så må de lære dem at dække sig til! Man bliver jo forvirret; lille skørt, fjer, det er jo for helvede en paringsdans allerede der!

6) Hvilket familiemedlem har du det bedste forhold med? Begrund

Familie? Ehh, next question.

7) I hvilken situation ville det være okay, hvis nogen løj for dig? Begrund
For at skåne mine følelser og fri mig for den smerte som sandheden vill- psst… sorry, I can’t do this, thats just too gay!

8) Hvilken følelse forsøger du allermest at undgå at blive vækket i dig selv? Begrund
Ubrugelige følelser, der egentlig ikke har nogen relevans for mig men som alligevel presser sig på og insistere på at distrahere mig fra det jeg egentlig skal og vil.

9) Hvad er fordelene ved at blive ældre?
Du har set meget mere af verdenen end dem der første lige er begyndt; er det ikke en rar fornemmelse? At vide hvor ignorente og snævresynede små børn er, hvor lidt de ved og at de måske aldrig kommer til at vide mere end det!

10) Hvis dit liv var skrevet som en roman; hvad ville titlen være?
”Malakel the Terminator”!

11) Hvilken persons fødder ville du helst vaske med hænderne og en svamp i en balje varm vand og sæbe?
A certain black haired french monarch.

12) Hvad motiverer dig til at vågne op fra søvnen?

Mit job – samt andre ting der ikke heeelt kommer dig ved.

13) Hvordan vil du beskrive dig selv som barn?
Can’t remember, next question.

14) Hvad ville du putte i en kapsel (på størrelse med en fodbold) som blev sendt 100 år ud i fremtiden?
Et brugt kondom.

15) Hvilket spørgsmål kunne du allermest tænke dig at få besvaret?
Hvornår for Zane sin kønsskifte operation?

16) Hvad er det seneste spørgsmål du stillede og fik besvaret; og hvad var svaret?
The fuck....?

17) Hvad er dit favorit indre organ? Hvorfor?
Hjertet – pure fucking muscle!

18) Hvilken form for naturkatastrofe skræmmer dig allermest? Begrund
Tsunami + pyromancer = I’m screwed.

19) Hvor finder du sindsro?
Somewhere secret. Somewhere safe.

20) Tror du på betydningen af dit stjernetegn? Begrund

Du mener det der med fiske og vægte og to hovedet enhjørninger? Stjerner kan sku’ ikke fortælle os en brik om hvem vi er, det er noget latterligt heksegøgl.

21) Hvad er dit yndlingsordsprog? Begrund
”The strongest survive” – fordi det er sådan livet er opbygget. Hvis du ikke er stærk nok til at klare det, så læg dig og tud og vent på at en der kan kommer og slår dig ihjel som du har så har fortjent.

22) Hvis nogen tilbød dig et møde med Hitler (såfremt han stadig levede), ville du sige ja eller nej? Begrund
That old bitch? HAH! Ville sige ja, why? Fordi hvem vil ikke gerne høre hvad der egentlig foregik inde i det geniale hoved? *Sarcasme*

23) Vil du gerne have børn? (Begrund)
….
Next question.

24) Hvilken religion bryder du dig allermindst om?
Kristendommen, i alle former og aspekter! Magen til prætentiøst pis og papir!

25) Hvad får dig til at smile?
Det øjeblik hvor du kan se lyset, det lille lys i en anden persons øjne, der bliver så vidunderligt hypnotiserende imens man klammer deres halsrør hårdere og hårdere sammen! Indtil…. Knæk! Og så er det væk.

26) Hvilke aktiviteter kan få dig til at miste tidsfornemmelsen?
Sex og arbejde. Begge dele kan være så dejligt distraherende.

27) Hvilke ting ærgrer du dig over ikke at kunne, have eller gøre fuldt ud i dit liv?
Ingenting, jeg har intet jeg ikke kan, har kunnet, eller vil gøre fuldt ud, i mit liv.

28) Når folk beder dig om hjælp, hvad beder de oftest hjælp om?

’Dude, help me…how much for this bitch?’

29) Beskriv udseendet på en fremmed person, du ville føle dig tryg ved at sidde på kanten af en skrænt med.
Sort hår, hvid hud, røde øjne.

30) Nævn fire ord, du vil beskrive som "sarte", nævn fire ord, som du vil beskrive som "rå" i dine ører.
What kinda lame ass question is this?? Next!

31) Hvad synes du, er kvinde-kønnets bedste kvaliteter?

Hendes røv og bryster – what? Sig ikke at der faktisk er nogle mænd der har siddet og skrevet: indre stykre, og pis? Fucking wankers…

32) Hvad synes du, er mandens bedste kvaliteter?

Hans pik – hail the staff of magic blurr!

33) Hvilket sprog ville du allerhelst lære? Begrund.
Fransk – det er upraktisk ikke at kunne når man bor i frankrig.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Interview din karakter!!  Empty Sv: Interview din karakter!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum