Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fetish night!!!! PLOTTET og INFO
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Fetish night!!!! PLOTTET og INFO
Gæst- Gæst
Sv: Fetish night!!!! PLOTTET og INFO
Sidney , jeg er bare nød til at offentliggøre min uvidenhed .... Hvad er en vampyr fetish ? ó.ò
~ Millicent
Gæst- Gæst
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Grin- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.
Antal indlæg : 214
Jeg tror dog ikke, det er noget for Salai - i hvert fald kan jeg ikke se, hvordan han skal være endt i det...
Sidst rettet af Salai Tirs 17 Sep 2013 - 18:03, rettet 1 gang
Salai- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 75
Niks, hvad da?Millicent skrev:Salai?
Er du medlem af mafiaen eller andre ting ?
Salai- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 75
Hvis vi havde kunne flette noget sammen der omhandlede det? Havde du haft lyst til at emne naturligvis.
Jeg arbejder for operation Libra og ville never ever være at finde sådan er sted, medmindre jeg var tvunget ud i det.
Så jeg legede bare lidt med ideen om at støtte op om plottet og lege i miljøet , uden at have et sex emne :)
Gæst- Gæst
Salai og jeg er ved at opstarte et emne hvor
disse lokaler kunne bruges.
Så støtter vi op om din gode ide , og får vores historie flettet ind.
Vil du ikke pm med Info til os , om det er okay vi leger med , og hvad vi ellers kunne tænke at skulle bruge af Info. Er der en dørmand der hedder Rolf med rødt skæg? Eller andet tjavs vi skal tage højde for ?
- Millicent.
Gæst- Gæst
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Det jeg spørger om er : Kan Salai og jeg lave er emne der trækker dit plot ind? Sådan at vi bevæger os rundt der inde ? Og det jeg mente var har vi frit slag til at skrive løs, eller har du gjort dig andre tanker der så burde være i emnet ?
Skal man have en invitation for at deltage eller betaler man entre? R det en konstant klub eller en fest over en weekend ? Stuff like that.
Det er jo lidt dumt hvis jeg laver et emne fredag i regn og du laver et emne der står at der kun var party denne ene lørdag hvor solen skinnede?
Ja Sid ' Im kind Of a pain - sorry :)
Gæst- Gæst
Jamen jeg blev opfordret af en af Admin's at jeg skulle skrive noget info om det, men har så ikke hørt nogen som helst siden, for de snakkede om at de ville starte det på Quatre eller sådan noget.... Men jeg snakker lige med dem igen og finder ud af hvad de vil og hvordan ^^ så skal jeg nok lige skrive hvordan og hvor ledes :)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Grin- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.
Antal indlæg : 214
Side 1 af 2 • 1, 2
» Night.
» Relationer, emne og lidt info XD
» Ang mine emner:) (Vigtig info til dem jeg emner med)
» A little fun to night? (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage