Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Gæst Tors 26 Sep 2013 - 19:38

Tak for af jer der kiggede videre !

Jeg er i fuld gang med at planlægge hvordan min egen karakter her skal se ud, det avatar jeg har nu, er bare et midlertidigt. Jeg vil nemlig gerne selv kunne sige at jeg tegnet det og det billede til min karakter, selvom min erfaring med digital painting nok ikke er så stor. Men bort set fra det, så grunden til at jeg har oprettet dette indlæg er at jeg gerne vil have jeres kommentar, (ris og ros) for det her portræt jeg har lavet end til videre...(DET ER IKKE FÆRDIG ENDNU.... heh...):

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Vqr41f


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Sv: Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Gæst Tors 26 Sep 2013 - 19:41

Kan faktisk allerede selv se.. at der skal rettes lidt på øjnene.... owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Sv: Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Salai Lør 28 Sep 2013 - 19:22

Han nakke bøjer lidt skørt, synes jeg, men jeg kan ikke rigtigt forklare hvordan. Måske er det linjerne? Hvis du prøvede at tegne den mere lige, ville det nok hjælpe.
Nu kender jeg ikke karakterens udseende, men er det meningen, at hans næse skal være så flad? Hvis du prøver at få den til at "poppe" lidt mere ud, vil det se knap så skørt ud, men nu kan det jo selvfølgelig være, at hans næse skal se sådan ud.
Hans skuldre burde nok også være lidt bredere... Prøv at forestille dig (eller skitsere hurtigt) resten af kroppen ud fra de skuldre. Den vil blive meget tynd og lille.

Farvelægningen er til gengæld lækker, og jeg elsker den måde, hvorpå håret er lavet! Jeg tegner selv, men ikke digitalt, så jeg kan ikke rigtigt give dig nogen gode råd på det punkt. :I
Salai
Salai
Beginner (Rank 5)

Bosted : På hotel lige p.t.

Antal indlæg : 75


Tilbage til toppen Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Sv: Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Gæst Lør 28 Sep 2013 - 19:31

Salai, dit feedback er meget lig min i chatten .
Har du luret efter ? XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Sv: Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Salai Lør 28 Sep 2013 - 19:33

Millicent skrev:Salai, dit feedback er meget lig min i chatten .
Har du luret efter ? XD
Mit feedback her blev skrevet 19:22 og dit i chatten blev skrevet næsten 19:24, så tror nok lige at du har luret!
Salai
Salai
Beginner (Rank 5)

Bosted : På hotel lige p.t.

Antal indlæg : 75


Tilbage til toppen Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Sv: Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Gæst Lør 28 Sep 2013 - 20:02

Salai skrev:
Millicent skrev:Salai, dit feedback er meget lig min i chatten .
Har du luret efter ? XD
Mit feedback her blev skrevet 19:22 og dit i chatten blev skrevet næsten 19:24, så tror nok lige at du har luret!
Elsker din humor!
Alle ved jeg har en konstant kamp med it, da min ipad / mobil som jeg altid skriver fra yder optimal modstand, og alle mine indlæg derfor er en evighed undervejs....hvilke vil gøre et plagiat umuligt.
Så der er kun een løsning.....du har plukket af mine tanker! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Sv: Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Gæst Lør 28 Sep 2013 - 20:36

You guys are so sweet, haha! But thanks again! I love the comments (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just a simple question.. can i have a replay? (look here please) Empty Sv: Just a simple question.. can i have a replay? (look here please)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum