Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Simpel emnesøgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Simpel emnesøgning
Halløj VLM!
Jeg har været væk i et stykke tid og det er lige nu kun 1 af mine emner der faktisk stadig kører, så jeg tænkte på om der var nogen derude som havde lyst til at have et med mig. Der behøves egemtlig ikke at være et plot, det kan sagtens udvikle sig med tiden, men er stadig frisk på at have et med det samme.
Jeg skriver selv over 10 linjer, det er i hvert fald det jeg går efter, men hvis en person skriver de dersens lange romaner kan jeg godt gå lidt i stå fordi jeg tit føler at jeg er nødt til at give det samme tilbage, hvilket resultere i at det kan tage noget tid at svare og at mine svar nok ikke bliver lige så lange, men måske var der da stadig nogen der kunne fristes til at emne ^^ jeg er meget åben for at snakke udenfor emnet også, så jeg er i chatten hvis der er nogen der vil diskutere emne der, så vi ikke sidder og spammer det her indlæg med det, eller mener jeg også at min skype er i min profil.
If not, så er det cricker320
Jeg har været væk i et stykke tid og det er lige nu kun 1 af mine emner der faktisk stadig kører, så jeg tænkte på om der var nogen derude som havde lyst til at have et med mig. Der behøves egemtlig ikke at være et plot, det kan sagtens udvikle sig med tiden, men er stadig frisk på at have et med det samme.
Jeg skriver selv over 10 linjer, det er i hvert fald det jeg går efter, men hvis en person skriver de dersens lange romaner kan jeg godt gå lidt i stå fordi jeg tit føler at jeg er nødt til at give det samme tilbage, hvilket resultere i at det kan tage noget tid at svare og at mine svar nok ikke bliver lige så lange, men måske var der da stadig nogen der kunne fristes til at emne ^^ jeg er meget åben for at snakke udenfor emnet også, så jeg er i chatten hvis der er nogen der vil diskutere emne der, så vi ikke sidder og spammer det her indlæg med det, eller mener jeg også at min skype er i min profil.
If not, så er det cricker320
Gæst- Gæst
Sv: Simpel emnesøgning
jeg vil gerne emne med dig, hvis du vil :D
Godric- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 391
haha ^^
mhh sted...hvad med en slags kro?
Plot...mhh noget du har brug for?
mhh sted...hvad med en slags kro?
Plot...mhh noget du har brug for?
Gæst- Gæst
Vi kan da godt finde en kro ^^ men hvad plot angår, så plejer jeg at starte emnet og lade et plot udvikle sig derfra, men det ved jeg ikke om du vil synes er okay :P
Gæst- Gæst
det lyder skam fint, gider du starte min computer er godt ved at fucke op
Gæst- Gæst
Regnede jeg også med at jeg skulle ^^ men kan du svare hvis den fucker op? :P
Gæst- Gæst
du må gerne lave den :D
ja det er ligemeget hvor og hvornår ^_^
Fair nok ^^ skal lige svare på et emne :P men når jeg laver så er de som regel ikke særlig lange, har det nemmere når jeg svare på noget der allerede er skrevet :P så det bliver længere når jeg skal svare på dig ^^
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Brug for simpel ro //Mieu//
» Who Am I To Say? - EMNESØGNING
» EMNESØGNING!
» Emnesøgning
» What's up!!! (Emnesøgning)
» Who Am I To Say? - EMNESØGNING
» EMNESØGNING!
» Emnesøgning
» What's up!!! (Emnesøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives