Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Go down

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) Empty *indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:09

Jeps, jeg leder efter flere emner ^^ der er kun 1 af mine der er aktive og jeg vil nu gerne have lidt flere :)
Mine svar er ret lange, det synes jeg da i hvert fald selv, men jeg går ALTID efter at skrive mindst 10 linjer i hvert indlæg.

Hvad plots angår så er jeg åben overfor lidt af hvert, jeg tænker selv at der måske er en der vil finde ud af Calthos' fortid sammen med ham, måske en fjende? Ven? eller noget andet ^^ jeg er åben overfor alt næsten :)

Jeg kan godt lave emnet, men når jeg starter et emne er jeg en kegle, så det første bliver ikke så langt, men efter det så er det da okay :P ellers er der emnet kaldet "Someone?" det er mit aktive emne, så kan i selv vurdere ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) Empty Sv: *indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:15

mhh jeg vil da meget gerne emne med dig :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) Empty Sv: *indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:16

Yay :3 hvem laver og hvis mig, hvor skal det være? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) Empty Sv: *indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:17

det ville være dejligt hvis du gad, men hvad med parken?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) Empty Sv: *indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:24

Parken lyder helt fint, har heller ikke været der endnu ^^ jeg går i gang med det samme og PM'er dig med et link :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) Empty Sv: *indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:25

du er jo en skat ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning) Empty Sv: *indsæt sjovt emnenavn her* (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum