Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Din characters Historie! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Din characters Historie! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Din characters Historie! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Din characters Historie! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Din characters Historie! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Din characters Historie! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Din characters Historie! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Din characters Historie! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Din characters Historie! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Din characters Historie! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Din characters Historie!

Go down

Din characters Historie! Empty Din characters Historie!

Indlæg af Gæst Fre 25 Okt 2013 - 23:25

Igennem min tid som rollespiller har jeg fået mange venner. Nogen af dem har faktisk en ret interessant historie til deres character. Det har jeg også til Calthos, så jeg tænkte at jeg gerne vil dele den med folket på VLM som de første der hører hvor Calthos faktisk stammer fra, da han er fra min bevidsthed. Jeg blev mobbet i skolen og snakkede ikke rigtig med nogen, havde ikke så mange venner, så det endte med at når jeg satte musik på, så begyndte jeg pludselig at lave en figur i mit hoved, der så til sidst fik navn og personlighed, hvilket førte mig til at lave rollespil. Hans baggrund er IKKE relateret til VLM, det er sådan han er skabt i mit hoved. Så nu ved i hvorfor han eksistere, men jeg tænke at jeg ville skrive hans historie også, forhåbentlig vil der vær nogen der er nysgerrige nok til at læse den ^^

Jordan og jeg opfordrer folk til at bruge koden:
Kode:
[spoiler=OVERSKRIFT]TEKST[/spoiler]
Fødsel:

Barndom:

Teenage år:

Den tragiske nat:

Aftermath:

I er velkommen til at give feedback hvis i har lyst ^^ håber at folk er interesseret i at dele hvor deres chars kommer fra, hvis de da har skabt dem på lignende måde :)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Din characters Historie! Empty Sv: Din characters Historie!

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 12:10

Who is Helené?:
Helené startede mest af alt, som noget jeg sådan hurtigt skulle finde på. Men da jeg havde "skabt" hende, så gik det op for mig, at det stak dybere end det.. Dybere end bare at være noget der blev fundet på på sekunder (det var vel og mærke kun en "grov" udgave af Helené, som jeg skabte der).
Jeg opdagede at jeg kunne se lidt Helené i mange af mine tidligere karakterer, og ikke mindst i mig selv.. Det var en lidt skræmmende opdagelse, jeg gjorde mig der. Men jeg fandt også ud af, at jeg kunne bruge denne karakter til - inddirekte - at komme ud med nogle af mine følelser. Men det var også en måde at komme lidt væk fra mig selv på. Da jeg gjorde Helené "færdig" - bemærk at jeg aldrig syntes, at en karakter ikke kan bygges videre på - var jeg meget facineret af Helena Bonham Carters rolle som Mrs. Lowett (det er jeg stadigvæk). Derfor er hun også inspireret af hende, og det er hendes udseende jeg er gået efter.
Helenés baggrundshistorie er noget jeg har i baghovedet, og den kommer ind, når jeg føler at tiden er inde til det. Når verden kan tåle den vel og mærke :3
Så kort sagt, Helené er skabt af afmagt, forvirring, et rodet hoved og en lille mobbet pige. Hvilket også er grunden til, at hun er som hun er. I gamle dage havde det sat sig dybe spor, også udenpå, derfor blev hun et spøgelse :)

(bemærk at jeg valgte at gøre dette kort. Jeg kunne sagtens have skrevet flere sider om hende, for hun er en kompliceret person)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum