Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Historie Linje...
3 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Historie Linje...
Ja...
Nu ved jeg at det nok vil lyde lidt underligt, men jeg tænker at en eller anden bliver nødt til at spørge på et eller andet tidspunkt...
Kan man ikke få en Historie om hvad der er sket med Di Morga?
Altså... En historie som fortæller om krigen imod Zane, fra før det og hvis muligt, historien bag Di Morga, og hvis ellers om hvad der bare er sket indtil videre....
Det var bare en tanke, fordi det har slået mig at mange af de nye nok ikke ved så meget om hvad der faktisk var sket, og hvordan byen nu har ændret sig til en plads, fyldt med masser af vold, og ondskabsfulde væsner, som ikke kunne være andet end ligeglade med alt og andet.
Tænkte bare, hvis det altså var muligt, at lave sådan en form for historie, både som hjælp og forståelse, men også for at gøre det som en forlængelse af Selve historien af Di Morga... Hvordan hver en bruger på siden, er med til at skabe fortiden, nutiden og fremtiden....
Kan godt være at det allerede er lavet, men jeg har ikke set det... Og ville bare vide hvad folks tanker var til det...
Nu ved jeg at det nok vil lyde lidt underligt, men jeg tænker at en eller anden bliver nødt til at spørge på et eller andet tidspunkt...
Kan man ikke få en Historie om hvad der er sket med Di Morga?
Altså... En historie som fortæller om krigen imod Zane, fra før det og hvis muligt, historien bag Di Morga, og hvis ellers om hvad der bare er sket indtil videre....
Det var bare en tanke, fordi det har slået mig at mange af de nye nok ikke ved så meget om hvad der faktisk var sket, og hvordan byen nu har ændret sig til en plads, fyldt med masser af vold, og ondskabsfulde væsner, som ikke kunne være andet end ligeglade med alt og andet.
Tænkte bare, hvis det altså var muligt, at lave sådan en form for historie, både som hjælp og forståelse, men også for at gøre det som en forlængelse af Selve historien af Di Morga... Hvordan hver en bruger på siden, er med til at skabe fortiden, nutiden og fremtiden....
Kan godt være at det allerede er lavet, men jeg har ikke set det... Og ville bare vide hvad folks tanker var til det...
Gæst- Gæst
Sv: Historie Linje...
Syntes det er en god idé, har også haft en samtale med diverse nye brugere der syntes siden er knap så fed, fordi de ikke aner hvad der er sket, og derfor kan lege små uvidene tilkommere - hvilket lugter lidt af sur røv, både for dem og dem der kommer til at emne med dem.
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Jeg er enig, det skal klart tages op, hvilket jeg troede det allerede var. Men apperently ^^.. Di Morga har en BG, men en oversigt over regeringstider og dens slags ville være noget som man kunne gøre godt af!
- Desværre er vores Admins på ferie, så jeg vil tage den op når de engang kommer hjem
- Desværre er vores Admins på ferie, så jeg vil tage den op når de engang kommer hjem
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Nu vidste jeg jo så godt at Admin, var væk... Så derfor vidste jeg godt at det ike ville blive besluttet på stedet, Men jeg ville bare sige det nu, så det kunne sive ind i de andres mening, så de også kunne se det.
Damia: Jeg må give dig ret i at det er lidt surt, når man skriver med nogle nye, som så ikke aner at mennesker faktisk ikke bare kan tage af sted på klub og feste hele tiden...
Ma'lakel: Ja... Det med Regeringstider, er nok også mere nødvendigt, da det er nødvendigt at man ved hvad for nogen forandringer der er kommet med den nye hersker og sådan... Så det ville nok også bare være nødvendigt^^
Damia: Jeg må give dig ret i at det er lidt surt, når man skriver med nogle nye, som så ikke aner at mennesker faktisk ikke bare kan tage af sted på klub og feste hele tiden...
Ma'lakel: Ja... Det med Regeringstider, er nok også mere nødvendigt, da det er nødvendigt at man ved hvad for nogen forandringer der er kommet med den nye hersker og sådan... Så det ville nok også bare være nødvendigt^^
Gæst- Gæst
Jeg mindes at have hørt, Angelie allerede er på opgaven, men det kan være, det skal undersøges.
Som splinterny bruger må jeg også indrømme, det har været noget af et rod at danne sig overblik over siden :/ Der er voldsomt mange forums, historien er virkelig kompleks og jeg havde i de første mange dage ingen anelse om, hvor vi geografisk eller tidsmæssigt befandt os. Desuden lyder det til, at man gerne må have flere brugere herinde, så hvem i alverden er hvem? xD
Man kunne eventuelt skrive en kort introduktion til verden i velkomstbeskeden, vi så fint modtager fra Dary (:
Som splinterny bruger må jeg også indrømme, det har været noget af et rod at danne sig overblik over siden :/ Der er voldsomt mange forums, historien er virkelig kompleks og jeg havde i de første mange dage ingen anelse om, hvor vi geografisk eller tidsmæssigt befandt os. Desuden lyder det til, at man gerne må have flere brugere herinde, så hvem i alverden er hvem? xD
Man kunne eventuelt skrive en kort introduktion til verden i velkomstbeskeden, vi så fint modtager fra Dary (:
Gæst- Gæst
Ja... Det er jo den slags problemer man gerne vil forebygge^^'
At i faktisk ved hvem folk snakker om når de nævner ”Zane” eller andre ting, som skete for mange flere emner siden xD
Og ja... Det er ikke ligefrem fantastisk godt forklaret (Uden at fornærme nogen) at læse hvor henne vi befinder os sådan i al enkelthed og nu ved jeg jo at jeg selv og nogle andre, har det med at beskrive tingene som om vi stadig sidder i 18-19 hundrede tallet xD
Jeg tror dog at historien beskrivelse, er lidt længere end det er til at læse i introduktionen ^^' Tror at vi må lave et indlæg i skal læses delen XD
At i faktisk ved hvem folk snakker om når de nævner ”Zane” eller andre ting, som skete for mange flere emner siden xD
Og ja... Det er ikke ligefrem fantastisk godt forklaret (Uden at fornærme nogen) at læse hvor henne vi befinder os sådan i al enkelthed og nu ved jeg jo at jeg selv og nogle andre, har det med at beskrive tingene som om vi stadig sidder i 18-19 hundrede tallet xD
Jeg tror dog at historien beskrivelse, er lidt længere end det er til at læse i introduktionen ^^' Tror at vi må lave et indlæg i skal læses delen XD
Gæst- Gæst
Tja, jeg formåede også at bilde mig ind, vi levede omkring middelalderen, da folk så gerne vil lege med knive og sværd, men andre siger, vi i virkeligheden er i nutiden? :/
Gæst- Gæst
Ja... Vi er i nutiden^^ Det er bare fordi, sværd er så meget sejere xD
Gæst- Gæst
Så at sige... så er vi faktisk allerede igang med den slags.. vi har tidslinje og racernes oprindelse, alt hvad vi mangler er bare at få fat i historien omkring malakel og zanes værk, også skal vi selvfølgelig have lavet en kort historie omkring den franske hær, men den slags kræver tid :]... lige i øjeblikket vil jeg ihvertfald ikke have den store mulighed da jeg snart skal til mundtlig eksame ^^... men vi arbejder allerede på det.
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Alt det i snakker om, ligger faktisk og ruller rundt på en hjemmeside jeg har gang i (:
hvor hele historien er omkring hvad der skete fra da den sidste konge døde
og hvad der er sket efter zane kom til Vie La Mort
- Det tager bare lang tid, at få lavet sådan en hjemmeside færdig, og jeg har også et in real life der skal passes :]
hvor hele historien er omkring hvad der skete fra da den sidste konge døde
og hvad der er sket efter zane kom til Vie La Mort
- Det tager bare lang tid, at få lavet sådan en hjemmeside færdig, og jeg har også et in real life der skal passes :]
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Har du en god historie?
» Din characters Historie!
» -Emne/historie...
» Nye regler og ny historie!
» Vie La Morts Historie?
» Din characters Historie!
» -Emne/historie...
» Nye regler og ny historie!
» Vie La Morts Historie?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives