Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Er du klar på et spændende plot?
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Er du klar på et spændende plot?
Kære venner, elskede VLM kammerater!
Dylan West som længe har været en af mine NPC karaktere er nu blevet vækket til live, og han er frisk, vågen og klar på at emne. Dylan var været i tranche, levet i skyggen af sin hærsker Trey i mange år, men nu er han fri... Dylan har ikke været fri de sidste 600 år og derfor er dette noget af en omgang.
Jeg søger mange forskellige ting, men her er mine egne idéer, har du nogen - så kom glad
En ny hæsker
Jeg søger en, nok primært en mand som kunne tænke sig at eje Dylan. Dylan har en meget stærk magi, og Dylan's magi var stærkere end Trey's dengang de to var et "team" dog med Trey i spidsen.
En ven fra fortiden
Jeg søger en som Dylan måske engang har haft noget venskabeligt med i fortiden, og som måske ikke har set ham i disse 600 år (altså skal din karakter være mere end 620 år gammel hvis det skal passe).
Pigen der åbner ham
Dylan har ikke haft kærlighed hverken venskabeligt eller kæreste agtigt, inde på livet siden han blev vampyr og derved mistede sin store kærlighed Diana som endte med at dø af pest da den brød frem i europa.
Ja så generelt søger jeg bare plots, både lange og korte.
Jeg går hurtigt død hvis et plot er for løst og kedeligt, kan godt lide lange og gode plots! Så lad os ligge hjernerne i blød sammen? :)
Dylan West som længe har været en af mine NPC karaktere er nu blevet vækket til live, og han er frisk, vågen og klar på at emne. Dylan var været i tranche, levet i skyggen af sin hærsker Trey i mange år, men nu er han fri... Dylan har ikke været fri de sidste 600 år og derfor er dette noget af en omgang.
Jeg søger mange forskellige ting, men her er mine egne idéer, har du nogen - så kom glad
En ny hæsker
Jeg søger en, nok primært en mand som kunne tænke sig at eje Dylan. Dylan har en meget stærk magi, og Dylan's magi var stærkere end Trey's dengang de to var et "team" dog med Trey i spidsen.
En ven fra fortiden
Jeg søger en som Dylan måske engang har haft noget venskabeligt med i fortiden, og som måske ikke har set ham i disse 600 år (altså skal din karakter være mere end 620 år gammel hvis det skal passe).
Pigen der åbner ham
Dylan har ikke haft kærlighed hverken venskabeligt eller kæreste agtigt, inde på livet siden han blev vampyr og derved mistede sin store kærlighed Diana som endte med at dø af pest da den brød frem i europa.
Ja så generelt søger jeg bare plots, både lange og korte.
Jeg går hurtigt død hvis et plot er for løst og kedeligt, kan godt lide lange og gode plots! Så lad os ligge hjernerne i blød sammen? :)
Duncan- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 155
Sv: Er du klar på et spændende plot?
Tjaeh.. Nailyna er meget bange af sig, men eh... Mon ikke vi kan finde ud af noget? :P
Gæst- Gæst
Måske, skriv evt en PB så kan vi se om vi kan være kreative xD
Et emne med Helené, som en ven fra fortiden kunne måske fungerer? Hun ved nemlig ikke heeeelt hvor lang tid hun har eksisteret, så det kunne måske blive til noget spændende? Noget fordelagtigt for dem begge, for så kunne Helené måske "gense" sin fortid? Hun har nemlig glemt sit liv som menneske, men nogengange dukker der et mindre op. Så det kunne hurtigt blive fordelagtigt og spændende?
Gæst- Gæst
Uhhh det kunne være ret spændende! Smid gerne en PB ! :)
Uhh en engel... Jeg skriver lige PB :)
Mhh da jeg selv mangler emner, vil jeg mere end gerne emne med dig ^^
Gæst- Gæst
jeg er friske hvis du kan bruge en varulv til noget :)
Alina- Novice (Rank 3)
Antal indlæg : 31
Lignende emner
» Nu hun klar [mnesøgningen]
» Klar til en dukkert.....
» En spændende nat? //Åben for alle.//
» Klar stjernehimmel// Ahngel
» Kom og gør mig mere spændende ^^
» Klar til en dukkert.....
» En spændende nat? //Åben for alle.//
» Klar stjernehimmel// Ahngel
» Kom og gør mig mere spændende ^^