Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Being Dismal, is a choice. I Suggest Chosing agains it! (Emne søgning!)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Being Dismal, is a choice. I Suggest Chosing agains it! (Emne søgning!)
Lay it all down.
Så fik jeg behov for noget afslappet, behageligt og rolig rp, med en karakter hvor det bare handler om at have det sjovt. No world domination, philosophycal evolution or deeper mind boggleing mysteries! (:
Så målet med Jimmy, er en 'slice of life' oplevelse. Så det jeg leder efter, er overordnet venskaber, kollegaer, med studerende eller mulige fremtids tilbud. Dette skal naturligvis ikke stoppe ham i at ende op i et dybere plot, der kan tage ham det skridt videre. Men ind til videre, er det bare meningen han skal være som en hvilken som helst average Joe, som man ville møde på gaden.
Der er ganske få restriktioner i et emne med mig. Er naturligvis ikke synderlig interesseret i at miste lille Jimmy med det samme, men det skal heller ikke stoppe -din- karakter, i at være -din- karakter. Jimmy er ret god til at undgå situationer der ville risikere hans liv, og er langt fra for stolt til at tigge og bede efter sit liv. Samtidigt er han ret stærk til at læse en persons personlighed fra starten, og undgår ofte de forkerte typer. Så hvis jeg takker nej til et emne, er det fordi jeg ikke har en god nok grund til at Jimmy ville møde din, da denne opgør en alt for stor fare. (:
Så send mig et PM, hvis de skulle være interesseret i møde Jimmy i byen, på hans skole, eller bare på gaden. PM mig dine idéer, eller bare kast mig en hilsen, så kan vi sikkert sagtens finde ud af noget!
Glæder mig til at høre fra dem!
Så fik jeg behov for noget afslappet, behageligt og rolig rp, med en karakter hvor det bare handler om at have det sjovt. No world domination, philosophycal evolution or deeper mind boggleing mysteries! (:
Så målet med Jimmy, er en 'slice of life' oplevelse. Så det jeg leder efter, er overordnet venskaber, kollegaer, med studerende eller mulige fremtids tilbud. Dette skal naturligvis ikke stoppe ham i at ende op i et dybere plot, der kan tage ham det skridt videre. Men ind til videre, er det bare meningen han skal være som en hvilken som helst average Joe, som man ville møde på gaden.
Der er ganske få restriktioner i et emne med mig. Er naturligvis ikke synderlig interesseret i at miste lille Jimmy med det samme, men det skal heller ikke stoppe -din- karakter, i at være -din- karakter. Jimmy er ret god til at undgå situationer der ville risikere hans liv, og er langt fra for stolt til at tigge og bede efter sit liv. Samtidigt er han ret stærk til at læse en persons personlighed fra starten, og undgår ofte de forkerte typer. Så hvis jeg takker nej til et emne, er det fordi jeg ikke har en god nok grund til at Jimmy ville møde din, da denne opgør en alt for stor fare. (:
Så send mig et PM, hvis de skulle være interesseret i møde Jimmy i byen, på hans skole, eller bare på gaden. PM mig dine idéer, eller bare kast mig en hilsen, så kan vi sikkert sagtens finde ud af noget!
Glæder mig til at høre fra dem!
Jimmy- Novice (Rank 1)
- Bosted : Større Lejlighed, i nærheden af Di Morga Universitet.
Antal indlæg : 3
Sv: Being Dismal, is a choice. I Suggest Chosing agains it! (Emne søgning!)
Skal man skrive en PM?
Put nu skriver jeg blot her. Jeg vil meget gerne emne med dig, synes nu Jimmy lyder interessant. Så hvis du er interesseret og stadig mangler emner, kan vi da stable noget på benende ^^
Men altså min umidbare ide var at de kunne være gamle venner, måske fra den tid hvor hun var menneske?
Put nu skriver jeg blot her. Jeg vil meget gerne emne med dig, synes nu Jimmy lyder interessant. Så hvis du er interesseret og stadig mangler emner, kan vi da stable noget på benende ^^
Men altså min umidbare ide var at de kunne være gamle venner, måske fra den tid hvor hun var menneske?
Gæst- Gæst
Sv: Being Dismal, is a choice. I Suggest Chosing agains it! (Emne søgning!)
Jeg er frisk, enten på noget venskab eller måske noget med skole? så håber at høre fra dig
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Forgot to Lock the Door - Vandalism will be my next choice. //Åbent Emne//
» emne søgning
» HEY KIG HER!!!! Emne søgning
» emne søgning
» Emne Søgning !!!!!!
» emne søgning
» HEY KIG HER!!!! Emne søgning
» emne søgning
» Emne Søgning !!!!!!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives