Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Handle With Care (Søgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Handle With Care (Søgning)
Jeg kan da ligeså godt springe ud i det, right? Med Miranda har jeg lavet et lille projekt til mig selv, for at få flere muligheder for plots og relationer. Hun er lidt en 'blank tavle' når det gælder hendes fortid på nuværende tidspunkt. Hvis ikke jeg finder specifikt de relationer jeg på nuværende tidspunkt søger - vil jeg kunne stykke en baggrundshistorie op. Jeg synes blot det kunne være interessant at inddrage flere, hvis nogen ville turde (eller have lyst til) at springe ud i det. It's a freaking journey!
Miranda er altså en nyligt skabt vampyr. Alt er skærpet: sanserne, følelserne og rastløsheden. Miranda's hungren efter blod er enorm, og hun kan snart ikke holde det tilbage længere. Ikke uden en hjælpende hånd.
Eventuelle relationer:
- Ofre :: Nogen der bliver underlagt Miranda's hungren eller hendes aggressioner. Hun er on-edge og kan nok finde på hvad-som-helst.
- Venner/hjælpere :: Nogen til at hjælpe hende gennem hendes forvandling. Det kan også være gamle venner, som ikke kender til hendes forvandling. Jeg regner med at Miranda skal have været en senior i High-School, og være 'forsvundet' fra både vennerne der og familien efter forvandlingen.
- Familie :: Hvis en sådan relation etableres kan efternavnet altid ændres for mig. Ellers kan det være nogen distant-cousins eller måske grundet en skilsmisse-situation i familien.
Der er flere muligheder, men det her er hvad jeg har på hjerte lige nu. Spring gerne til! Der er jo... rimelig frie rammer :-) Heldigvis da! Jeg har ikke mange krav. Bare skriv mere end i hvert fald fem linjer.
Sidst rettet af Miranda Lør 21 Dec 2013 - 21:35, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Handle With Care (Søgning)
Gæst- Gæst
Har du overvejet nogle mulige motiver Cara har kunne have til at have forvandlet Miranda?
Gæst- Gæst
Hun er en meget kompleks kvinde, der kunne være mange grunde til denne handling.
Hun kunne havde gjort det fordi hun var kedelig og derfor kunne bruge en at rejse sammen med. Hun kunne havde været sulten den dag også kort efter fundet ud af at hun måske kunne bruge en at rejse med eller også kunne hun blot kede sig
Gæst- Gæst
Cara: Jeg har heldigvis ingen præferencer i den dur. Hvis jeg havde et bestemt mål med Miranda i sidste ende, så ville jeg måske have foretrukket én ting over den anden. Nu, er jeg rimelig åben for begge muligheder :-)
Tjah... Måske kan motiverne selvfølgelig også bare være ukendte for Miranda, selvfølgelig. Det ville måske genere hende grueligt at vide, at Cara blot havde forvandlet hende af kedsomhed. But still... Der er jo et bånd mellem skaber og afkom, så måske vil Miranda i sidste ende, føle sig tryggest omkring Cara.
Vil Cara være villig til at hjælpe hende gennem det? Måske tage Miranda lidt under sine vinger i en periode, nu hvor Miranda er flygtet fra både sit hjem og sin familie?
Kelsilas: Fantastisk. Har du nogen ideer til hvad der skal ske, eller hvordan det skal foregå eventuelt? :-)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvor lang tid skal vi cirka sige at der er gået siden forvandlingen? Jeg tænker, at det kun har været i nogle uger, eller måske endda under en uge. Og jeg regner med, at vi på et tidspunkt, kan snubbe et emne i Cara's ejendom, hvor vi ligesom ser hvordan de 'fungerer' i hinandens selskab. Does that sound good? :)
Kelsilas: Hmmm... Jeg er bare ikke sindssyg god til de der impulsive emner, hvis jeg ikke har en lille idé om hvordan det skal sættes op. Mirandas nuværende situation gør jo, at hun ikke bare tropper op på offentlige steder, og hilser på fremmede :) Måske skal vi lige gå i tænkeboks.
Gæst- Gæst
Men jo det lyder som en god ide, vi kan tage det 4 dage efter hun blev forvandlet? og ja det lyder som en super ide at tage den i Cara's hjem.
Kunne jeg få lokket dig til at lave det?
Gæst- Gæst
Sagtens. That sounds like a plan. Jeg kan godt lave emnet, ja. Jeg skal bare lige have nogle 'settings' på plads. Hvis du eventuelt kan give mig en kort beskrivelse af stedet, og måske en beskrivelse af et rum hvor det kan foregå :) Bare så jeg ved hvad jeg arbejder med.
Gæst- Gæst
- Nu ved jeg ikke helt hvor hun kommer fra, men John kunne have været en af hendes tidligere venner, evt. fra High School. Hvor tætte de var, kan vi altid finde ud af. De kunne så støde ind i hinanden ved en tilfældighed, og alt afhængig af hvor blodtørstig hun er på det tidspunkt, kunne hun eksempelvis have angrebet ham ved et uheld, og stoppe når hun indser hvem det er. Jeg er selvfølgelig også åben for andre idéer, hvis du havde tænkt noget andet. (-:
Gæst- Gæst
Jeg regner ikke med, at Miranda skal have drukket direkte fra et menneske endnu. Derfor vil det måske virke alt, alt for appellerende for hende, at sætte tænderne i ham, og sværere for hende at stoppe igen. Hvis de har haft et tæt forhold til hinanden engang, vil det – som du siger – nok kunne få hende til at stoppe før det er for sent. Men det er nok noget der vil få samvittigheden til at nage gevaldigt.
Er han klar over den overnaturlige tilstedeværelse i Di Morga?
Gæst- Gæst
Sagtens, englelig bestemmer du selv, men selve hendes hjem, er et stort hus, tæt ude ved skoven. Det er af gammel stil, eftersom hun boede der som menneske. Det er et flere etagers hus, men dog vil emnet mest finde sted i midt etagen, der hvor hun har værelser og en af sine mange stuer. Emnet kunne starte på Mirandas værelse? (du kan selv bestemme hvordan det ser ud, dog er det hele af gammel stil) også kan det kører over i stuen hvor de evt kan sidde og diskutere?
Hendes stue er stor, med et loft der minder om dette: loft ellers er det bare old fashion fra omkring 1700-1800 tallet
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Fedt! Han har rejst meget, så de kan også sagtens have mødt hinanden andetsteds, men hvis de gik på skole sammen, er mulighederne for at de havde et tæt venskab større. John flyttede til Di Morga da han blev atten, hvilket vil sige han har boet her i halvandet år.
Det er selvfølgelig rigtigt. For min skyld kan emnet sagtens vente, hvis det er for tidligt for hende at være tæt på et menneske, men synes helt klart det kunne gøre det mere interessant hvis hun kom til at angribe en af hendes venner, eller der på en anden måde skete noget drama.
Nej, men det skal han på et eller andet tidspunkt. Han finder højst sandsynligt hurtigt ud af, at hun ikke er sig selv, og vil derfor heller ikke forholde sig roligt til det, da det er meget at få smidt i hovedet på en gang.
Gæst- Gæst
John Donovan: Jeg tænker, at Miranda eventuelt har boet i Di Morga et års tid – så hvis de kan i hvert fald sagtens have gået i High School sammen, somewhere :-)
Selvfølgelig vil hun forsøge at holde afstand her i starten, men hvis de møder hinanden tilfældigt, vil hun ikke kunne gøre meget ved det. Måske får hun øje på ham et-eller-andet sted i Di Morga. Miranda kan forsøge at gemme sig eller stikke af, før han bemærker hende, men ikke nå det, før de får øjenkontakt,og han måske går hende i møde? Det kan i hvert fald sætte hende i en rimelig drastisk situation, hvor hun hellere end gerne vil ind i en tryg favn af en gammel ven og slippe væk fra problemerne – men også føler sig voldsomt fristet til at sætte tænderne i ham, så snart de er tæt på hinanden? Drama, drama :)
Gæst- Gæst
Jeg kan forestille mg, at han – efter at have vænnet sig til tanken – godt kunne holde hendes forvandling/møde hemmelig. I hvert fald, går jeg ikke ud fra, hun gerne vil have alle i hendes tidligere omkreds til at vide hvor hun er, og hvad hun er blevet til, når hun ikke selv har tilpasset sig tanken endnu?
Gæst- Gæst
Nej, det vil hun nok meget gerne undgå. Ifølge mit plot med Cara er det endnu under en uge siden hun blev forvandlet. Derfor er hun nok på nuværende tidspunkt blot 'forsvundet'. Måske har JD endda hørt om hendes forsvinden i radioen, eller hørt nogen tale om det – derfor vil hun nok være meget taknemmelig hvis han holder munden lukket :)
Vi kan måske eventuelt sige, at dette møde – på nuværende tidspunkt – måske ikke inkludere, at hun angriber ham. Måske vil det give lidt mere... spænding hvis han først finder ud af det senere? Miranda kan jo altid stikke ham en eller anden løgn om, at der er problemer i hjemmet og hun bliver nødt til at holde sig væk. Og ja – JD vil nok bemærke at der er noget galt. Miranda kan trods alt ikke nogensinde komme ud i dagslys (hun kan jo altid sige, at hun ikke vil blive genkendt), og hendes hungren er jo temmelig dominerende. Hendes vampyr-status kan så blive afsløret ved at hun bukker under i hans nærhed, en gang i fremtiden. Deres re-etablerede bekendtskab vil måske gøre det mere dramatisk :)
What do you say?
Gæst- Gæst
Ellers havde jeg forestillet mig at Ariane evt. kunne prøve at være med til at hjælpe hende igennem hendes forvandling eller noget hen af det? Blot en ide hvis du ikke ønsker det første
Gæst- Gæst
Jeg vil også have nemmere ved at forholde mig til afsløringen, når vi har emnet med karaktererne på forhånd. (-:
Gæst- Gæst
Hvordan deres relation direkte skal blive klargjort, ved jeg bare ikke præcist. Hvordan de altså finder ud af at de er relateret? Men det kunne bestemt være en mulighed, at Ariane – grundet sympati for sin slægtning – forsøger at hjælpe hende :)
John Donovan: Perfekt!
Ja, lad os forholde os til det senere. Skal jeg bare stykke noget op til os?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Take care of what you do
» They don't care about us
» Anyone care for a game?
» I care about you
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift