Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
søger romantik og venskaber
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
søger romantik og venskaber
Bonjour
Noémie er klar på at få et fast forhold, hun savner en at elske og en som vil elske hende for den hun er, en person som vil opleve ting med hende og ja bare være der for hende.
Hun har kun haft et fast forhold engang men der blev hun holdt for nar og udnyttet, ellers har hun blot været sammen med fyre i sengen men hun går og drømmer om at finde den ægte kærlighed.
Så vis du er en han køn og enligt går rundt og mangler kvinden i dit liv, så giv hende en chance og se om der måske vil opstå magi?
Desuden søger hun venner, som hun tør betro sig til og som er der for hende når hun har brug for det, dog vil hun også selv gå gennem ild og vand for en god ven.
Noémie er klar på at få et fast forhold, hun savner en at elske og en som vil elske hende for den hun er, en person som vil opleve ting med hende og ja bare være der for hende.
Hun har kun haft et fast forhold engang men der blev hun holdt for nar og udnyttet, ellers har hun blot været sammen med fyre i sengen men hun går og drømmer om at finde den ægte kærlighed.
Så vis du er en han køn og enligt går rundt og mangler kvinden i dit liv, så giv hende en chance og se om der måske vil opstå magi?
Desuden søger hun venner, som hun tør betro sig til og som er der for hende når hun har brug for det, dog vil hun også selv gå gennem ild og vand for en god ven.
Gæst- Gæst
Sv: søger romantik og venskaber
Jeg vil meget gerne emne med dig
Jeg kan ikke ligefrem stå for kærlighed, af åbenlyse grunde, men jeg vil da gerne være en veninde.
Det kunne evt. være en fra fortiden eller blot en hun møder også bla bla...if you know what I mean
Jeg kan ikke ligefrem stå for kærlighed, af åbenlyse grunde, men jeg vil da gerne være en veninde.
Det kunne evt. være en fra fortiden eller blot en hun møder også bla bla...if you know what I mean
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Vie la Mort og venskaber.
» Regn, øl og spirende venskaber - Dean Sanders
» Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]
» Seeking .... ? topic ^^", Søger søger altid o.o...
» Jeg søger ^_^
» Regn, øl og spirende venskaber - Dean Sanders
» Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]
» Seeking .... ? topic ^^", Søger søger altid o.o...
» Jeg søger ^_^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont