Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Interesseret? - Plotsøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Interesseret? - Plotsøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Interesseret? - Plotsøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Interesseret? - Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Interesseret? - Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Interesseret? - Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Interesseret? - Plotsøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Interesseret? - Plotsøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Interesseret? - Plotsøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Interesseret? - Plotsøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Interesseret? - Plotsøgning

Go down

Interesseret? - Plotsøgning Empty Interesseret? - Plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 19:52

Halløj du :-)
Jeg står i den situation, at jeg leder efter emner til denne kreation - Katie Greenwood.
Jeg er både frisk på, at prøvekøre et par emner uden den største planlægning - samt langvarige plots der kan skabe lidt mere spænding mellem vores karakterer. ALT behøver selvfølgelig ikke, at være planlagt - men det er rart at have en lille idé om, hvor det hele fører hen :-)

OBS -
Jeg har ikke mange krav, men stavning er et af de få! Med hensyn til længden af emner, spejler jeg mig næsten altid i hvad den anden gør. Jeg kan sagtens skrive meget lange indlæg, men er dog ikke god til de helt korte. Hvis indlæg er ALT for korte, kan det godt være, at jeg mister interessen lidt.
Jeg har med vilje ladet mange ting omkring Katie's fortid stå åben, så jeg også kan åbne en mulighed for tidligere relationer!

Baggrundsviden:
Katie er født og opvokset i USA, men har også rødder i Bulgarien. Hun er en fuldblods varulv, hvilket betyder at begge hendes forældre havde virussen, og overførte den til hende. Moderen døde under fødslen, og faderen blev dræbt for godt to år siden, hvilket var grunden til, at Katie flygtede fra USA. En rivaliserende wolf-pack tog hendes families territorium og dræbte næsten alle medlemmer af hendes faders flok. Det var kun dem der stak af, der overlevede - og hun har stadig ikke tilgivet sig selv, for at være så stor en kujon og efterlade både familiemedlemmer og venner til døden.
Eftersom hun har haft virussen siden fødslen, er hendes psykiske tilstand blevet mere ustabil med årene. Hun kontrollerer sin varulve-skikkelse på en måde som kun fuldblodsvarulve kan - men det er hendes menneskeskikkelse der bliver svagere og svagere. Hun kæmper med både mareridt og en mild form for forfølgelsesvanvid. Desuden skubber hun folk væk, i frygt for, at hendes psykiske ustabilitet, og hendes temperament vil tage livet af dem.

Jeg leder efter:
- Arbejdsgivere (hun er desperat efter et arbejde for tiden)
- Flirts (hendes drifter bliver ret ustyrlige op til fuldmåne, er derfor er one-night-stands ikke fremmede for hende. Alt der dog bliver med mere 'følelse' vil hun forsøge at skubbe fra sig)
- Venner (dette skal virkelig være nogen der kan tackle hende på hendes værste)
- Tilbageværende familiemedlemmer
- Fjender/ofre

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Interesseret? - Plotsøgning Empty Sv: Interesseret? - Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 22 Mar 2014 - 17:43

Hej

Jeg vil da meget gerne emne med dig, hun virker ganske interessant.
Da Dev selv er en hård banan, forstår hun sig godt på det med at tingene ikke altid kan være nemme, så jeg vil da gerne melde mig som en ven, om ikke andet kan vi starte ud som bekendte, hvis det er et for tidligt med en så stor relation.
På samme tid, er jeg også med på hvis de er gamle venner, altså at de har kendt hinanden længe.

-Dev

Gæst
Gæst

Indlæg af Angelin Ons 26 Mar 2014 - 19:58

Kunne sagtens være interesseret, når jeg engang får styr på min karakter - send endelig en besked!
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 703

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: