Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

3 deltagere

Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 22 Apr 2014 - 18:06

Hej alle!

Jeg hungrer efter emner, så jeg ville kaste mig ud i lidt emnesøgning!

Som det står til nu har jeg undskyld Liams fravær med, at han blev begravet i den israelske ørken, efter en byttehandel i Jerusalem med noget kostbart antik kunst fra dæmonske tempelriddere gik noget så grueligt galt.

Jeg søger emner, der ...
• omhandler denne voldelige byttehandel
• omhandler det øjeblik, hvor han bliver fundet og gravet op
foregår på et helt andet tidspunkt og som kan handle om alt muligt andet spas og ballade!
Jeg har ingen krav til din karakter, der skal selvfølgelig bare være en smule realisme og forklaring på, hvorfor han/hun er involveret i sagen. Så om du er en sortelver, skægget bisse, guitarspillende lover-boy eller en lækker dame (Liam elsker især lækre damer) så er du meget velkommen!
Hvad end det er et emne omsværmende Jerusalem eller noget helt adskilt...

- Liam Bøzkøv

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) G1333946573716294511
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Apr 2014 - 21:30

Jeg vil gerne starte et emne op, men jeg kender ikke så meget til historien om Liams forsvinden. Men eftersom Emilia er "antik" handler og går meget op i gamle genstande og lignende (meget gerne med overnaturlige kræfter) så kunne hun jo godt være en del af det :)

Håber det har vækket indtarsase :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Alessa Tirs 22 Apr 2014 - 22:18

Bum, bum. Abraham er gammel - Alessa er gammel og kommer en del i Jerusalem, mon ikke der kunne være mulighed for, at de har mødt hinanden før?
Jeg tænker, at muligheden måske kunne være, at hun godt kunne have fundet ham og gravet ham op eller fundet ham bagefter, muligvis fordi hun skylder ham en tjeneste? Her skulle man jo så lige finde ud af, hvoraf den tjeneste kommer af, for med hendes baggrund som engel ville det nok ikke være en lille ting.

Ser du muligheder/en idé heri?
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Maya Tirs 22 Apr 2014 - 22:27

Hvad med at lade Maya få gravet Liam op igen? Hun har resurseren til det meste, samt er hun fantastisk, når det kommer til at få indsamlet information. Det ville derudover passe fint ind i det hele, hvis vores to vampyrer havde bekendtskab til hinanden. Ikke ligefrem venner. Den slags ligger ikke til Maya. Men bekendte. Måske lidt som et konkurerende par. Og på den måde vil hun netop nemmere have fået skrablet noget sammen om, hvor Liam ligger begravet. Og hun vil et sted vide, hvilken skam, der ville være at lade ham ligge der under jorden.

Åh, hvilken fryd det må være for hende, at Liam havde brug for hendes hjælp.

Jeg tænker at de kender hinanden fra det højerestående samfund som de begge kommer fra. Og måske ikke have set hinanden længe. Liam har trods alt ikke været alt for meget i Di Morga gennem de sidste par år, hvis jeg har fulgt godt nok med.

But...yeah.. xD
Maya
Maya
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.

Antal indlæg : 155


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 23 Apr 2014 - 9:47

Uha uha, så blev madkassen fyldt!

Emilia - så kunne det være fedt med et emne om tiden op til begravelsen. Ville det give mest mening for din karakter, hvis det starter i Di Morga? For så kunne de mødes og bare drøfte mission, måske noget med at Liam skal skaffe de nødvendige informationer fra Emilia for at kunne finde det, han leder efter...

Maya - hun kunne have fået et hint om Liams location via den franske mafia? Jeg kunne forestille mig, at det nok er den vej, de kender hinanden. Liam og hans kolleger i vampyrbanken støtter ikke op om den franske mafia, så det kunne have skabt lidt konflikt... let me know what you think!

Alessa - altså efter at have ligget og stegt under ørkensandet et par måneder kunne Liam nok godt trænge til et par dråber engel at mætte sig på haha... Vi kunne eventuelt have et emne, der starter i fortiden, hvor man bliver introduceret for deres forhold og ligesom bygger en grund til hvorfor Alessa skylder ham noget?
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 23 Apr 2014 - 9:49

Åhåhå, skør idé, men måske Alessa kunne ruske lidt op i hans tro på Gud? Jeg har længe ledt efter en grund til at gøre ham lidt mere religiøs...
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Maya Ons 23 Apr 2014 - 10:18

Det lyder som en plan. Det vil også virke en del mere logisk, hvis hun netop havde fået informationen der igennem. Samt at det er der de kender hinanden. Derudover kan der sagtens være opstået konflikt imellem dem, men jeg vil ikke mene den er alt for stor, eftersom Maya i princippet er ligeglad med mafiaen. Hun er blot en del af den af egne egoistiske grunde.
Maya
Maya
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.

Antal indlæg : 155


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Alessa Ons 23 Apr 2014 - 10:22

Jeg kan godt lide idéen om, at hun frivilligt skulle give lov til at en fanger skulle have lov til at bide i hende. :b Og vi kan sagtens føre det religiøse ind over, det er i hvert fald ingen problemer fra Alessas side.

Hvis han har været lidt for "larmende" i fortiden, kan mødet netop være, at hun har fulgt ham nogen tid, og emnet vil være efter et par møder, hvor tjenesten opbygges?
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Gæst Ons 23 Apr 2014 - 13:46

Det lyder som en rigtig god plan :)
Men vi er nok nød til at snakke lidt sammen om hvad det enlig er for en genstand de begge er på jagt efter :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Gæst Ons 23 Apr 2014 - 13:47

Enlig er det lige meget hvor historien starter, Emilia rejser meget rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 24 Apr 2014 - 10:37

Alessa - lolol, ja, vi må lige få opbygget en god grund til at få hende overtalt! Hvis han nu folder hænderne og be'r en lille bøn...

Maya - helt i orden, det passer perfekt.. i så fald forestiller jeg mig, at de har mødt hinanden til fissefornemme middage og måske generelt bare har haft et lidt anstrengt forhold....

Emilia - Vi kan tage genstanden over PM, så vi ikke spammer forummet :D

Jeg skal lige skrive noget AT og en engelsk opgave, så skal jeg begynde at oprette emner!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Maya Tors 24 Apr 2014 - 12:12

Lige præcis!
Men siden du har travlt med AT and what not, så kan jeg sætte mig igang med at lave vores emne. Det virker mest logisk at det er Maya der kommer først på banen, eftersom vores kære Liam trods alt ligger dybt inder en ørken.

Dog skal jeg lige vide noget. Han ligger i en kiste right?? Nogle detaljer jeg i det hele taget skal holde øje med?? o.o
Maya
Maya
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.

Antal indlæg : 155


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 24 Apr 2014 - 12:48

Ouh uh, det ville være skønt, hvis du kunne starte emnet! Det ender nok alligevel med, at jeg skriver et svarindlæg til dig i stedet for at passe min uddannelse
Jo, jeg forestiller mig, at han ligger i en kiste, hvori han kun lige akkurat passer i. Han er bundet med sølvtråd og uden om dét bandager ligesom en mumie.
Ørkenlandskabet bliver konstant ændret på grund af blæsten, så vi kunne sige, at vinden havde blæst så meget sand væk fra kisten, at noget af den begyndte at blive synligt...
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING) Empty Sv: De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum