Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I want something to do [emne/Plot/Relationssøgning]
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
I want something to do [emne/Plot/Relationssøgning]
Hallo my fellow players!
Jo landet ligger englelig at jeg direkte r*vkeder mig, og det er virkelig ikke ting som jeg bryder mig om, men ja så tænkte jeg hvorfor ikke sætte en søgning igang. Jeg er relativ kendt inde for RPG universet, så frygt endelig ikke fra dette. Jeg har samtidig heller ikke de største krav, dog få. Jeg ser rigtig gerne at dem jeg emner med kan skriver over 150-200 ord, jeg siger ikke der skal skrives en roman, det kan ske fra min side. Mener blot at det er rart at have en masse beskrivelser med, fra min side af giver det kun mere inspiration og det fører jo til flere indlæg. Den anden ting jeg ser sker er, at stavning er i orden. Det skal være læseligt, jeg mener ikke i skal skrive perfekt, men så vidt muligt kunne det grammatiske, bøjninger og hvordan man staver til det ene og det andet.
About the girl
‡ Cora er født menneske, men døde senere [hun blev myrdet], hvorpå hun genopstod som engel, dog var der hændt noget, som gjorde at hun fik noget dæmonisk ind i sig.
‡ Hun er af udseende 26, men i virkeligheden en hel del ældre end hvad man lige skulle tro.
‡ Som menneske arbejde hun som slave, for nogle rige romere.
‡ Personligt er Cora en stærk kvinde, hun er typen der ikke stoppe med at kæmpe før hun dør. Hun mener at dem der ikke kæmper for hvad de tror på, ikke har nogen grund til at leve. For uden en sag at kæmpe for, er der ingen grund til overhoved at være til.
‡ Hun kan være utrolig blid [skyldet hendes engle side] Samtidig kan hun være ufattelig brutal og blodtørstig [grundet den dæmoniske side]
‡ Hun er en fri kvinde, men dog er hun også ganske romantisk anlagt. Når det gælder kærlighed, er hun vild med små enkelte ting, noget der kommer fra hjertet.
‡ Hun har seriøse tillids problemer, grundet at hun blev myrdet som menneske, men stoler hun først på en, er hun loyal til det sidste.
‡ Hun er utrolig vidensbegærlig og vil ofte kun have mere viden. Samtidig er hun også typen der kan snakke ørerne af folk
About the searching
‡ Bekendte/Venner/Veninder, hvem kan ikke bruge en veninde eller to, om ikke andet en ven. Cora er en pige der ikke lader racer skille fra gode venskaber, selvfølgelig føler hun sig mere i et med en fra samme race [dæmon eller engel] som hende selv. Dette afholder hende dog ikke fra at blive venner med en fra et anden race [i denne kan man blive en tættere ven, dog skal kemien være der]
‡ Barndomsvenner, Nogle der kendte hende dengang hun var menneske og måske var de også nære venner. Dette kræver dog vedkommende er uddødelig og nok også er fra dengang romerne holdte gladiatorer. Dette er en åben relation, der sagtens kan flettes sammen med andre
‡ Flirts evt. kærlighedsforhold, jeg vil ikke sætte et forhold op med det samme. Det skal være ægte og komme ud af et par emner vi har. Dog vil dette evt. være en flirt der tager skridtet videre eller også en tidligere flirt...hun er ikke kræsen når det gælder kærlighed, da hun mener det er noget der kommer fra hjertet og ikke hjernen.
‡ Andre ideer. Jeg er åben for evt. ideer som i selv skulle have, bare kom med dem, jeg er åben :3
About the relationships
Kommer hen af tiden
About the girl
‡ Cora er født menneske, men døde senere [hun blev myrdet], hvorpå hun genopstod som engel, dog var der hændt noget, som gjorde at hun fik noget dæmonisk ind i sig.
‡ Hun er af udseende 26, men i virkeligheden en hel del ældre end hvad man lige skulle tro.
‡ Som menneske arbejde hun som slave, for nogle rige romere.
‡ Personligt er Cora en stærk kvinde, hun er typen der ikke stoppe med at kæmpe før hun dør. Hun mener at dem der ikke kæmper for hvad de tror på, ikke har nogen grund til at leve. For uden en sag at kæmpe for, er der ingen grund til overhoved at være til.
‡ Hun kan være utrolig blid [skyldet hendes engle side] Samtidig kan hun være ufattelig brutal og blodtørstig [grundet den dæmoniske side]
‡ Hun er en fri kvinde, men dog er hun også ganske romantisk anlagt. Når det gælder kærlighed, er hun vild med små enkelte ting, noget der kommer fra hjertet.
‡ Hun har seriøse tillids problemer, grundet at hun blev myrdet som menneske, men stoler hun først på en, er hun loyal til det sidste.
‡ Hun er utrolig vidensbegærlig og vil ofte kun have mere viden. Samtidig er hun også typen der kan snakke ørerne af folk
About the searching
‡ Bekendte/Venner/Veninder, hvem kan ikke bruge en veninde eller to, om ikke andet en ven. Cora er en pige der ikke lader racer skille fra gode venskaber, selvfølgelig føler hun sig mere i et med en fra samme race [dæmon eller engel] som hende selv. Dette afholder hende dog ikke fra at blive venner med en fra et anden race [i denne kan man blive en tættere ven, dog skal kemien være der]
‡ Barndomsvenner, Nogle der kendte hende dengang hun var menneske og måske var de også nære venner. Dette kræver dog vedkommende er uddødelig og nok også er fra dengang romerne holdte gladiatorer. Dette er en åben relation, der sagtens kan flettes sammen med andre
‡ Flirts evt. kærlighedsforhold, jeg vil ikke sætte et forhold op med det samme. Det skal være ægte og komme ud af et par emner vi har. Dog vil dette evt. være en flirt der tager skridtet videre eller også en tidligere flirt...hun er ikke kræsen når det gælder kærlighed, da hun mener det er noget der kommer fra hjertet og ikke hjernen.
‡ Andre ideer. Jeg er åben for evt. ideer som i selv skulle have, bare kom med dem, jeg er åben :3
About the relationships
Kommer hen af tiden
Det var vidst det hele, send evt. en PM eller skriv et indlæg hvis i er interesseret. Glæder mig til at høre fra jer :D
Gæst- Gæst
Sv: I want something to do [emne/Plot/Relationssøgning]
Jeg er lige vendt tilbage til Vie efter en længere pause, men hvis du har det fint nok med at emne med en lidt rusten dude, så er jeg frisk :3
Gæst- Gæst
lovely, rusten eller ej, det er da dejligt med et svar :)
så har du nogen ide til et plot?
så har du nogen ide til et plot?
Gæst- Gæst
Jeg ved ikke om du har noget vildt i tankerne, men jeg tænker eventuelt at de kan mødes på restauranten hvor Timber arbejder. De kan falde i snak, og senere tage videre, ud i den ukendte nat?
Gæst- Gæst
sure hvorfor ikke det kunne sagtens være hyggeligt :)
kunne jeg overtale dig til at lave?
kunne jeg overtale dig til at lave?
Gæst- Gæst
Selvfølgelig! Går lige ud og ryger, og så går jeg igang :3
Gæst- Gæst
Jeg har ikke lige nogle idé om hvor Dexter kunne passe ind, men jeg vil gerne smide ham på banen også.
Dexter- Novice (Rank 3)
- Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.
Antal indlæg : 31
Det lyder da dejligt, noget du evt. Mangler?
Gæst- Gæst
Jeg har ikke nogen store forudplanlagte planer for Dexter. Så der er lidt frie tøjler fra min side af.
Dexter- Novice (Rank 3)
- Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.
Nu gør du det altså ikke nemt :3 men hvad så med at tage en på det tilfældige?
Gæst- Gæst
It sounds dirty. Men ja, lad os da bare det.
Dexter- Novice (Rank 3)
Well maybe it is. Du kunne vel ikke lave det?
Gæst- Gæst
Jo, det kunne jeg godt, hvis du kunne give mig et sted i storbyen Cora ville dukke op? Så vil jeg lave det imorgen ,for jeg er netop på vej ud af døren for at hente McD mad. I am a hungry wombat.
Dexter- Novice (Rank 3)
Hvad med parken/Sombre?
Haha er vi ikke alle lidt sultne engang i mellem
Haha er vi ikke alle lidt sultne engang i mellem
Gæst- Gæst
*Bump*
Hey there.. Jeg tuller da lige ind og stiller mig til rådighed ^^
Jeg har ikke som sådan en idé til et stort plot, men hvis du kan bruge mig så sig da endelig til :3
Hey there.. Jeg tuller da lige ind og stiller mig til rådighed ^^
Jeg har ikke som sådan en idé til et stort plot, men hvis du kan bruge mig så sig da endelig til :3
Scarlett- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 141
Lignende emner
» Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» emne og plot
» Emne-, plot- og relationssøgning
» Emne or Plot
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» emne og plot
» Emne-, plot- og relationssøgning
» Emne or Plot