Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne-, plot- og relationssøgning! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne-, plot- og relationssøgning!

2 deltagere

Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Tors 27 Jul 2017 - 3:04

Titlen siger lidt sig selv - jeg søger efter emner, plots og relationer til Mike! Dette kan være alt muligt, og jeg er egentlig ikke så kræsen, men jeg kan jo starte ud med at tegne et billede af min karakter?

Advarsel: Mikes karakter tackler en del hårde emner, som psykiske sygdomme, selvmedicinering, euforiserende stoffer, afhængighed, selvskadende tendenser, m.m., så for at køre emner med ham skal man kunne håndtere at skrive om den slags. Jeg ser helst at man ikke er under 18, men hvis man føler sig frisk på at skrive alligevel, så er jeg chill.

Michael-Noah er en 17-årig ung mand, som er havnet i en uheldig situation. Han har problemer med sin familie, føler sig fremmedgjort blandt sine klassekammerater, og er allerede i så ung en alder et stofmisbrug, da han bruger det til at dulme sine maniske og depressive perioder. Dette har ikke ligefrem hjulpet på forholdet til sin familie eller dem på hans skole, faktisk næsten bare forværret det. Men det er som om at han ikke rigtigt kan komme ud af det, selvom han godt kan se at det er et problem.
Alt efter hvornår og hvilken tilstand man møder ham i, så kan hans førstehåndsindtryk ændre sig gevaldigt. Er han høj og manisk? Så er han en meget frisk ung mand med lyst til sjov og ballade. Er han ædru og træt? Så møder man en aggressiv og paranoid dreng, som brækker ens arm, hvis man kigger på ham forkert.

Mike har kun boet i Di Morga i et lille års tid, men har alligevel en lille smule viden om den magiske verden. Hans dealer er ikke et menneske, og han er blevet hooket op på vampyr-blod en gang eller to. Men han ved ikke mere end at der findes vampyrer og muligvis andre væsner - og selv det er han meget skeptisk over.

Hvad søger jeg så? Ja, som sagt tidligere - lidt af hvert! Jeg leder ikke efter nogen som kan "fjerne" Mikes problemer, og kan derfor allerede sige nu, at hans mentale problemer ikke kan eller vil blive kureret på magisk vis. Det kan både forbedres, forværres og forblive som det er, alt efter hvilke karakterer han møder og deres indtryk på hans liv. Men jeg er chill med hvad som helst, så hit me up hvis du har nogle idéer!
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Christian Fre 28 Jul 2017 - 2:10

Jamen hello ^^
Først må jeg sige, mega fucking awesome karakter du har dig! Dernæst, så vil jeg elske at emne med dig!

Jeg har et par karakterer, som jeg tænker vi kan vælge imellem:

Emne-, plot- og relationssøgning! Giphy

Astrid Skylar Helena Carang
Link til Profil

Basic info
Race Hybrid - Blanding af Dæmon, Djævel (Lucifer & Belial) & Elver
Alder 21/Ukendt
Job Indiesanger, Sangskriver & Model

Info om hende Astrid er en indiesanger og model, som er kendt for at tage ekstreme mængder af stoffer. Man kan nærmest aldrig møde hende, uden at hun er høj på et eller andet. Hun lider selv af PTSD, da hun på grund af manglende kontrol, egentlig har været skyld i, at mange af hendes elskede døde (hun har brændt sin datter og daværende kæreste levende, knuste sin barnepige og meget mere). Hun tager dig stoffer for, at dulme minderne, angsten og generelt hendes evner. Hun har også en moderisk side til sig, hvilket ofte komme ud, hvis hun har taget lidt forkerte stoffer. Hun er en stofmisbruger, alkoholiker og ryger, der ikke just har planer om at ændre sig lige foreløbig. Det eneste tidspunkt, hvor hun kan slappe af, er når hun synger og alligevel har berømmelsen også haft effekter på hende.

Ideer
- Hun kunne være en form for drug-boddy, en han bliver høj med. Hun kunne også præsentere ham, for noget lidt mere farligt


Emne-, plot- og relationssøgning! Giphy

Christian Anthony Grey
Link til Profil

Basic info
Race Vampyr
Alder 26/Ukendt
Job Intet

Info om ham Christian er på mange måder, hvad man vil beskrive som enten en psykopat eller sociopat, han er karismatisk, charmerende, ejer meget lidt empati og føler generelt meget lidt skam, for alle de ting han gør. Han er typen der manipulere med dem omkring ham, og ikke rigtig har ondt af det. han har også en stærk tendens, til at lave mindre massemord, og har førhen i tiden udført adskillige mord på små byer, hvor han kom til og derpå slagtede alle der boede der.  Han kender meget lidt til monogami, og har en tendens til at knalde til højre og venstre, sex og alkohol, virker også som en af de få ting, som afholder ham fra at ryge tilbage i sin dårlige cyklus (hvor han altid ender op, med at begå adskillige mord). Mange vil ikke just kvalificerer ham som loyal, da han bekymre sig om ganske få, og har før røvrendt venner og bekendte. Men han har dog sine gode øjeblikke, hvor han kan være ganske sød, uheldigvis er der blot ret få af disse, og de kommer med meget store mellemrum og mange er derfor i tvivl om hvorvidt, han agere ud fra sin venlighed eller manipulerende væremåde, når han agere venligt imod andre.

Mulige ideer
- Chris er biseksuel og hvad man kan beskrive som hyperseksuel, hvilket vil sige han i den grad er ophidset ret ofte. Tænker at han som vampyr, kan supplere Mike med sit blod, og måske også fungere som en elsker/flirt. Han vil næppe være god for Mike's mentale helbred, og ligeså kærlig som han kan agere, ligeså modbydelig og voldelig kan han være
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Lør 29 Jul 2017 - 17:17

Uha, det lyder godt, begge dele!

Jeg er faktisk meget interesseret i begge karakterer, men hvis vi skal starte ud med én, så tror jeg det skulle være Christian, bare fordi vi kunne lave et længerevarende plot med din ide :0 Jeg kan virkelig godt lide ideen om en karakter der kunne få Mike endnu længere ud i problemer, både i form af et nyt misbrug, men også ved at kunne overtale ham til at gøre dumme ting helt generelt. Mike er ikke helt let at komme under huden på, men med Christians evner vil det næppe blive et problem c:
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Christian Lør 29 Jul 2017 - 20:17

Mike skrev:Uha, det lyder godt, begge dele!

Jeg er faktisk meget interesseret i begge karakterer, men hvis vi skal starte ud med én, så tror jeg det skulle være Christian, bare fordi vi kunne lave et længerevarende plot med din ide :0 Jeg kan virkelig godt lide ideen om en karakter der kunne få Mike endnu længere ud i problemer, både i form af et nyt misbrug, men også ved at kunne overtale ham til at gøre dumme ting helt generelt. Mike er ikke helt let at komme under huden på, men med Christians evner vil det næppe blive et problem c:

Det er jeg da glad for at høre :D

Jamen så lad os da starte ud med Christian
Tænker at Christian vil være meget humørsvingene, så det ene øjeblik kan han være kærlig og nænsom, det næste er han modbydelig, voldelig og kan finde på at drikke fra Mike, uden rent faktisk at havde fået tilladelse, blot for at slette minderne om det, således han kan blive ved med at have en donor tæt på sig

Men hvordan tænker du vi skal starte det ud?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Lør 29 Jul 2017 - 22:01

Hmm, jeg har et par ideer :0

Nu ved jeg ikke hvor meget Christian er inde i at give blod, men der kunne godt være nogen der havde hooket dem sammen i følge med det. En anden ide kunne være at de mødtes mens de begge var ude i byen? Mike er godt nok ikke typen der tager ud og fester, men han tager ud for at hente hash osv. om natten. Så det kunne både vær før og efter han fik sit fix. Før ville det være at han ville hoppe på ethvert tilbud. Efter ville han være meget mere snaksagelig, hvis han finder en grund til st snakke med Christian.

Det var i hvert fald hvad jeg umiddelbart har :0
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Christian Lør 29 Jul 2017 - 22:08

Mike skrev:Hmm, jeg har et par ideer :0

Nu ved jeg ikke hvor meget Christian er inde i at give blod, men der kunne godt være nogen der havde hooket dem sammen i følge med det. En anden ide kunne være at de mødtes mens de begge var ude i byen? Mike er godt nok ikke typen der tager ud og fester, men han tager ud for at hente hash osv. om natten. Så det kunne både vær før og efter han fik sit fix. Før ville det være at han ville hoppe på ethvert tilbud. Efter ville han være meget mere snaksagelig, hvis han finder en grund til st snakke med Christian.

Det var i hvert fald hvad jeg umiddelbart har :0

Well Christian laver lidt af hvert, så det at give blod til andre kunne han sagtens ^^
Men ideen med at være i byen, kunne sagtens være muligt :)
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Søn 30 Jul 2017 - 0:34

Jamen er det så ikke bare det vi gør? Jeg ved ikke om du vil starte eller jeg skal? Jeg kan sagtens, men det bliver ikke før aller tidligst søndag aften.
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Christian Søn 30 Jul 2017 - 0:55

Mike skrev:Jamen er det så ikke bare det vi gør? Jeg ved ikke om du vil starte eller jeg skal? Jeg kan sagtens, men det bliver ikke før aller tidligst søndag aften.

Blev den med at Christian giver ham blod?

Gider du? :)
omg glæder mig mega meget :D
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Søn 30 Jul 2017 - 1:34

ja det tænker jeg, og at de mødes i byen? Tænker at den hvor han er ædru og evt. har abstinenser sagtens kunne lede op til noget c:
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Christian Søn 30 Jul 2017 - 2:51

Mike skrev:ja det tænker jeg, og at de mødes i byen? Tænker at den hvor han er ædru og evt. har abstinenser sagtens kunne lede op til noget c:

Det lyder helt perfekt ^-^
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Man 31 Jul 2017 - 22:16

Jeg var lige lidt mere træt end jeg regnede med da jeg kom hjem igår, men nu har jeg fået det oprettet!

http://www.vielamort.net/t14951-withdrawal-christian#270954
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Christian Man 31 Jul 2017 - 23:27

Mike skrev:Jeg var lige lidt mere træt end jeg regnede med da jeg kom hjem igår, men nu har jeg fået det oprettet!

http://www.vielamort.net/t14951-withdrawal-christian#270954

Det er helt okay!
Er det Chris han ringer til?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Man 31 Jul 2017 - 23:29

Nej, jeg tænker at de ikke kender hinanden endnu? :0 Men at Chris måske kan se muligheden for at manipulere situationen, når han ser et menneske alene om aftenen?
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Christian Tirs 1 Aug 2017 - 0:08

Mike skrev:Nej, jeg tænker at de ikke kender hinanden endnu? :0 Men at Chris måske kan se muligheden for at manipulere situationen, når han ser et menneske alene om aftenen?

Super duper, jamen så vil jeg svarer :D
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Mike Tors 10 Aug 2017 - 20:39

Op igen~ Jeg søger stadig folk til Mikey her c:
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emne-, plot- og relationssøgning! Empty Sv: Emne-, plot- og relationssøgning!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum