Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lukketid EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lukketid EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lukketid EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lukketid EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lukketid EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lukketid EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lukketid EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lukketid EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lukketid EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lukketid EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lukketid

Go down

Lukketid Empty Lukketid

Indlæg af Gæst Lør 10 Maj 2014 - 12:04

Tid 20:12
Sted Café Fluer.
Omgivelser ingen.
Påklædning nævnes.
Vejr mørkt og lunt.
Dag Lørdag

Dette emne er tilegnet til Andrija.

Endnu en arbejdst dag var gået, det var lukketid og Maddie gik rundt i caféen for at gøre det sidste, Zoe var smuttet men Maddie havde valgt lige at gøre det sidste. Stolene blev sat op på de fine runde border som stod forskellige steder i den lille café, stor var den ikke og Maddie havde bestemt ikke behov for en alt for stor café. Hun sukkede kort hun bevægede sig roligt over mod glas døren for at vænne skiltet så der vil stå lukket, det var jo ikke lige frem en café der var åbent 24 timer i døgnet. Endelig blev det sidste gjort klar, der blev fejet og serviet holder blev fyldt op. "Så nu kan jeg vist godt nye et kop the inden jeg smutter hjem" kom det fra hende mens hun kastede et blik rundt i lokalet, hun havde før overvejet bare at få malet de kedelige farvede vægge men den ide var hun altid kommet hurtig fra igen.

Det lille lyserøde forklæde blev taget af og lagt pæn sammen bag kassen, hvor efter hun endelig fik sig taget sammen til at lave den kop the. Klokken nærmede sig langsomt 20:12 normalt var hun hurtig færdig men hun kunne nu godt lide at blive efter lukketid, hun fik rettet lidt på sit tøj som bestod af et par jeans, en trøje og et par tennissko. Håret hang som altid løst selv om det en gang i mellem kunne være sat op, el kedlen slukkede hvilket betød at det kogende vand var færdigt. Et the brev blev fundet frem hvor efter hun puttede tre sukker knalder i og satte sig ned ved kassen, hun havde været glad den dag hun havde fået anskaffet sig en stol til hun kunne sidde på bag ved kassen. Dog brugte hun den mest når der var lukket. Nu kunne hun nyde sin kop the inden hun skulle hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lukketid Empty Sv: Lukketid

Indlæg af Gæst Lør 10 Maj 2014 - 14:18

Andrijas sorte bil gled op foran caféen. Først holdte den bare stille i vejkanten med slukket motor, men efter lidt tid gled døren op og dæmonen trådte ud, iklædt et jakkesæt, italienske sko og et rolex ur skinnende omkring håndledet. I hånden havde han bilnøglerne, som han låste bilen med, og en kuvert hvorpå der stod Miss. Fox.
Med lange målrette skridt gik han hen imod caféen Fluer og åbnede døren, uden at tage sig af lukkeskiltet. Bag dørens glas, havde han set ejeren sidde og nyde sin fyreaften som han havde forventet. Måske ikke at hun ligefrem sad og drak te, men i hvert fald at hun var til stede.
Efter at have lukket døren bag sig, gik han direkte hen til Madelynn, mens han trak en stol efter sig. Stolebene skrig hen over gulvet, før den blev vent om, så Andrija kunne sætte sig på den, overfor ejeren af biksen. "Godaften Madelynn. Jeg ved godt deres café er lukket, men måske har deres lille våben-biks endnu åben?" Hans stålgrå øjne var rettet direkte imod kvindens øjne, som han prøvede at fange. "Min mænd har været her et par gange og det ved jeg andre også har. Jeg troede ellers kun det var os du handlede med. Var det ikke en aftale?" En ildevarslende tone havde sneget sig ind hans tone, men han sad endnu ganske afslappet ved bordet, med en hånd hvilende på kuverten.
"Mine beviser ligger her - så du skal ikke prøve at benægte det." Med en let håndbevægelse, skød han kurven hen imod Madelynn. I den ville hun finde en stak billeder af hende og andre fra hendes forretning, forhandle våbenpriser sammen med en fremmed mand som Andrija selv ikke havde kendt, før for et par timer siden, da han havde været henne og tage livet og hoved fra manden. "Han sagde det endda selv." På Andrijas telefon havde han optaget tilståelsen, som ville fungere som et umodsigeligt bevis, skulle kvindemennesket være dumt nok til at modargumentere hvad manden lavede. På billedet kunne man endda se kasser, hvor man normaltvis ville kunne finde våben i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lukketid Empty Sv: Lukketid

Indlæg af Gæst Lør 10 Maj 2014 - 20:19

Der havde været dejligt stille og teen var næsten drukket op hvilket betød at hun snart kunne tage hjem, hun havde sat i sine egne tanker men blev straks opmærksom på da café døren gik op hvilket fik hende til at åbne sine øjne op. Hun skar en grimasse da manden trak en stol hen mod biksen, de stole ben ville med garanti lave ridser i gulvet. Ind til videre havde hun ikke sagt noget men hun holdte dog skarp øje med den fremmede, eller knap så fremmede hun havde faktisk set ham før. Hendes opmærksomhed rettede sig straks men stadig på ham da han begyndte at snakke. "Godaften Madelynn. Jeg ved godt deres café er lukket, men måske har deres lille våben-biks endnu åben?" kom det fra ham. Typisk lige som man skulle tro at man havde fri skulle en fra Mafiaen komme vadende ind, "Den er åben medmindre jeg vælger at holde fri for en aften" kom det fra hende dog ganske roligt. Hun havde alligevel regnet med at det ville blive opdaget før eller senere, men folk var bare kommet og havde hørt et eller andet om at Madelynn havde en lille våben biks.

Det var som om hans øjne forsøgte at fange hendes det var næsten som at få skæld ud, men hun tog det ikke rigtig som skæld ud selv om der sikkert kunne ske et eller andet. Hendes blik var stadig rettet mod ham og endnu en gang begyndte han at snakke. "Min mænd har været her et par gange og det ved jeg andre også har. Jeg troede ellers kun det var os du handlede med. Var det ikke en aftale?" Denne gang lød det lige frem ildevarslende, endnu en gang snakkede han. ""Mine beviser ligger her - så du skal ikke prøve at benægte det." Hun tog fat i kuverten efter han havde smidt den hen imod hende, hun åbnede stille kuverten for at trække et par billeder ud.

Hun kiggede op på ham efter hun havde puttet billederne tilbage, i kuverten som hun lagde på biksen igen. "Hvad skal jeg gøre? Hvis folk høre noget omkring våbenhandel dukker de bare op uden noget varsel. Måske er der nogen som har sladret med hensyn til min våben handelbiks" kom det fra hende, hun vidste at det ikke kunne være hendes søstre det kendte ikke en gang til det. Zoe ville sikkert kunne tvinge det ud af hende eller bare gætte sig frem til det, men Cel ville ikke kunne vide omkring. I hendes hoved havde alt det hun havde sagt lydt godt, men da det kom ud af hendes mund havde det lydt som det være vrøvl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lukketid Empty Sv: Lukketid

Indlæg af Gæst Søn 11 Maj 2014 - 1:11

En kølig hånlig latter forlod Andrija, mens han lænede sig tilbage i stolen, uden dog på noget tidspunkt at lade sit blik vige fra kvinden foran sig. "Ganske enkelt. At du styre din biks og skal du fortsat have den, indsætter du hver måned 500 euro på kontoen, hvis nummer står bag på et af billederne. Kommer det ikke, er din butik lukket og brændt til grunden." Lød svaret kontant, før Andrija så rejste sig op. "En aftale?" Han kiggede spørgende på hende, blot for at få en bekræftning.
Han havde ikke lyst til at blive hængende i evigheder, så jo hurtigere problemet blev overstået, jo bedre. Han gad derfor heller ikke lege et langt psykologisk spil, men ville gå direkte og hårdt på, viste hun sig ikke at være interesseret i samarbejde.
Egentligt var penge ikke noget han eller mafiaen manglede, men nogle ekstra moneter ville absolut ikke skade forretningen - eller hans pung. Femhundrede mente han også var et beløb der var højt nok, men uden at man behøvede at være millionær for at få det til at løbe rundt.
Godkendte Madelynn ordren, ville Andrija dreje om på hælen og forlade Fluer og sætte sig ind i sin bil og køre væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lukketid Empty Sv: Lukketid

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum