Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Der skal to til en tango [emnesøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Der skal to til en tango [emnesøgning]

2 deltagere

Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Lør 10 Maj 2014 - 17:56

Well hallo all your lovely people

Ja så er tiden vel kommet til at jeg gerne vil skrive en søgning ud. Godt nok skal jeg lige godkendes før selve emnerne kan komme igang, men derfor kan man da stadig altid planlægge nogle også starte dem op når godkendelsen er kommet :)

Jeg har enlig ikke de største krav til min emnepartnere. Jeg har selvfølgelig nogle, f. eks er det rart hvis der bliver skrev et godt stykke, helt over 100 ord i hvert indlæg. Sker det at kreativiteten mangler, jamen så tager man det derfra. Stavningen skal vel også være der, men ingen er jo perfekte, så fejl sker og what are we going to do about it? nobodys perfect ^^ Komma og punktum, er ikke noget jeg selv er perfekt til, men bare de er der, så ser jeg ikke at der er noget galt.

Nu kan jeg vel også lige beskrive Lauren, det er jo ikke fordi min profil beskriver så ufattelig meget om hendes person. Lauren er en genret pige, hun er ikke typen der starter en spontan samtale med folk, uden at kende dem i forvejen. Hun er en af de typer der godt kan lide at have faste rammer, sker der for meget vildt stresser det hende og hun dur virkelig ikke under stress [som regel smadre hun noget] hun er en typisk smilende ung pige, som ofte er rolig. Hun er homoseksuel, samt en stor støtter af LGBT rettigheder, da hun mener alle har ret til at elske hvem de vil. Hun opfører sig ofte relativ menneskeligt, på trods af hun aldrig har set skyggen af at være et. Hun er loyal, venlig og blid omkring sine venner og dem hun holder af, dog overfor fremmede er hun ret så tilbageholdende, hun råber ofte ikke højts eller gør opmærksom på sig selv, med undtagelse af hvis hun er igang med en eller anden diskotion, så kan hun skam råbe højt. Hun er ret så romantisk anlagt og har et eller andet håb om at kunne møde mrs. one and only, også selvom hun har en realitets sans der stopper hende i det.


Søger

Dårlig indflydelse Lauren er ikke typen der går ud og laver vilde ting, hun er mere hende der laver sine lektier til tiden og ikke rigtig går op i hvad folk tænker om hende. Dog som halv djævel har hun også en mørke gemt i sig. Så derfor tænkte jeg at hun i den grad har brug for en eller anden dårlig indflydelse, en eller anden der kan lærer hende om alle de morskaber der findes, alkohol, stoffer og hvilke morskaber der ellers findes.

Gode venner Lauren er som sagt ikke den mest snaksagelige, så nogle veninder hun kan snakke tæt til. De skal højst tænkelig havde kendt hinanden i et godt stykke tid, da Lauren ikke er typen der snakker for meget med folk hun ikke har kendt længe. Så dette vil være veninder der kender til hendes seksualitet, også samtidig respektere den, samtidig med at de vil kende hinandens hemmeligheder. Om ikke andet kan der være mulighed for at denne her opgradere til Bedste veninde.

Bekendskaber Dette vil nok være starten på et venskab. Hun vil nok ikke snakke særlig meget om sine følelser med dem her, men vil dog snakke meget med dem. Denne her kan udvikle sig til gode veninder også videre op til Bedste veninde.


Flirts Lauren er virkelig ikke god til at flirte, plus hun er virkelig dårlig under press. Ofte smadre hun ting eller falder over sine ord når hun finder en anden kvinde attraktiv. Så vedkommende hun ender op med evt. at have en flirt med eller flirte med, må bæger over med hende på det punkt. Dette kan evt. opgraderes til kæreste eller ligende.

Blinddates Jeg tænker lidt at et par fælles venner sætter en blind date op for hende, samt en anden kvinde blot for at se hvordan det vil gå. Om det bliver til mere end bare en enkel date må tiden jo vise

Flatmate Hun har ikke just røven fuld af penge, så en eller anden hun kan bo sammen med. Dreng eller pige, menneske eller dæmon. Blot vedkommende ikke gør skade på hende, så er jeg ligeglad med det. De behøver ikke være de bedste venner/veninder i verden, men blot en eller anden hun kan bo sammen med

Andet så er jeg vidst kommet ud med det hele, så hvis i har en ide kom endelig frem med den :)

Det var vidst det, håber at høre fra jer


Sidst rettet af Lauren Tirs 13 Maj 2014 - 0:18, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Søn 11 Maj 2014 - 10:37

No one?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Søn 11 Maj 2014 - 17:02

Jeg vil meget gerne have et emne med dig! :)

Mine tanker går på en veninde og måske også en flatmate. Amanda er lige dumpet ned fra himlen og bor pt på byens hotel, men det kunne være fedt hvis hun kunne finde en at bo sammen med, da et hotel bliver meget upersonligt og sikkert også kedeligt i længden. De kan også bare 'nøjes' med at være veninder. I dette tilfælde ville forholdet så være nyt, da Amanda ikke har haft så lang tid på jorden. I dette forhold tænker jeg, at Lauren eventuelt kunne trække Amanda lidt væk fra hendes goodie-engle-side og få hende til at blive mere "normal".
Har du andre idéer i tankerne, så er jeg åben.
Slå på tråden, kunne der være noget interessant :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Søn 11 Maj 2014 - 21:51

Lovely

Jeg kan godt lide din ide. Man kunne tviste den lidt at sige de evt. Bor sammen, som flatmates også stille og roligt opbygger et venskab?
Jo selvfølgelig kunne hun hjælpe hende med det :)

Plus hvis du er op på den kunne vi jo sige at Lauren får et mindre crush på hende? Ikke at der skal ske noget mellem dem, men nu er hun jo til kvinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 18:47

Lauren skrev:Lovely

Jeg kan godt lide din ide. Man kunne tviste den lidt at sige de evt. Bor sammen, som flatmates også stille og roligt opbygger et venskab?
Jo selvfølgelig kunne hun hjælpe hende med det :)

Plus hvis du er op på den kunne vi jo sige at Lauren får et mindre crush på hende? Ikke at der skal ske noget mellem dem, men nu er hun jo til kvinder

Undskyld det sene svar.

Haha, det kunne være sjovt - Amanda ville blive rædselsslagende xD
Vil du starte eller skal jeg?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Zann Lør 24 Maj 2014 - 18:54

Jeg er frisk på en blinddate :D
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 17:16

Amanda :: det gør skam intet, hellere senere end aldrig. Du må meget gerne starte tak :)

Zann :: sorry den må jeg afslå da hun er en stolt lesbisk kvinde, der udelukkende tænder på kvinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Zann Søn 25 Maj 2014 - 20:22

Okay sorry havde ikke lige lagt mærke til det :) Så kan de jo mødes og Zann kan prøve :) Eftersom Zann jo ikke ved det :) Og så kan de ende med at blive venner eller noget :)
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Romain Man 26 Maj 2014 - 23:56

Jeg er også frisk, du kan finde mere info om ham her http://www.vielamort.net/t13147-meet-me-in-the-dark der er også forslag til hvad jeg nogenlunde søger, men er frisk på det mest.
Måske nemmer at sende en PM hvis du altså er frisk?
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Der skal to til en tango [emnesøgning] Empty Sv: Der skal to til en tango [emnesøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum