Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.

2 deltagere

Go down

Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  Empty Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.

Indlæg af Tess Søn 1 Jun 2014 - 11:11

Sted: Der er alt for mange forskellige områder vi befinder os. Men det forgår forholdsvis lidt i Di Morga og dernæst i Storbritannien.
- Alt andet er, eller vil, blive skrevet ned i emnet. Emnet er forbeholdt til Evelyn Swift.

*********************************************************************************
Di Morga, Terre. Tess' lejlighed.
”AARGH!” råbte hun. Hun havde lige slået et af hendes mest følsomme steder imod sengekanten. Nemlig hendes lille tå. Tess bed tænderne sammen, mens hun hoppede på et ben, imod sit klædeskab. Indtil videre havde hun kun pakket kjoler ind, da det var det eneste hendes mor ville se hende i. Hun kunne ikke fatte hun skulle se sine forældre og søskende i dag. Hun havde ikke set dem i så lang tid, på grund af de aldrig kunne få det til at hænge sammen medhensyn til tiderne. Hun glædede sig dog til at se sin lille nevø. Navnet var ikke nævnt endnu, men det blev det sikkert over middag. Hendes mor havde understreget til hende, at det blev en stor middag, for vi kunne endelig fejre hendes bror, Terry, og hans kone, Alley. Mens Tess var i gang med at lukke sin taske bankede de lige pludselig på døren. Tess løb ud og sit værelse og over til sin dør.

”Oh Ellen!” sagde hun og kastede sig i armene på en yngre pige. Hun var ikke ældre end de sytten. Pigen smilede og krammede igen. ”Hvor er Muffin henne? Hvad skal jeg gøre og hvordan?” lige pludselig var hun ikke så stille, Tess rystede tankerne væk og fokuserede på den rødhårede pige. ”Ja. Naturligvis. Kom med mig” sagde hun og gik stresset ind i køkkenet. Det var nemlig meningen at, Ellen, skulle passe på hendes kat, mens hun var væk. Så hun forklarede pigen hvad katten elskede og hvad den ikke elskede. Hun kunne ikke fatte, at hun skulle forlade sin mand for en hel uge.

Lufthavnen, Di Morgas udkant.
” Now boarding Group 1 on United Airlines fight 116 to Chicago O'Hare International Airport” lød en kvindelig stemme gennem nogle rustne højtaler. Tess var iført hendes hvide knælange kjole og håret havde fået et frit fald. Hun lignede virkelig en, der skulle på en charterferie. Hun kiggede forvirret på de store skærme efter England, men kunne uheldigvis ikke se noget. Hendes telefon summede og hun fiskede den op af hendes pung. ”Yellow” sagde hun og hun hørte sin mors stemme på den anden side. ”Hvor langt er du kommet skat?” spurgte hun. Tess kunne høre, at hun var i gang med at lave mad. ”Hvor er det grønne slips henne Merle?” hendes fars dybe stemme ramte hendes ører og hun gjord store øjne. Lige pludselig havde hendes mor glemt alt om hende og Tess var nødt til at lægge på. Hun skulle nok ringe, når hun engang var ankommet.

Endelig havde hun udsigt til sit flynummer. Hun sad med en kaffegrus og nød det varme og bitre væske. Hun sad ved siden af en afrikansk familie, med den sødeste afrikanske baby hun nogensinde havde set. Hun smilede til det lille individ og hun fik nogle sprællende ben som en hilsen. Det gjord hendes dag ti gange bedre.  Hun elskede virkelig børn. De var så rene og så uskyldige. De tænkte aldrig ondt og ville aldrig gøre en ondt. Hun kunne dog ikke forestille sig selv som en mor. Ikke endnu, men det var vel en livslang plan maybe?

I flyvemaskinen A380
Hun sad i flyvemaskinen A380 og hun var personligt blevet guidet her til. Det var lidt pinligt hun ikke vidste så meget om fly og lufthavne. Hendes far havde ikke lavet andet end at proppe det i hendes hoved dengang hun var yngre. Hun sad på sæde nummer 78 ved siden af en sovende mand. Han lignede lidt Gandalf med det hvide skæg han havde. Hun smilede lidt for sig selv og fandt sine høretelefoner frem. Hun satte gang i en hel album med Micheal Bublé og lukkede øjnene. Og uden hun vidste af det, så var hun i drømmeland.


Sidst rettet af Tess Tirs 22 Jul 2014 - 1:43, rettet 1 gang
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  Empty Sv: Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.

Indlæg af Evelyn Swift Ons 25 Jun 2014 - 0:06

Det havde været en hektisk morgen, lidt af en spontan tur til London kunne man roligt sige.
''Og hvad mener du med at der ikke er nogen tidligere fly? Jeg skal med den her, jeg...'' hun blev afbrudt af den allerede irriteret mand der stod og prøvede at forklare hende at hun først ville kunne få et fly i morgen tidligt, problemet var bare at hun skulle med nu, det fly som gik om ikke andet end en time. Hun vidste det havde været et skud i tågen at få en plads når vi ramte ind i en af de travleset rejse dage, men den opringning hun havde fået i morges.

Den lyshåret kvinde rodet rundt i sengen da telefonen pludselig ringede, et lille grynt kom fra hende, mens hun med den ene hånd prøvede at lede rundt i sengen efter den, men da de slanke fingre ikke stødte på det kolde genstand som udsendte den irriterende lyd, rejste hun sig brat op. Håret stod ud til næsten alle sider, mens det langsomt gik op for hende hvor hun havde smidt den hen inden hun var gået i seng om natten. Hendes blå øjne betragtede klokken, 6.14. ''hvem fanden ringer også på denne tid af morgen?'' brummede hun irriteret og svingede hendes slanke ben ud over kanten. Efter længer søgen under alt tøjet hun havde smidt på gulvet inden hun var hoppet under dynen, fandt hun endelig telefonen som stadig blev ved med at ringe. Personen måtte godt nok have en tålmodighed og forhåbentlig også noget meget vigtigt at sige, for at vække hende så tidligt. ''Hallo?'' kom det i et sløvt tone leje, men hun vågnede hurtigt op da personen i den anden ende gav sig tilkende. ''Selvfølgelig, ja, idag?'' hun skyndte sig hen til bærbaren som stadig stod tændt fra hun havde siddet der dagen førinden, blueprints vidste tydeligt at hun var i gang med endnu et arbejde, men siden blev hurtigt skiftet ud med lufthavnen i Di morga's hjemme side for at finde tider til senere i dag, med direkte forbindelse til Heathrow eller Gatwick. Evelyn fugtede hendes læber inden hun tøvede lidt i røret ''I can be there, if I get the connection in 6 hours?'' en kort pause blev højt i røret inden at godkendelsen blev givet.

''Please.. jeg skal nå hjem til min søsters bryllup, jeg sov over mig og trafikken var et helved, er der slet ikke noget du kan gøre for mig?'' man faldt en smule ned efter at hun var stoppet med at råbe af ham, og prøvede så igen. ''Vi har en enkelt plads til Heathrow på fly A380 afgang om en time, men vi har kun første klasses biletter tilbage..'' Evelyn kiggede på ham med store øjne, hvad fanden troede han hun var, millionær!? Hun sukkede irriteret og sendte sit plastik kort hen over disken sammen med hendes pas, bureauet havde bare at betale for hendes billet når hun så pludseligt blev hævet ud af sengen uden rigtig at få at vide hvorfor hun var blevet indkaldt. Få minutter efter var hun på vej imod security check med billet og pas i hånden.  

''Welcome on board'' den kvindelige stewardesse  smilede venligt til hende da Evie trådte ind i flyet. Evie kom med et lettere mellemfornået smil, inden hun kantede sig forbi en mand der stadig prøvede at få pakket sin taske afvejen oppe i rummet over sæderne. Hurtigt fandt hun sin plads og kastede sig nærmest ned i den, altid noget af det var godt tre timer fra Frankrig til Heathrow, så kunne hun i det mindste indhente noget af den mistede søvn. Hendes håndtaske blev skubbet med den ene fod ind under sædet foran hende, sikkerhedsbæltet blev spændt fast og strammet godt rundt omkring hendes liv, inden øjnene blev lukket og den velkendte rutine af forklaring af sikkerheden ombord begyndte at køre i baggrunden.

//OOC; havde fuldstændig svedt ud af vi havde et emne! SO SORRY, har endelig fået svaret. Håber det kan tilgives D:
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  Empty Sv: Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.

Indlæg af Tess Tirs 12 Aug 2014 - 21:17

Micheal Bublé var skruet til det fuldeste, da hun blev forstyrret af folks mumlende stemmer og først nu havde hun åbnet sine øjne. Hun havde en ubehagelig følelse af, at der stod en og betragtede hende. Som hun åbnede det ene øjne, kunne hun se nogle røde sko. Hun åbnede det andet øje, og kunne nu se en kvinde med en vogn. Det måtte så være tid til mad, tænkte hun og rettede sig op. Kvindens læber bevægede sig, men Tess opfangede ikke nogen af ordene og var nødsagelig til at tage ører telefonerne af. ”Kan jeg få noget kaffe?” spurgte hun med sin rustne stemme. Hun rømmede sig og kvinden smilede venligt og begyndte at hælde kaffe i en grus. Gratis selvfølgelig. Det var lige det, der hørte med til First Class.

Kaffen var drukket på tre sekunder og hun begyndte at kede sig stille. Hun havde ikke løst til at forstyrre Hr. Gandalf og hun sad ikke rigtig ved siden af andre, så hun holdte næsen for sig selv. Hun rettede på sin hvide lårkorte kjole og kiggede ud af ruden. Nu skulle hun se, om hun kunne tænke filosofisk. Det gik ikke, for hun havde virkelig brug for toilettet. Hun løsrev sig fra ruden og sikkerhedsbæltet omkring hendes liv, dernæst rejste hun sig op. Hun listede sig meget elegant forbi den snorkende Hr. Gandalf og stod nu midt i flyet. Hun kiggede forvirret fra højre til venstre og nåede lige, at se en kvinde gå ud af toilettet for venstre for hende. Tess vandrede lystigt dertil…

Efter et kort toilet besøg, satte hun sig på sin plads og spændte sikkerhedsbæltet. Hun havde lige opfanget, at der ikke var ret længe til landingen og hun glædet sig til at bevæge sine ben. Og bare hendes mors dejlige mad kunne få hende op til de lyserøde skyer!!

Londons lufthavn
“Må jeg ikke lige komme forbi? Jeg skal nå min taxi” man kunne høre på Tess’ stemme, at tålmodigheden var væk. Hendes øjne lyste af træthed, da Hr. Gandalf prøvede at lave sjov. Han flyttede sig dog til sidst og hun sendte ham blot et skævt smil. Hun havde alle sine bagage med, det var ikke ret meget, da hun havde et værelse hjemme ved sine forældre fyldt med tøj. Hun passerede en lyshåret pige da hun endelig nåede døren. Hun susede ud og hendes mobil begyndte at vibere i hendes lomme. Det var sikkert hendes mor, ellers var de deres taximand. Egentlig var det hendes mors private taximand, men i dagens anledning gjord hun brug af ham for sin datters skyld. ”Jim Crawley!” råbte hun og vinkede heftigt med sin frie hånd imod den gamle mand, der stod og vinkede med et flag, med hendes navn på. Hun havde kendt Jim hele sit liv og han var blevet en del af familien, så glad var hun da, for at se det rynkede ansigt.

”Theresa!” sagde han og lød som en rigtig bedstefar. Han gav hende en ordentlig bjørne krammer og derefter tog han hendes kuffert. Nu var de på vej til taxien, der holdte lige ud for lufthavnen, let at opdage. Folk stressede rundt omkring og nogen prøvede endda at komme i deres taxi. ”Bare start taxien op, jeg skal lige binde min sko” sagde Tess og bøjede sig ned. Hendes sko var nemlig gået op og hun skulle til at binde dem inden hun lå på jorden for real.

//OOOC: Hahaha! Det er i orden!//
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.  Empty Sv: Cheesecake, Micheal Bublé and Downtown Abbey.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum