Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hils på Raziya! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hils på Raziya! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hils på Raziya! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hils på Raziya! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hils på Raziya! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hils på Raziya! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hils på Raziya! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hils på Raziya! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hils på Raziya! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hils på Raziya! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hils på Raziya!

Go down

Hils på Raziya! Empty Hils på Raziya!

Indlæg af Raziya Tors 5 Jun 2014 - 21:21

Jeg har skrevet emner i gennem nogle år, men er ny her på siden og derfor tænkte jeg, at jeg ville søge nogle emner! :D

Raziya er risk og åbent menneske. Hun er ekstremt social og skal altid have folk omkring sig, før at føle sig 'godt' tilpas. Hun har altid gang i 100 ting på en gang og kan have svært ved at færdiggøre et projekt, før hun tager fat på noget nyt.
Raziya
Raziya
Novice (Rank 1)

Bosted : Hun bor i en lille lejlighed.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Gæst Tors 5 Jun 2014 - 21:55

Jeg kun da god være mere eller mindre interesseret i og emne med dig. Her lidt mindre info om den kær Aleksi. :)

Aleksi er en ælder vampyr som du nok hurtigt kan se. Han var blev forvandlet da han var omkring de 22 år. Men nu har han så været til i lidt over 1220 år. Han er en lidt små arrogant person uden på. Han gå meget op i hans udseende når han gå ud i byen og han er lidt narcissistisk med hans udseende, men det blot en del af den kold vampyr facade som han laver i hverdagen. Bag ved en lukket dør er han faktisk bare ganske ligeglad med hvordan at faktisk ser ud, han blot sat sig standart omkring hans udseende når han er i byen.

Han er en vampyr med selvkontrol. Så han kan nemt begå sig med med mennesker. Selv vis blod nu skulle være omkring ham kan han stadig hold hans fokus på person foran ham som han nu snakker med, han mange måder og opføre sig på og man ikke altid helt sæt en finger på hvem han er de han helt unik personlighed overfor en hver person som han nu møder.

Men det var hvis nok om ham for nu, du kan altid kig min profil over og sige hvis der noget mere som du gerne vil vide, hvis det altså ikke er til find i profilen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Raziya Tors 5 Jun 2014 - 23:29

Jeg vil meget gerne lave emne mig dig, det lyder super spændende. Opretter du? :D

Aleksi skrev:Jeg kun da god være mere eller mindre interesseret i og emne med dig. Her lidt mindre info om den kær Aleksi. :)

Aleksi er en ælder vampyr som du nok hurtigt kan se. Han var blev forvandlet da han var omkring de 22 år. Men nu har han så været til i lidt over 1220 år. Han er en lidt små arrogant person uden på. Han gå meget op i hans udseende når han gå ud i byen og han er lidt narcissistisk med hans udseende, men det blot en del af den kold vampyr facade som han laver i hverdagen. Bag ved en lukket dør er han faktisk bare ganske ligeglad med hvordan at faktisk ser ud, han blot sat sig standart omkring hans udseende når han er i byen.

Han er en vampyr med selvkontrol. Så han kan nemt begå sig med med mennesker. Selv vis blod nu skulle være omkring ham kan han stadig hold hans fokus på person foran ham som han nu snakker med, han mange måder og opføre sig på og man ikke altid helt sæt en finger på hvem han er de han helt unik personlighed overfor en hver person som han nu møder.

Men det var hvis nok om ham for nu, du kan altid kig min profil over og sige hvis der noget mere som du gerne vil vide, hvis det altså ikke er til find i profilen.
Raziya
Raziya
Novice (Rank 1)

Bosted : Hun bor i en lille lejlighed.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Gæst Tors 5 Jun 2014 - 23:31

Ja det kan jeg da godt :)

Men først vil jeg da gerne lige vide lidt om hvad vi skal emne om? :)
Bare så jeg har et mindre billede.

Er der et særlig plot du kan brug mig til?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Raziya Fre 6 Jun 2014 - 9:40

Jeg tænker, at Aleksi måske kunne have en bagtanke med at snakke med Raziya. Jeg kan læse ud fra din profil, at han helst ikke snakker med yngre vampyrer, så hvorfor et menneske? :) Derfor måske han kan 'udnytte' hende til sin egen fordel. Også kan vi se hvor det evt. bære hen?
Raziya
Raziya
Novice (Rank 1)

Bosted : Hun bor i en lille lejlighed.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Gæst Fre 6 Jun 2014 - 13:06

Det kan vi da godt kig på, Aleksi er jo ret kold vampyr med hans alder. Men han elsker stadig og leg med folk som han ved at han kan manipuler på en eller anden plan, mest hvis det kommer til jagt, men nu ved jeg om du har lyst til prøv og være et bytte som Aleksi måske kunne være ude efter? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Raziya Lør 7 Jun 2014 - 0:43

Jeg ser helst ikke, at hun bliver en vampyr så hurtigt :) Men måske senere hen :)
Raziya
Raziya
Novice (Rank 1)

Bosted : Hun bor i en lille lejlighed.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Gæst Lør 7 Jun 2014 - 13:00

Det bliver hun skam hellere ikke, Aleksi hader jo unge vampyrer, så han kun find på skabe en uden helt særlig grund. Men kan kun godt find på jage folk for sjov, en ælder vampyr skal jo os have plads til lidt morskab. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Raziya Søn 8 Jun 2014 - 0:00

Ah, på den måde :) Men den er jeg helt med på. Du opretter bare emne, så svarer jeg så snart jeg ser det. :D
Raziya
Raziya
Novice (Rank 1)

Bosted : Hun bor i en lille lejlighed.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 0:02

Hvor skal jeg opret, bare så jeg en ide. Ellers skal jeg være lidt kreativ? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Raziya Søn 8 Jun 2014 - 0:05

Surprise me :D
Raziya
Raziya
Novice (Rank 1)

Bosted : Hun bor i en lille lejlighed.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 0:07

Det vil jeg så gøre, sender et PM med et link når det er klar :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Raziya Søn 8 Jun 2014 - 0:07

Super :D

Andre må også gerne melde sig stadig? :D
Raziya
Raziya
Novice (Rank 1)

Bosted : Hun bor i en lille lejlighed.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Hils på Raziya! Empty Sv: Hils på Raziya!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum