Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

2 deltagere

Go down

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 Empty Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

Indlæg af Liza Tors 19 Jun 2014 - 21:56

Hej, folk i Di Morga.

Nu er jeg så blevet færdig med min karakter, og nu skal jeg bare have hende i spil!

Hendes navn er Liza Eckhardt. En kvinde, der udadtil virker som en fattet, succesrig person, der ikke har brug for andre end sig selv. Når hun fortæller om sig selv, droppede hun ud af college for at arbejde for et finansfirma, som sekretær. Jobbet var nemt, pengene gode og med det, ville hun få mere tid til at lære at kontrollere sig selv.
Hun er nemlig en Aspara. Noget hun har holdt hemmelig overfor ALLE, alle de 93 år hun har levet. Hun er et ordensmenneske, og sørger for at have en kølig, professionel attitude overfor de fleste. Gennem hele hendes liv har hun haft en tendens til at forelske sig håbløst i forfærdelige mænd, og blive såret noget så grusomt. Men alligevel går hun og higer desperat efter kærlighed.

KRAV;
- Skriv minimum 250-300 ord - da det er det minimum jeg har til mig selv.
- Ordentlig gramatik.
- God fantasi til at holde emnet kørende (jeg kan nemlig godt risikere at køre død)
- Og en god tålmodighed, da jeg godt kan være et par dage om at svare på emner. (Yeah sorry guys :( bah)

Så, det jeg godt kunne tænke mig var at få stablet nogle plots på benene. Hun flyttede til Di Morga for nogle måneder siden, fordi hun fandt en helt igennem fantastisk lejlighed, og hun var træt af Paris' stress og jag.

Jeg er faktisk åben overfor de fleste plots, store som små. Blandt andet kunne nogle gamle bekendte være fantastiske, da jeg har planer om at Liza skal have en meget følelsesladet historie. Dog er hun ikke så socialt anlagt, så venner her i Terre, skulle være folk der var ægte, intelligente, nogen som har noget at byde på, you know?
Andre plots, jeg også tror kunne være gode, kunne være familie. Hun blev nemlig fjernet fra sine forældre i 1928, da hun stadig var 5 år gammel.
Jeg har en stor fascination af syndfulde ting, noget umoralsk, så elskere, folk hun kunne tage stoffer med/drikke med eller lignende kunne også være fedt. Jeg vil forresten holde denne post opdateret med idéer jeg får løbende. I skal selvfølgelig også sige til hvis I har nogle idéer til et plot eller lignende.

Håber på at høre fra jer.

Love,
Lizas Puppetmaster


Sidst rettet af Liza Lør 21 Jun 2014 - 1:52, rettet 1 gang
Liza
Liza
Novice (Rank 1)

Bosted : Liza er pt. bosat i en treværelses lejlighed, nær Biblioteque, i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 Empty Sv: Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

Indlæg af Heather Tors 19 Jun 2014 - 23:21

Hvad mener du med hjælp til at lave din karakter? :) Det virker som om du har en god ide af hvem hun er, så hvad vil du gerne have hjælp til?
Heather
Heather
Novice (Rank 3)

Bosted : Logement

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 Empty Sv: Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

Indlæg af Liza Tors 19 Jun 2014 - 23:27

Altså, idag har jeg fået hjælp af Azurel til at skabe mine evner, så nu er det sådan set ALT ANDET i min profil, haha. Du ved, styrker, svagheder, historie og sådan...
Liza
Liza
Novice (Rank 1)

Bosted : Liza er pt. bosat i en treværelses lejlighed, nær Biblioteque, i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 Empty Sv: Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

Indlæg af Heather Tors 19 Jun 2014 - 23:43

Personligt synes jeg at svagheder og styrker kommer af sig selv, når man får styr på karakterens personlighed (der ofte er formet af historien) og fysik. Eks er en af Heathers styrker at hun kan holde hovedet koldt, hvilket er en del af hendes personlighed. En af hendes svagheder er, at hun let bliver ensporet.
Heather
Heather
Novice (Rank 3)

Bosted : Logement

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 Empty Sv: Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

Indlæg af Liza Lør 21 Jun 2014 - 1:53

Bump. Opdateret, da min karakter er færdig.
Liza
Liza
Novice (Rank 1)

Bosted : Liza er pt. bosat i en treværelses lejlighed, nær Biblioteque, i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 Empty Sv: Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 0:48

jeg vil meget gerne emne med dig, men jeg er lige nu tom for ideer angående plots

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06 Empty Sv: Emner og plots til Liza Eckhardt - opd. 21.06

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum