Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emnesøgning.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Emnesøgning.
Jeg står nu og mangler plots/emner, som skal behjælpelige min karakter med at udvikle sig på godt og ondt. Det eneste krav er, at du helst skal skrive over 250 ord. Jeg har et par idéer til plots, men vil hellere udvikle dem sammen, da det kommer meget an på hvordan jeres karakterer er.
Jack er en frygtløs, magtfuld, og kynisk vampyr, med et palads fuld af penge – penge som han primært har svindlet sig gevaldigt til, og under det charmende ydre, gemmer et utal af hemmeligheder, og sandheder som de færreste kender til, og de fleste har hørt rygter om. Han betragter sit arbejde i Den Franske Mafia som sin hovedbeskæftigelse, hvor han som virksomhedsejer, blot dækker over disse koldblodige handlinger, og virker mindre mistænkelig overfor højere magter.
Jeg søger…
Ofre for hans aggressivitet eller blodtørstighed. Enhver der stiller sig i vejen for ham, skal simpelt udryddes eller lide for deres fejltagelse. Deri kommer også relationen fjende, men det er nok nærmere hvis personen er ligeså magtfuld, eller har mulighed for at beskadige ham. Forskellen er, at ofrene ikke nødvendigvis behøves at være fjende med ham, da der kan have været mange grunde til et angreb. En engel har han for eksempel ubeskriveligt svært ved ikke at sætte tænderne i, lige meget hvad de tilbyder ham for at lade vær.
Venskaber, han betragter ikke mange som hans venner, men nogen som forstår ham og har mange af de samme kendetegn, vil han naturligt betragte som allierede. Jeg har en idé om at han med tiden skal begyndt at interesse sig for godsindede væsener, og den måde de er på – fremfor udelukkende at tænke på deres blod, som førhen.
Flirts/romantisk relation, nu er Jack ikke typen der leder efter en kæreste, men af den grund er interessen for kvinder ikke just mindre. Jeg har planer om at han på et tidspunkt, skal møde en pige som kommer til at forandre ham en del. Blandt andet, ved at få ham til at bekymre sig bare en anelse om andre end sig selv, og få ham til at føle noget - noget som han virkelig kommer til at hade at indrømme.
Bror/Søster, altså en vampyr som har haft samme skaber som Jack. Alderen er derfor ligegyldig, men det er en relation som kræver flere plots og har et tæt bånd til ham.
Ansatte hos hans bar. Det kan være alt fra dansere, til bartendere. Der er ikke som sådan nogle adgangskrav, bortset fra at de fleste ansatte er mørke væsener, så hvis man er menneske eller godtroende, er det på helt eget ansvar. Derudover er muligheden for tjenestefolk til hans palads der også, hvis nogen har denne beskæftigelse. Altså en stuepige, eller tjener.
Skaber og afkom, Jack har endnu ikke et navn på en skaber, så denne position må én meget gerne optage. Jeg vil gerne få stablet en dramatisk/spændingsfuld fortid op omkring denne person, og udvikle plots, alt afhængig af hvordan deres nuværende relation er.
Derudover søger jeg også en vampyr som kunne se Jack som sin skaber. Han kunne sagtens have gjort det imod individets vilje, da han ærlig talt udelukkende tænker på sig selv, eventuelt kunne denne person ændre hans syn på følelser og det kan også arrangeres med et menneske der har planer om at blive omvendt, skulle det være tilfældet.
Hvis jeg har fanget din interesse så skriv endelig herunder, eller send mig en PM!
Jack- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 63
Sv: Emnesøgning.
Jeg melder mig gerne som skaber hvis du lyster?
Gæst- Gæst
Det kunne sagtens være en mulighed, såfremt hun blot har nogle motiver til at have forvandlet ham. Jeg vil lige sende dig en PM, så vi kan aftale de nærmere omstændigheder omkring hvad der er sket imellem dem.
Jack- Beginner (Rank 5)
Jeg forestiller mig, at han vil fungere godt som bartender. Han spiller desuden musik og har et amatørband, så måske kan han også få en tjans som live musik fra tid til anden?
Gæst- Gæst
Med den kundegruppe baren har, vil det kun drage til Luke's fordel at han kan svare igen, så længe det ikke ender ud i at de mister for mange kunder.
Han kan sagtens blive ansat som bartender, og eventuelt spille live musik fra tid til anden, såfremt han har brug for at tjene ekstra penge.
Med hensyn til emnet, så tænker jeg at han enten skal komme til samtale vedrørende jobbet som bartender, hvor Jack kan se ham an inden han bliver ansat, og ellers kunne vi sige han allerede er blevet ansat hvorved vi kunne få et emne ud af at Luke kommer op at toppes med en af kunderne på den ene eller anden måde, og så kan vi eventuelt aftale hvor meget eller hvor slemt det skal udvikle sig.
Hvad tænker du?
Jack- Beginner (Rank 5)
Gæst- Gæst
- Har du eventuelt nogle idéer? Blandt andet til hvordan de skal møde hinanden, eller hvordan de har mødtes, hvis de skal have en eller anden form for fortid sammen? (-:
Jack- Beginner (Rank 5)
Gæst- Gæst
Jack skrev:Med hensyn til emnet, så tænker jeg at han enten skal komme til samtale vedrørende jobbet som bartender, hvor Jack kan se ham an inden han bliver ansat, og ellers kunne vi sige han allerede er blevet ansat hvorved vi kunne få et emne ud af at Luke kommer op at toppes med en af kunderne på den ene eller anden måde, og så kan vi eventuelt aftale hvor meget eller hvor slemt det skal udvikle sig.
Hvad tænker du?
Det sidste lyder umiddelbart sjovest i mine ører, men det afhænger af hvad du hælder mest til.
Ved den sidste mulighed forestiller jeg mig, at Jack hiver ham ind til en samtale. Det bliver svært for Luke, der både er stædig og står ved sine handlinger, men samtidig ikke vil miste sit job.
Gæst- Gæst
Hvor eller hvordan tænker du at de skal mødes igen?
Luke - Jeg er enig i at den sidste ville være sjovest. Hvad han har tænkt sig at gøre er op til dig, men der er ingen tvivl om at Jack har lav tolerance for at de ansatte skaber problemer omkring kunderne, så en samtale lyder rimelig. Der kan han så stå i et dilemma om hvorfor han handlede som han gjorde, men samtidig ikke vil ødelægge chancen for at blive i jobbet som bartender.
- Kan jeg lokke dig til at oprette?
Jack- Beginner (Rank 5)
Jack- Beginner (Rank 5)
Soleí kunne evt. være en romantisk relation? Eftersom de begge nu er vampyre, kunne det måske være at Jack og Soleí inden de blev bidt, havde været tætte venner - men med tiden, gået hver til sit (blevet bidt), hvorefter de støder ind i hinanden igen i Di Morga? Det mest idealle ville nok være at de starter ud som venner, og ser hvor det fører hen? :)
Azalea- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 37
Jack- Beginner (Rank 5)
Skal vi spekulere videre over PB?
Azalea- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 37
- ja, sender lige en PB til dig (-:
Jack- Beginner (Rank 5)
Ved dog ikke helt hvor jeg passer ind.
Aroa- Beginner (Rank 5)
- Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.
Antal indlæg : 58
Jack- Beginner (Rank 5)
Men tænder på smerten så jeg er på!
Aroa- Beginner (Rank 5)
Jack- Beginner (Rank 5)
Aroa- Beginner (Rank 5)
Jack- Beginner (Rank 5)
Aroa er helt vild med fester, de kunne mødes til en fest, midt i en dans måske? så kunne han fylde lidt alkohol i hende og så prøve at lokke hende med sig hjem eller noget lignende, hun regner med han vil have hende. Men har ikke tænkt over at han vil have hendes blod?
Aroa- Beginner (Rank 5)
Vil du oprette emnet?
Jack- Beginner (Rank 5)
Jeg ville gerne, men må indrømme at jeg her for tiden, ikke har kunne skabe en start som er god nok efter min mening. Derfor ville det være skønt hvis du kunne lave det.
Aroa- Beginner (Rank 5)
Side 1 af 2 • 1, 2
» Tell me everything..... (Emnesøgning)
» go on - emnesøgning
» Emnesøgning!
» Emnesøgning!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus