Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What are you offering me?! (Aroa=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What are you offering me?! (Aroa=privat)

2 deltagere

Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Render Safaní Ons 27 Aug 2014 - 15:59

S: De mørke gyder i Øst Di Morga
T: Solen har været nede i snart 30 minutter.
V: Skyerne dækker for det sidste sol.
O: Ikke ret mange.
Nogle langsomme skridt kom fra en mand der gik igennem gyderne. Rolige bevægelser kom fra denne mand. Undtagen en bevægelse. Han løftede sin hånd engang imellem og så på hans ring. HVorefter han gik videre. Han havde gået rundt i gyderne her i 30 minutter nu. Vejret havde ellers været perfekt så han havde forventet at der var nogle vampyrer herude. Roligt tog han en båndoptager op fra lommen. "Render De Reditionex. 30 minutter efter solnedgang. Der er stadig ingen syn af fjenderne. Gentager. Der er ikke syne af nogle vampyrer. Solen gik ned for en halv time. Skyerne skygger for restsolen og ser store og tykke ud. Som om de ikke kan gennembores af lysstrålerne. Hvilket de heller ikke kan. Alt tyder på at det er perfekt vejr for en vampyr at jage. Alligevel er der ingen fundet endnu. Jeg fik et annonymt tip om at der var blevet set vampyrer i disse gyder. Så jeg er pæn sikker på der må være et eller andet. Men efterhånden begynder jeg at tvivle." Han så kort på tiden. Før han roligt afsluttede ved at sige dato og tid. Hvorefter han slukkede båndoptageren og stak den i lommen. Kort kiggede han på sin ring. Mens han roligt gik videre. Før han stoppede op. Den var blevet lidt grå. Han så rundt hurtigt. Hvor? Derefter løb han i den retning han syntes han kunne høre noget. Render var iført et gråt jakkesæt med en hvid skjorte. På ryggen havde han en aflang taske som lignede en guitartaske. Jo mere han løb i den retning han havde sat sig for. Desto mere grå blev hans ring. Der var en vampyr i nærheden. Og vampyren stod stille. Hvilket betød den havde fundet et offer. Nu var det det gjaldt. Roligt hev han guitartasken ned fra ryggen. Og fandt så 2 pistolholdere. Som han satte på hvert lår. Og placerede 2 pistoler. Han tog derefter fat i 2 trapæle. Hele guitartasken var fyldt med udstyr til at dræbe vampyrer. Han tog fat i rygholderen. Og tog så rygholderen på. Hvorefter han satte de 2 træpæle på ryggen. HVorefter han som noget af det sidste. Satte en form for lygte på brystet. En UV stråle lygte. Og til sidst. Kronen på værket. Han tog roligt fat i en underlig form for pistol. Han så lidt på den. Og satte den så på en holder som sad på hans lænd. Hans dræber pistol. Med en dødbringende gift. Et skud og en vampyr ville dø af det. Uheldigvis så havde han kun set denne ene af slagsen. Samt han kun havde 4 skud til den. Hvilket var grunden til han aldrig brugte den. Roligt gemte han guitartasken væk bag nogle skraldespande. Og løb så videre igennem gyderne. Hen til der hvor hans ring blev sort. Vampyren var lidt længere fremme. Han trak sine 2 pistoler. Og gik langsomt fremad.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Aroa Ons 27 Aug 2014 - 17:56

Klokken var 08:00 og vækkeuret brokkede sig, over at skulle op nu, men det stoppede hurtigt da en hånd fløj hen og hamrede sluk knappen så larmen stoppede. Morgenlyset strålede ind ad det grimme vindue, hvor gardinet var forsvundet for længst, dobbeltsengen havde også tydeligvis set bedre dage, men personen der lå der i, så ud til at være fuldkommen ligeglad. Dynen blev skubbet til siden og en smuk høj, men spinkel krop kom til syne kun iført et par sorte g-streng, det røde lange hår var uglet og trængte klart til et bad efter gårsdagen arbejde på den fordømte lille Cafe med den ubehøvlede chef, som altid var efter hende, bare fordi hun nogle dage ikke var dukket op til sin vagter. Aroa sukkede tungt, da hun fik sat sig op og svunget bene ud over kanten af sengen, før hun så strakte sin søvnige krop. Hvorfor hun netop var stået så tideligt op, var hende en gåde, men hun kom til at tænke på, at hun kunne tage i byen og feste lidt for en gang skyld havde hun penge til at købe drink for, og køleskabet var ikke helt tomt som det plejede så hun kunne godt feste.
Efter kort tid, tændte hun bruseren og lod det lunkne vand, løbe ned over hendes nøgne krop. Hun nød det lidt men begyndte så at sæbe kroppen og håret ind, for så at skylle det grundigt af. Lidt tid efter tog hun en smuk sort hvid kjole på, som nok skulle vække opsigt, hun satte håret let op og lod det bølge elegant ned langs ryggen. De smukke grønne øjne blev rammet ind af et lag mascara, før hun lagde lidt mørkegrøn øjenskygge, det hele blev sluttet af et lag rød læbestift, før hun kiggede tilfreds på sit spejlbillede. Efter et par timer, da mørket var faldet på, fik hun låst døren til sin lejlighed, før hun begav sig hen til gyderne da hun havde tænkt sig at smutte genvej. Da hun trådte ind i den første gyde, holdt hun sig kort for næsen da stanken af skrald, pis og blod ramte hendes næse, hun sukke kort men fjernede så hånden og begav sig igennem de snævre gyder. Efter at have gået lidt, farede hun vild og endte i en blindgyde, da Aroa vendte sig om for at forlade gyden, da en mand iført mørkt tøj kom frem og spærrede vejen ud. Hans røde øjne stirrede sultent på hende, som var hun mad, Aroa gispede men kunne intet stille op hun stivnede af skræk. Han kom tætter på og tog fat i hendes arm, trak hende ind i sin stærke favn for så at skubbe hendes hovet til side så halsen blev blottet. Aroa skreg ” slip mig, nej, lad mig gå din blodtørstige fucker” råbte hun, imens hun prøvede at slippe fri, men han lo blot koldt.

http://image.dhgate.com/albu_260153607_00-1.0x0/cocktail-dress-women-evening-party-casual.jpg Hendes kjole, plus et par sorte stiletter og halskæden.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Render Safaní Ons 27 Aug 2014 - 18:26

Et svagt blik kom fra Render. Da så på vampyren. Der gik imod en kvinde. Tvang hendes hoved til siden. Render så kort på vampyren. Så så lidt rundt. Før han roligt hævede sin pistol. Og skød et skud ind i læggen på vampyren. Vampyren skreg og vendte sig imod ham. Roligt grinte Render. "Så kom." Sagde han roligt. Vampyren løb imod Render. Men Render's sanser var veltrænede. Så han vendte sig rundt. Lige inden vampyren greb fat i ham. Hvorefter Render trykkede sine pistoler af i maven på vampyren. Vampyren så ud til at ikke bare blive skadet af det. Men også svækket af det. Klart nok. Skudende var af træ. Samt vievand på dem. Da vampyren lagde sig ned på maven i smerter. Tog Render en træpæl fra holderen på ryggen. Og stak direkte igennem ryggen og ind igennem hjertet. Hvorefter vampyren langsomt blev til støv. Som roligt forsvandt med vinden. Roligt tog han pælen op på holderen igen. Hvorefter han vendte sig imod kvinden. Han så kort på sin ring. Den var begyndt at blive hvid igen. Der var ikke flere i nærheden. Roligt begyndte han at gå hen imod hende. "Er du okay frøken?" Spurgte han kort. Og så på hende med et roligt blik
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Aroa Ons 27 Aug 2014 - 19:30

Aroa skælvede, vampyren nærmede sig hendes hals, kvalmen lå tungt i halsen, imens hun stirrede skrækslagent og troede at det var nu hun skulle dø. Da han rørte hendes hals med sine skarpe tænder, bad hun gud om hjælp. Hendes øjne var lukkede, men ligeså snart hun mærkede vampyren slippe og hørte hans brøl, åbnede hun de grønne øjne skræmt. Hun så overrasket på en flot fyr, som skød vampyren og efter kort tid forvandt han som støv. Aroa gispede men så taknemligt på manden" jeg er okay, men rystet" sagde hun stille. Aroa betragtede ham let, lagde hovet let på skrå"du rede mit liv!"sagde hun alvoligt" hvad kan jeg gøre for dig som tak? sex, penge eller?"spurgte hun dybt seriøst. Disse ord var ikke noget man bud høre fra en pige på 17 år, Aroa betragtede ham let, han var sørme en pæn fyr, nærmest prinsen på den hvide hest.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Render Safaní Ons 27 Aug 2014 - 20:25

Hendes ord om hun var okay. Fik ham til at smile. "Jeg troede kort at jeg var for sent på den." sgade han lettet og nussede hendes ryg kort betryggende. Før han så på hende roligt. Han grinte kort og kløede sig i nakken. Og trak kort på skulderen. "Narj jeg gjorde bare mit arbejde." Sagde han roligt og smilede svagt. Da hendes kommentar om hvad hun kunne gøre som tak. Var han ved at sige intet. Da hun så foreslog sex eller penge? Han så chokeret på hende. "Sex? Hvad helved?" Spurgte han undrende. "Jeg kan forstå du vil foreslå penge. Men sex? Går du og tilbyder din krop sådan uden videre?" Spurgte han chokeret. "Hvor gammel er du lige? 16?" Sagde han og så på hende chokeret. Og aventende.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Aroa Ons 27 Aug 2014 - 21:01

Aroa smilede forsigtigt til ham, hun var stadig lidt i chok over at have set døden i øjende og overlevet, selvom hun havde troet at hendes liv var slut for evigt. Hun lod ham røre hende, det var beroligende" du kom lige i tide, er du overnaturlig jæger eller hvad?"spurgte hun nysgerrigt imens de smukke mørkegrønne øjne så på ham. Han var en flot mand, hun fladt lidt i staver, ved at stirre lidt for meget på ham, men vågnede op da han lød forarget" undskyld, det er... øhh det de fleste vil have af mig"sagde hun forsigtigt og rødmede, kiggede ned" jeg er 17, og bor alene"tilføj hun. Hun nævnte at hun boede alene, fordi hun ville understrege at hun ikke var helt svag. Aroa løftede øjne og så på ham, forventede at han ville tage afstand fra hende, som de fleste gjorde hvis de er imod kvinder der sælger deres kroppe. Eller som hendes forældre, som havde efterladt hende, fordi hun var for besværligt, men det var vel et råb om hjælp fra hendes side, af dengang var hun alkoholiker.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Render Safaní Ons 27 Aug 2014 - 21:27

Han så på hende roligt og smilede kort. Da hun valgte at lade ham røre hende. Han nussede hende blidt og smilede roligt. Hvorefter hun spurgte om han var overnaturlig jæger. "Vampyrjæger." Sagde han roligt. Render havde nemlig kun stødt på vampyrer. Så han vidste ikke om der eksisterede andre væsner. Så derfor troede han kun på der fandtes vampyrer. Han smilede roligt da hun undskyldte. Og rystede på hovedet. "Hvorfor? Hvis du bor alene. Så skaf dig en bofælle? Jeg vil gerne være bofælle. Hvis du stopper med at tilbyde din krop." Sagde han roligt og så på hende svagt. Han smilede roligt til hende. Og blev stående lige ved siden af hende. Og nussede hendes ryg. Rykkede sig ikke. "Lad mig hjælpe dig." Roligt lagde han armene under hende. Og svagt løftede hende op i hans arme. "Altså egentlig har jeg ikke noget sted at bo. Men hvis jeg må vil jeg gerne bo hos dig. Så kan jeg tage mig af nogle af regningerne. Så du ikke behøver tilbyde din krop. Din krop er ikke en salgsvare. Det er et tempel du skal passe på." Sagde han roligt og smilede svagt til hende. Mens han gik med hedne i armene hen imod der hvor hans guitartaske var gemt. Roligt stillede han hende ned. Og tog tasken over skuldrene. Og løftede hende op igen. Førte hende ud af gyderne. Han kendte gyderne som sin egen baglomme. Det var derfor han løftede hende. Han kunne se hun var rystet. OG havde brug for nærhed. Og han viste hende at det havde han. Samt så så hun ud til at være faret vild. Så han fulgte hende udenfor.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Aroa Ons 27 Aug 2014 - 22:03

// ville blive rigtig glad, hvis du brugte komma og ikke hele tiden punktum. Det gør det nemmer at læse//

Aroa nikkede let til hans svar, selvom hun var menneske, vidste hun at der var mere end vampyrer. Når man havde solgt sin krop, mødte man mange forskellige mænd, og ikke alle menneskelige. Hun så nøje på ham" altså mit hjem, er ikke ligefremt kønt, men du må gerne komme hjem til mig og blive et par dage"sagde hun forsigtigt, men smilede da han løftede hende op, han var dejlig varm. Hun så lidt ned " jeg ved det, men livet er ikke nemt"sagde hun stille, det var et ømt punkt, for hun vidste det var forkert men hvad skulle hun ellers stille op? hun var ved muligvis at få et job hos en mekaniker men det var ikke sikkert. Da han fulgte hende ud af gyderne, fik hun ham roligt til at sætte hende ned. Aroa så let på ham" følg med hvis du vil med mig hjem"sagde hun roligt, før hun begyndte at gå afsted mod sit hjem, eller hvad hun skulle kalde det.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Render Safaní Tors 28 Aug 2014 - 0:30

Et svagt smil kom over Renders læber da hun sagde at hendes hjem ikke var kønt. "Det er sikkert pænere end det våbenlager som jeg selv bor i." Sagde han roligt og så på hende lidt. "Hvis det kun er et par dage så det fint med mig. Men hvordan vil du ellers undgå at sælge din krop? Jeg synes det er nedgørende og respektløst for dig selv og din krop." Sagde han kort og så på hende roligt. Langsomt nåede de ud på gaderne omkring gyderne. Hvor hun så ud til at ville ha ham til at sætte hende ned. "Nej livet er ikke nemt. Specielt ikke når du ikke tager imod hjælpen. Jeg tilbyder dig at dele afgifterne med dig. Det ville være idiotisk at modsige et sådan tilbud. Vi begge vinder ud af det. Desuden er jeg rimelig handy så tror godt jeg kan måske fikse stedet lidt op." Sagde han roligt og blinkede kort til hende. Han satte hende roligt ned og lyttede til det hun sagde om at han skulle følge efter. Han nikkede kort og fulgte roligt med hende.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

What are you offering me?! (Aroa=privat) Empty Sv: What are you offering me?! (Aroa=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum